psychominde236
עם מישהי רוצה לחלוק על הניקוד שנתתי היא מוזמנת לשלוח לי אימייל.

תחרות כותבים מוכשרים – אתגר שני

psychominde236 27/05/2015 708 צפיות 4 תגובות
עם מישהי רוצה לחלוק על הניקוד שנתתי היא מוזמנת לשלוח לי אימייל.

כל מי שהעלה סיפור עבר לאתגר השני.
האתגר השני הוא לכתוב סיפור\מונולוג\שיר או כל קטע אחר עם מוסר השכל, אין הגבלה על ז'אנר. זה יכול להיות פנטזיה, רומנטיקה, גבורה… כל דבר שתרצו. חובה לכתוב ב"רציתי להוסיף" מה המסר שרציתם להעביר.
אתגר הבא ברביעי הבא.

הנה הניקוד שלכן עם הסבר.

קטניס אוורדין – האני שאני שונאת להיות:
ניקוד – 7 מתוך 10. הסיפור מאוד יפה, ואני מאוד אוהבת את מה שהסיפור אומר, אבל היה חסר לי משהו מעבר. זה יותר מרק לספר סיפור, זה לגרום לקורא להרגיש שהוא עבר את הסיפור. היו חסרים לי תחושות אישיות, דימויים ומטאפורות.

flame – אנחנו צריכות לדבר בלעדייך:
ניקוד – 6 מתוך 10. הסיפור מאוד מעורר הזדהות, ומועבר בצורה מאוד יפה, אך הפסקה האחרונה הרסה הכל. הפסקה הזו קצרה ויבשה, אין בה תוכן אמיתי. רציתי לתת לך ניקוד של שמונה, אבל רציתי להעביר כמה פסקה אחת לא נכונה יכולה להרוס את כל הסיפור.

mad as a hatter – הפעם הראשונה:
ניקוד – 9 מתוך 10. השיר שלך יפה, חזק, עצוב ומרגש. אני חייבת להוסיף שאהבתי את המוטיב של "הפעם הראשונה" שעוד מוסיף לעומק של השיר. נקודה אחת ירדה בגלל דבר אחד שהפריע לי, השורה "הפעם הראשונה, שרצינו להפסיק לחיות" באה מוקדם מידי לטעמי. אני חושבת שהיה צריך לתת לה יותר במה, יותר לבנות לקראתה, כל פעם שאני קוראת אני צריכה לקרוא אותה פעמיים בגלל שאני בטעות עוברת עליה ברפרוף.

לא אחת שכותבת – אותו אדום שבזכותו…
ניקוד – 8 מתוך 10. מאוד אהבתי את השיר, הוא מאוד עמוק. רק דבר אחד הפריע לי וזה ההתמקדות על החריזה. כן, הריזה מוסיפה הרבה, אבל אני חושבת ששמת את החריזה כהעדפה ראשונה על פני התוכן. יש שורות שהרגיש לי, ותקני אותי אם אני טועה, שלא כתבת כמו שרצית כדי שזה יתחרז. זו התחושה שלי מן השיר.

א.מ.ש – דמעות:
ניקוד – 10 מתוך 10. סיפור מדהים, מצאתי את עצמי מרותקת לכל מילה ומילה. למרות זאת, אני מבקשת שלא תתני לזה לעלות לך לראש כי אני בטוחה שאת מסוגלת לאפילו יותר מזה. אין הערות.

אנדריאנה – המוח והלב:
ניקוד – 9.5 מתוך 10. שיר ממש יפה, והיה לי מאוד חבל לא לתת לא עשר. אני אסביר למה עשר, אני באופן אישי הרגשתי חוסר עקביות בשיר וזה קצת הפריע לי, ומשום שאני קשוחה בביקורת צר לי לומר שהורדתי חצי נקודה. בכל זאת אני חייבת לציין שאהבתי את הרעיון לכתוב על סיטואציה שלא קרתה, שיר ממש יפה ובקלות יכל להיות המנצח של האתגר.

מנצחת של האתגר, א.מ.ש עם "דמעות". כולכן כתבתן דברים מדהימים, בדיוק בשביל הדברים האלו עשיתי את התחרות. אני מאוד מתרשמת.
בהצלחה באתגר השני!


תגובות (4)

חייב להיות סיפור? או ששוב יכול להיות שיר/מונולוג?

27/05/2015 18:29

    אפשר, לא שמתי לב שכתבתי רק סיפור, אני אתקן.

    27/05/2015 18:41

במוסר השכל את מתכוונת למוסר השכל עממי או פשוט מסר כלשהוא?

28/05/2015 13:11

    כל מסר שאת רוצה להעביר.

    28/05/2015 22:13
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך