*ללא שם* הרשמה 2

FireBandit 26/04/2014 869 צפיות 7 תגובות

אוקיי לאחר ההרשמה הראשונה הבנתי על מה עומדת להיות העלילה אבל אני לא אספר אותה אני רק אומר איזה דמויות אני מחפשת
בן אחד מתחת לגיל 16 אבל לא יורד מתחת ל 13
שם: אתם בוחרים
אופי: פחדן, סקרן, לב זהב…. (תמשיכו תשתמשו בדימיון)
מראה חיצוני: רזה וחלשלוש (תוסיפו..)
עבר: גדל עם אחותו הגדולה בבית של דודה שלהם (תמציאו סיבה לכך שהם הגיעו למצב הזה ואני לא רוצה שיהיה סיפור נורמאלי למוות שלהם זה גם לא חייב להיות מוות תהיו יצירתיים)
דברים שהוא עושה בזמנו החופשי: (תתאימו לאופי שלו)

עוד בן מעל גיל 16 אבל לא עובר את 18 (שיהיה בגיל עם אחת הבנות)
שם: תבחרו
אופי: אמיץ, שחצן לעיתים, פתיל קצר…. (תמשיכו)
מראה חיצוני: חטוב, גבוה, צבע שיער……..
עבר: אימו הייתה קשורה לפשע כלשהו (תמציאו) ונכנסה לכלא למשך עשרים שנה ועוד לא יצאה תמשיכו (לא חייב להיות אבא תשתמשו בדימיון)

עוד בן מעל גיל 5 אבל לא עובר את 10
שם: תמציאו
אופי: של ילד קטן תשתמשו בידע שלכם על ילדים קטנים
מראה חיצוני: חלש, רזה….
עבר: שני הוריו נהרגו בתאונת דרכים הוא הועבר למשפחת אומנה שהתעסקה בניתוח אירועי פשע ומחיקת ראיות .הם לימדו את הילד לקרוא והפכו אותו לאינטיליגנט, הוא קרא ספרים בצורה מטורפת בהגיעו לגיל ___ ברח מהבית וכשהילדים האחרים יצאו למשימה בשביל ____ _____ ראו אותו ברחוב וצירפו אותו (אתם יכולים להמשיך ולהשתמש בדימיון)

עוד שני בנים (תאומים) בטווח גילאים 16-18
תמציאו תשתמשו בדימיון מקבלת הכל(-;

בת בטווח גילאים של 17-19
שם:
אופי- בעלת מזג קר, נוטה לרדת על אנשים, יכולה לייבש כל קטילה (כלומר אם יורדים עליה היא יודעת לצאת מזה ולרדת ירידה יותר חזקה), קשה לזכות באמונה, לא מתאהבת במהירות (בעבר יהיו לה דברים שקשורים לאופי), פסימית, חכמה מאוד, לעיתים צינית, חזקה…..
מראה חיצוני- טיפה שרירים, שיער בלונדיני, עיניים ירוקות…..
עבר: הוריה אהבו אותה מאוד וניסו לעזור לה וניסו לשכנע אותה לא ללכת לפנימייה צבאית אבל בסוף היא הלכה, הם התפללו שלא יקבלו אותה אך היא התקבלה, במהלך ה"שירות" למדה אומניות לחימה שונות, ירי במטווח וכ'ו…… החבר שלה שהם היו שנתיים ביחד והיא אהבה אותו יותר מכל דבר שבעולם בגד בה במשך שנה והיא נדרה שהיא לעולם לא תבטח בקלות כל כך בבנים….

בת בטווח גילאים של 14-17
שם:
אופי: קופצני, שמחה, חכמה אך יש לה רגעים של פיגור………
מראה חיצוני: ………………..
עבר: תלמידה מצטיינת בבית הספר שהתאהבה ב"ילד רע" והתחילה לצאת איתו.
הוא השפיע עליה והציונים שלה ירדו אז הוריה אסרו עליה להיפגש איתו יותר, היא נכנסה לדיכאון קשה ולקחה כדורי נגד. היא החליטה שבלעדיו אין לה סיבה להיות בחיים וניסתה להתאבד אך……….

בת בטווח גילאים של 16-19
שם:
אופי:נחמדה, רוב בזמן מתנהגת כמו ביצ', נאהבת על ידי אחד הדמויות (שאמור להיות בגילה או גדול ממנה בשנה ולא יותר מזה)
מראה חיצוני …………
עבר: היא הגיעה מארגנטינה והסתגלה מהר לשפה ולחברים…………

עוד שתי בנות לבחירתכם אחת בטווח גילאים של 17-18 ואחת 15-17


תגובות (7)

(בת בטווח הגילאים 14-17)
שם: יאנה
אופי: קופצני, שמחה, חכמה אך יש רגעים של פיגור, רגישה, פרפקציוניסטית.
מראה חיצוני: מבט שובב בעיניים, שיער חום חלק עד הכתפיים, דיי נמוכה ורזה.
עבר: …….היא ניסתה להתאבד אך לאחר שהיא התעלפה מהניסיון התאבדות היא מצאה את עצמה בבית החולים.

26/04/2014 18:34

שלי מההרשמה הקודמת נבחרה?

26/04/2014 19:01

זאתי: [היא אחת משתי הבנות לבחירתכן]
שם: סאם [נו אני נתפסתי על השם הזה סליחה]
גיל: 16
מראה: שיער שחור חלק ודי קצר אסוף כמעט תמיד בקוקו עם פסים ורודים וכחולים זוהרים, עיניים כחולות חודרות, רזה חיוורת וגבוהה, די שרירית
אופי: חמומת מוח, מתעצבנת מהר, לא מפסיקה לדבר לרגע, די שטחית, אגואיסטית ואדישה, לא מעניין אותה שום דבר, לא אכפת לה מכלום, הוא תרצח מישהו מבלי למצמץ.
אבל כל זה רק מסיכה, היא מנסה להראות שהיא אגואיסטית אדישה אבל זה לא נכון, היא בעצם ממש חכמה ותעשה הכל למען החברים שלה, יש לה צורך מתמיד באקסטרים ובדברים חדשים, היא שונאת להישאר באותה המסגרת והמוטו שלה הוא: חוקים נועדו בשביל לשבור אותם.
היא לא סתם חכמה, היא ממש גאונה. שקרנית ממש טובה, מניפולטיבית, היא צינית מאוד ומסווה הכל תחת מסווה של ציניות. אוהבת לבוש שחור ונראית גותית, פעם צחקו עליה בגלל שבאמת הייתה כזו.
לא מאמינה באלוהים ובזה לכל מי שמאמין בו.
הייתה בחוגי לחימה מגיל שלוש, מומחית בקראטה, איגרוף, ג'ודו וכמעט כל דבר אחר שאת מכירה.
והיא מאוד חזקה, מדהימה בלחימה, תמיד מנצחת את הקרבות שלה, לא מפחדת מדבר, יכולה לנצח גם בנים מאוד מיומנים בקלות.
היא מנסה שיחשבו שהיא ביץ' כי פעם כאלו בנות ירדו עליה, אבל בנשמתה היא חנונית שאוהבת ספרים, ציור ופיזיקה.
עבר: אני לא ממש יודעת, אז אני אכתוב משהו כללי שכזה:
היו לה זוג הורים רוסיים שגידלו אותה בתור ילדה שמרנית, הם אמנם נתנו לה הכל אבל היא לא יכלה לסבול להיות כל כך שקטה וחסרת אמירה.
היא החלה להסתובב עם אנשים מפוקפקים והתמכרה לסמים, הציונים שלה הדרדרו והיא נהרסה לחלוטין.
את יכולה להחליט אם היא נשארת בבית או מה קורה איתה.
יש לה עוד אח גדול בפנימיה ואח קטן שנשאר עם ההורים שלה.

26/04/2014 19:03

    אני משנה את גילה ל19 לצורך האופי שלה כדמות בוגרת בסיפור

    26/04/2014 21:26

נכון! שכחתי. הגיל הוא 16

26/04/2014 19:18

אני נכנסתי?

27/04/2014 05:15
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך