כוכב משמיים – פרק 1

06/08/2013 697 צפיות אין תגובות

נקודת מבט של אלין:
"לינוי!!!!!!!!!" צעקתי לה "מה את עושה?!" שאלתי אותה כשראיתי אותה מחתת לי ביומן "תחזירי לי את זה" אמרתי "תנסי" היא אמרה רצתי אחריה בכל הבית את שיצאנו החוצה פתאום נתקלתי במישהו זה היה לואי.

היי לפניי שנתחיל במתח רציתי לספר על עצמי.
קוראים לי אלין אני בת 17 ואני בת דודה של זאיו מאליק.
יש לי עניים ירוקות בהירות ושיער קרה קצר בצבע חום.

"זהירות חומד" הוא אמר לי "סורי" ולקחתי מלינוי את היומן לינוי היא אחותי הקטנה היא בת שבע.
כולנו נכנסנו הבייתה השעה הייתה 8 בבוקר הלכנו לאכול ארוחת בוקר ואז לואי ליאם ונייל ירדו למטה שאלתי את נייל איפה הארי הוא אמר שהוא עדיין נוחר במיטה שלו כמובן הארי לא אוהבת לקום מוקדם כמו שאני מכירה אותו עליתי לחדר שלו בשביל להעיר אותו נכנסתי וראיתי אותו ישן כמו מלאך כהתלתלים שלו מבולגנים על הכרית בצורה כל כך יפה והחולצה שלו מתקפלת למעלה את שאפשר היה לראות חצי מהחזה שלו התקרבתי עליו ולחשתי לו באוזן "הארי…" "הגיע הזמן לקום השעה 8 בבוקר" לאט לאט הוא התחיל לפתוח את הענייםהירוקות והיפות שלו הוא התמתח "מממממממ….
איזה כיף להתעורר בבוקר עם ילדה כזאת יפה" הוא אמר והסמקתי טיפה הוא משך אותי למיטה ואז…

5 תגובות ואני ממשיכה


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך