You are beautiful just the way you are.

Darkest side of me 23/03/2017 1001 צפיות 4 תגובות

היי .אני רותם.
גובה 1.47 משקל 68
מתולתלת,עיניים חומות משעממות.
כפי שהבנתם.. אני לא כלכך רזה .. אבל בסדר , אני מודעת לזה .
אני עוברת בריונות באופן יום יומי על ידי שלושה בנים,איתי,עומרי וערן שפשוט לא סובלים אותי בלי סיבה ומסיטים את כולם נגדי, כמובן שהם יורדים עליי על הנושא הרגיש ביותר שלי,העודף משקל.
אני פשוט מתקרבת אליהם ונאבד לי החשק לחיות,הם מוציאים לי את הנשמה ומרסקים לי את הלב כל פעם מחדש.
כל בוקר אני פשוט מסתכלת על המראה ובוכה ,אני שונאת את עצמי ושונאת הכל,אני שמנה,גמדה,מכוערת וכל הדברים הכי גרועים שיש בבן אדם אחד.. מי ירצה אותי לעזאזל??
אבל עזבו ,אני בוכה יותר מידי אז אני פשוט אתחיל במה שקרה.
קמתי כרגיל כמו כל בוקר בתחושה של "למה זה מגיע לי?" ,ציחצחתי שיניים ,שטפתי פנים והלכתי לחדר..
התלבטתי מה ללבוש..
זה מתאים? לא זה משמין ..
וזה? לא .. זה עושה לי בטן
לבסוף לבשתי על עצמי טרנינג פשוט שאני לא ניראית איתו כמו פרה ..
אכלתי משהו ויצאתי לבית ספר..
עברצי במסדרון וכרגיל כל המבטים עליי
הלוואי שזה היו מבטים שנדהמים מהיוםי של מי שמולם.. אלו היו מבטים של לעג וזלזול.. אבל עזבו,אני כבר רגילה.. נכנסתי לכיתה והתחישבתי במקום שלי ופשוט חיכיתי לצלצול,שיתחיל כבר השיעור עם המורה הזאת להיסטוריה שמשתיקה את כולם,רק ככה לא יוכלו לדבר עליי גם בשיעור..
שמתי אוזניות ופשוט התנתקתי מהכל.
-נקודת מבט תומר-
נכנסתי לכיתה .. היא הייתה כמעט ריקה .. כל מי שהיה שם זה איתי ועומרי כרגיל צוחקים על משהו חח שני הטמבלים האלה ,על מה הם צוחקים הפעם..מי עוד כאן? שני,מעיין, מורחות לקים אחת לשנייה מצאו להן את הזמן המתאים..אה וגם רותם כאן .. כרגיל עם אוזניות.. אני נשבע אם פעם אחת היא לא הייתה עם האוזניות הייתי ניגש לדבר איתה אבל היא כלכך סגורה ,היא באמת נראית לי חמודה חבל שזה ככה.. חוץ מזה קצת פאדיחה לדבר איתה בכל זאת כולם צוחקים עליה וזה..
ניגשתי לאיתי ועומרי שכרגיל צחקו ודיברו על…

להמשיך? מעניין?לא מעניין?אשמח לתגובות/ביקורות /הערות


תגובות (4)

כן!!!! למרות שכל מילה ריסקה לי את הנשמה, זה אמיתי?? רק לחשוב על שאנשים עוברים בריונות כזו או אחרת..

23/03/2017 22:25

חשבתי שחלפו הימים בהם מתחילים סיפורים ב"היי קוראים לי…". מעבר לזה התוכן קלישאתי וזה לא בדיוק סיפור, למרות שאני לא חושבת שאת מחפשת ביקורת. בכל מקרה אם זה עושה לך טוב, תמשיכי לכתוב:)

23/03/2017 22:58

עם קצת פחות שפה דבורה וקצת פחות סלנגים אני מאוד מאוד רוצה לראות המשך!

24/03/2017 00:34

אם לא הייתי מחפשת ביקורת לא הייתי רושמת את זה .. אני לא אומרת שאני מסכימה עם מה שרשמת כלכך ,אבל חשוב לי לשמוע דעות
בכל מקרה תודה לכולם (:

24/03/2017 02:52
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך