מישהי מפעם
אם אתם זוכרים את הסיפור הזה אתם פה כבר הרבההה זמן.. :P הסיפור הזה הוא התוצאה של המשחק שעשיתי פעם (בתור מאיוש 2772) והוא אחד הטובים! תודה לכם שהשתתפתם ומקווה שיהיו עוד משחקים כאלו. ושהטוב ביותר ינצח!

הסיפור שלכם!

מישהי מפעם 01/10/2016 811 צפיות אין תגובות
אם אתם זוכרים את הסיפור הזה אתם פה כבר הרבההה זמן.. :P הסיפור הזה הוא התוצאה של המשחק שעשיתי פעם (בתור מאיוש 2772) והוא אחד הטובים! תודה לכם שהשתתפתם ומקווה שיהיו עוד משחקים כאלו. ושהטוב ביותר ינצח!

פקחתי את עיניי לעוד יום שטוף במחשבות, \"מאיה, כבר מאוחר!!\"
שיפשפתי את עיניי וקמתי באנחה, אצל אמא שלי גם 6 בבוקר זה מאוחר…
פקחתי את עיני והרמתי את גופי בצורה של חצי ישיבה על המיטה… בוהה על הארון שמולי…
ובתוך חמש דקות מצאתי את עצמי זרוקה בצד השני של המיטה מתענגת מכל רגע ורגע :)
המשכתי לישון ואז אחרי כמה דקות הרגשתי נוזל קר ורטוב מכסה את פניי. פתחתי את העיניים וראיתי את דרק אחי הגדול. נראה היה שכל העיר שמעה את הצרחות והסתירות…
\"דרק! אדיוט מטומטם שכמותך! למה עשית את זה?!\" שאלתי בכעס ונסיתי ללא הצלחה לסחוט את שערי הספוג במים.
דרק רק חייך ברשעות ואמר:\"אה מצטער חשבתי שאין פה אף אחד.\"
את הנשמה הוצאתי עליו ורצתי אחריו בכל רחבי הבית.
\"אמא, אמא!!!!! מאיה מרביצה לי!!\" אמר ונעצר מאחורי אימי.
הוא התסכל עלי במבט ערמומי והצמיד את שתי כפות ידיו בכך שהשמיע קול התנגשות.
\"איה!!!!!\" צרח.
דרק מטומטם אחד, תפסיק..א…י..מ…א….\"..
דרק נחר בבוז וברח במהירות מהחדר
\"שיהיה לך יום נעים, סיסטר…אני עוד אדאג שיהיה לך אחד כזה.\"
\"אוי אני שונאת אותך!\" צרחתי ונכנסתי לחדר שלי…שם ראיתי את חיית קיפוד חית המחמד שלי. \"הממ…\" מלמלתי לעצמי בעודי מורחת אותו בממרח נוטלה מקולקל.
כעבור רגע החלטתי שזה רעיון גרוע וחשבתי, \"איך לעזאזל אני הולכת להתנקם בו?!\"
התחלתי לחייך את החיוך השטני שלי שעליתי על הרעיון הגאוני.
\"אימא, אני בבית,\" צעק דרק כשנכנס הביתה. \"בוא נעלה עלי לחדר,\" אמר דרק לחברו הטוב ג\'ייסון.
הם חייכו וטיפסו במהירות במדרגות.
\"הי. דרק,\" אמרתי בחיוך.
\"הי סתומה,\" אמר דרק והחליף כיפים עם ג\'יסון
התעלמתי ממנו ואמרתי במתיקות , \"אז דרק..אני רוצה להתנצל על כל הפעמים שהתנהגתי אלייך ברשעות ועל הייחס הנורא שלי אלייך, אני באמת מצטערת,\" אמרתי.
דרק הסתכל עלי בהלם לכמה שניות ואז אמר,\" מה שתגידי פסיכית.\"
הוא הסתכל על ג\'יסון ואמר, \"שניכנס?!\"
\"ניכנס.\"
הם פתחו את הדלת ולא יכולתי שלא להחניק חיוך למה שעומד לצפות להם.
\"אעאעאעאעא!!!\" שמעתי את דרק צורח כאשר החליק מהשמן מכוניות ששפכתי בכניסה לחדרו.
פרצתי בצחוק והצצתי לתוך חדרו בסקרנות.
דרק וגייסון ישבו על הרצפה בחוסר אונים, מנסים להתרומם ממקומם ומחליקים בכל פעם מחדש.
\"שיהיה לכם יום טוב, אדיוטים\" אמרתי בקול מתגרה וסגרתי את דלת חדרו כדי שאמא לא תוכל לשמוע את הצרחות שלהם.
ירדתי בחזרה במהירות למקום שבו אמא עמדה, כי שיערתי לעצמי שדרק לא יעבור על זה בשתיקה.
\"מ-א-י-ה!!!!!!!!!!!!!!\" הוא פתח את הדלת בסערה וכל אחוריי הג\'ינס החדש שלו היו מלוכלכים בשמן מכוניות.
אמא שלחה לעברי מבט ואילו אני התיישבתי לידה ושתיתי מכוס החלב שהייתה מונחת על שולחני בתמימות יתרה.
\"מה עשית לו?\" היא שאלה בבהלה.
\"לא כלום..\" אמרתי בעודי מניחה את הכוס על השולחן ומסתכלת על אמא במבט מופתע גם כן. דרק לא איחר להגיע וירד גם הוא לכיוון המטבח וכשנעמד בפתח, אמא הסתכלה על מכנסיו ולאחר מכן עליי.
\"תראי מה היא עשה למכנס החדש שלי, ואני מזכיר לך שקניתי אותו מהכסף שלי! הילדה המעצבנת הזאת!!!\" הוא הפנה לכיווני אצבע מאשימה.
\"מאיה..\" אמא הסתכלה עליי בכעס ואילו אני בלעתי את הרוק בעצבים, ידעתי שאני הולכת לחטוף על זה….
\"את מקורקעת ליומיים!!!\" אמרה אמא בכעס מבלי להתייחס למטר הצעקות שלי
\"ווווו, יש לי הרבה זמן להתעלל בך עכשיו…\" גיחך דארק ויצא גם הוא מהחדר .
לפעמים אני מחזיקה את עצמי חזק כדי לא לזרוק עליו אגרטל .
\" טוב מאיה , למיטה קדימה ! כבר מאוחר בלילה ויש לך מחר בית ספר ! \" אמא שלי הזעיפה פנים
\"אבל אמא….. הבטחת לי לסיים לראות את הפרק של כמעט מלאכים ! זה ממש לא פייר את יודעת ?! שאת ככה נותנת לדרק ללכת לישון בשלוש לפנות בוקר , ואותי את זורקת למיטה בשתיים עשרה ! \" צעקתי בעודי עולה במדרגות אל החדר שלי .
\" דרק קם בבוקר , לא כמוך . הוא לא מאחר לבית ספר \" היא החזירה לי מלמטה .
איך היא לא קלטה שהוא לא מגיע ?! נראה לי שהמורות כבר בכלל לא זוכרות אותו …
למחרת, התעוררתי לבוקר רענן והייתה לי הרגשה שזהו יום טוב, שמח יותר.
\"היי! מאיה, תתעוררי!\"
פקחתי את עיניי וראיתי את דרק רוכן לפניי מיטתי בעודו מטלטל מקק שחרחר.
\"שלא תעיז…\" מלמלתי וברחתי בריצה לחדר האמבטיה, שם מצאתי את קיפוד המחמד שלי זולל נוטלה. נדמה לי שהבחנתי בצבע ירקרק על אוזניו.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך