קלפה

23/06/2016 847 צפיות תגובה אחת

קלפה
\"קלפה! גרד לי את הגב. \" לחשה לי אשתי בשלוש לפנות בוקר. למרות השעה המוקדמת שבה הייתי חצי מעורפל, הבנתי מייד שאני בצרות. אם אשתי הייתה ממלמלת תוך כדי שינה משהו בקשר לשכן החתיך, הייתי מבין שהרי לכולנו יש פנטזיות ובפנטזיות מותר הכול. כך לפחות אמרה סקסולוגית ידועה בטלוויזיה.
מה שהדאיג אותי שאשתי פנטזה בלילה על קלפה שהוא מתלה יבוש לצלחות כחלק מארון המטבח.

הכול התחיל מדלת הקלפה שלנו שלא נסגרה עד הסוף. אשתי ציינה במספר הזדמנויות שבתחזוקה ובתיקונים אני די חלש וזה נכון. במקום לנסות לתקן ולהתמודד, עשיתי את מה שאני יודע הכי טוב וזה להתחמק. אמרתי לה שצירים שגורמים לבעיה הזו אי אפשר כבר להשיג. סיפרתי לה שמפעל רהיטי המטבח שלנו סגר את שעריו לפני כעשור. כדי להתחמק מנסיעות בכול הארץ לחפש את הצירים המיוחדים של הקלפה, הצעתי לאשתי ברגע של חולשה להזמין מטבח חדש. כדי לשכנע אותה הזכרתי לה שהמטבח שלנו הורכב לפני יותר משלושים שנה בתקופה שעוד לא היה מחשב, לא היה טלפון נייד, לא הייתה נינט וחנין זועבי עוד שיחקה בארגז החול .
לא הייתי צריך להמשיך כי הבנתי משפת הגוף שלה שהיא בדרך למחשב להתנפל על הפרויקט. אחרי שחפרה שעות ברשת אמרה לי שהתנאי להחלפת מטבח, שמעצבת פנים מהמעלה הראשונה תעצב היות ויש הרבה סוגים ודגמים. ואכן אשת מקצוע עם מוניטין הובהלה לפגישה בה הבענו את רצוננו להחליף את המטבח למשהו עכשווי. גלית המעצבת שרגילה לעבוד על פרויקטים גדולים רצתה להפוך גם את שלנו לפרויקט משמעותי. בשפה ציורית תיארה בפנינו איך המטבח שלנו צריך להשתלב במרחב הכללי של הבית. המטבח יהיה עשוי מחומרים ירוקים מה שיבטיח שהמטבח יתכלה עד סוף המלניום. אי לכך, מעבר לרהיטי המטבח יש להזיז קירות כדי לפתוח את המרחב, להחליף ריצוף בשביל האווירה המיוחדת שיתאימו לקליטת הויברציות שהמטבח משדר ולצבוע את הקירות בצבע קלאסי שיתמזג באופיו בגלאקסיה שבו אנו חיים וייצר נינוחות קוגניטיבית בעייני המתבונן. ברור שבהזדמנות הזאת שכול בעלי המקצוע נמצאים במקום כדאי מאוד להרחיק את פינת האוכל מהמטבח תוך כדי נגיסה קטנה מהגינה, לצפות את הקירות החיצוניים בבריקים פרואנים עתיקים שמסמלים חיי נצח ולהרחיב את שרותי האורחים שיכללו אסלה עם זרמי אויר משתנים והכי חשוב מתקן ליבוש ידיים מוזיקלי. עוד בתוכנית החלפת הדלתות הענתיקות, החלפת גופי תאורה והמזגנים.
ברור שהוקסמנו מדבריה של המעצבת וברגע של הסך הדעת הסמכתי אותה להחליף את הרהיטים בסלון ופינת האוכל. במשך שבועיים אשתי הייתה בקשר עם עשרות רבות של אנשי מקצוע בכול התחומים. הצעות המחיר נערמו, הסכומים סוכמו והמסקנה שהוסקה היא שישנם שתי אפשרויות העומדות לפנינו. הראשונה למכור כליה, והשנייה לעשות מאמץ ולמצוא את הצירים המיוחדים של הקלפה גם אם צריך לנסוע לשם כך עד מטולה. בחרתי באפשרות השנייה ואחרי שלושה ימים של שוטטות למציאת הצירים המיוחדים, מצאתי אותם במחסן החלפים של סעיד ובניו בטייבה. טסתי הביתה בידיעה שכול רגע עלולים המשפצים להרוס לי את הבית וכך גם את חיי. במחסום המשטרתי ביציאה מטייבה השוטרת שעצרה אותי שאלה למה אני נוסע כמו מטורף ועוקף מימין? עניתי לה בהתרגשות רבה שקיבלתי צירים ואני טס הביתה לבשר לאשתי


תגובות (1)

מצויין!

25/06/2016 09:30
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך