DontStopMeNow
זה כמו התקציר הזה שיש מאחורה בספר
אני מקווה שתאהבו תעניינו
ואולי יהיה פרק עוד היום

אשמח לתגובות :)

חתול שחור

DontStopMeNow 07/11/2013 702 צפיות 5 תגובות
זה כמו התקציר הזה שיש מאחורה בספר
אני מקווה שתאהבו תעניינו
ואולי יהיה פרק עוד היום

אשמח לתגובות :)

חשבתם פעם איך זה להיות בתא קטן כל החיים שלך ?
לא לצאת משמה ? לא לדעת מה קורה בחוץ ? כל יום למות מרעב ורק לחכות לרגע שבו תקבל את הפרוסה הקטנה של הלחם עם הכוס מים שאתה כל כך משתוקק אליה?
לאבד את כל האנשים הכי קרובים אלייך ? ולבסוף לאבד כל תקווה שמשהו ישתפר ?
אז אלפי יצורים עוברים את זה כל יום בכלא הורורי .
הם רואים קרן שמש רק פעם אחת בשנה , ביום הולדת שלהם .
הם רואים את הקרובים שלהם רק ביום הולדת שלהם אם , בכלל נשאר להם כאלה .
לא משנה בן כמה אתה ואם עשית את זה או לא עשית את זה אם יש האשמה כלשהי אתה תיכנס לשמה ותיתקע לשמה לכמה שנים טובות או לכל החיים שלך .
הרבה יצורי קסם מאמינים שזה רק עניין של זמן עד שהשלטון ישתנה וה"טובים" יחזרו לשלוט.
אך בנתיים , אף אחד לא רואה איך זה יתקדם לשמה , לשינוי .
יש ילדה אחת שנמצאת בכלא הזה ובתא הזה בגלל שההורים שלה אמרו משהו בזמן לא נכון .
קוראים לה חלום ילדה בת 15 שתקועה כבר 7 שנים בתא הקטן הזה , היא רזה מאוד , חלשה מאוד ועייפה מהחיים אך, סוף סוף חייה עומדים להשתנות בגלל חוק קטן שהוחלט .
שעכשיו כל מי שבן שמונה ומעלה חייב ללכת ללמוד בבית ספר לאומניות האופל יש הרבה משפחות שהתנגדו למהלך זה אך האפשרות השנייה שלהם היא רק לבלות בכלא הנורא הזה ששומרים עליו יצורי הצל יצורים אפלים חזקים וחסרי רגישות ששום דבר לא יעצור אותם בדרך למטרה שלהם.
ככה זה כשאין לך נשמה .
אך למזלם של כל היצורים יצורי הצל הם רק אלה שמשרתים את אדון האופל ואדון האופל הוא מכשף יסודות זה אומר שהוא שולט בכל ארבעת היסודות וזה מה שהופך אותו לחזק כל כך .
האם נערה בת חמש עשרה תצליח לשנות הכל לבד ?


תגובות (5)

וואו יפה

07/11/2013 11:28

ממש יפה!!!
אני מחכה להמשך!!!

07/11/2013 11:43

כתיבה מעולה ;)
וממש מסקרן, מחכה להמשך!! ^^
אני מתה על Queen,הכינוי שלך הוא בין השירים האהובים עליי ;-)

07/11/2013 11:47

תקציר טוב טיפה ארוך מדי
תמשיכי :)

07/11/2013 12:24

תמשיכי !

07/11/2013 12:28
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך