nonsense
גרוע אבל אינטואיטיבי

תאווה

nonsense 04/01/2017 902 צפיות 10 תגובות
גרוע אבל אינטואיטיבי

וזה מוזר,
התאווה לאינטימיות.
פתאום אני רוצה לקלוע,
לכולכם צמות.
אף על פי שכולכם,
משקרים ללא קץ.
כי הרי כל מילה אצלכם,
מחושבת.
ובכל זאת ברגעים,
שרואים מבעד לאמנות,
מגלים אמנים קטנים,
ואנשים גדולים.


תגובות (10)

״כל מילה אצלכם מחושבת״ – הלוואי עלי! ????

04/01/2017 23:26

לא ברורה לי רלוונטיות התגובה אבל אממ..אוקיי.

04/01/2017 23:29

התחיל משהו אחד ועבר למשהו אחר. אפשר לתרץ את זה באינטואיטיביות, אני מאמינה שיכולת יותר. אבל לפעמים, גם אינטואיציה זה משהו.
לכל הפחות זה כתוב טוב והתוכן מעניין.
מקווה שהתגובה שלי רלוונטית :\

04/01/2017 23:38

איך התחיל במשהו אחד ועבר למשהו אחר? אני דווקא לא רואה את זה. מבחינתי הכל קשור ויש משמעות לכל שורה. אשמח שתסבירי. ותודה:)

04/01/2017 23:41

    כמובן שיש משמעות, אבל היא נראת לי שונה בכל שורה. התחלת עם תאווה לאינטימיות ובסוף ל"הצגה" נראה לי של האנשים סביבך. מה קשור? חחח אשמח שתסבירי גם את (;
    אגב, אני חושבת שאין טעם ל-ו' שבהתחלה.
    וואו אני כזאת נאחסית.

    05/01/2017 14:36

    ה-ו' בהתחלה נועדה כדי להביע את העובדה שהשיר הזה הוא חלק מתהליך מחשבתי כלשהו, מן מערבולת כזו שהייתה לי בראש, שבה קדמו למצב שהשיר הזה מציג הרבה דברים אחרים.
    וכן, את צודקת במה שפירשת, פחות או יותר. אני תאווה לאינטימיות ולקרבה רגשית עם אנשים, אבל הם כל כך מחושבים שהם כמעט "מזוייפים" וזה מאוד..לא אינטימי. לא קרוב. לא אמיתי.
    האמת שחשבתי על האתר הזה כשכתבתי, בכנות. מכל מה שאני קוראת אצל אנשים כאן אפשר להרגיש אנשים מאוד מעניינים שהייתי רוצה לראות ולגעת בהם(נו, לא פיזית), אבל הם כל כך מתחבאים מאחורי האמנות שלהם שזה לא אפשרי.

    05/01/2017 15:50

    הו וואו איזה פירוש מעניין. עכשיו הבנתי, עכשיו הכל מתקשר. יפה מאד, אחותי!
    אני חושבת שאת טועה בדבר אחד: אנחנו לא מסתתרים מאחורי האומנות שלנו, אלא האומנות שלנו היא אנחנו! אם תקראי את סיפוריי ושיריי את תקראי ממש אותי. בכתיבה אני לא אוהבת להתחבא, אני אוהבת להפתח (בדיוק ההפך עם המציאות). אני עצמי לגמרי. דרך האומנות את יכולה לראות כל כך הרבה על הבנאדם שזה מדהים.
    גם את נשמעת לי בן אדם מעניין (:

    05/01/2017 17:12

    אני לא מדברת ספציפית עלייך, מודה שלא יצא לי לקרוא כל כך הרבה ממך ועכשיו זה מעניין אותי..
    זו פשוט תופעה שקיימת בקרב הרבה אנשים, גם כאלה שאני מכירה.
    כנראה שזה נכון גם לגביי, לפעמים. אני לא אוהבת להיות אמיתית באופן גורף כי זה לא כיף.
    חוץ מזה יש אנשים מזוייפים. וזה חלק מהאמת שלהם.
    תודה שקראת(וניהלת איתי דיון ממש מקסים).
    גם את מעניינת מאוד.

    05/01/2017 18:00

אני חושב שהשיר הזה גדול מהחיים. במינימום טקסט הבאת המון חומר למחשבה. לפעמים ממש לא צריך לחפור ולחפש ולחפש אחרי סודות ותכנים נסתרים. צריך אך ורק לתת לתכן להיכנס אל הלב כמו שהוא. המילים שכביכול אין להן מן המשותף בשיר, עצם הבאתן להיות יחד לדור במחיצה אחת בתוך מסגרת שירך- פה טמון הקסם של השיר. פשוט נפלא!

05/01/2017 10:45

    תודה רבה, שמחה שאהבת:)

    05/01/2017 15:50
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך