noy_hshs
לילה טוב... כתבתי עוד פרק היום כי מחר לא יהיה לי זמן ותודה על התגובות (:

We Can't Stop -2

noy_hshs 06/11/2013 772 צפיות 2 תגובות
לילה טוב... כתבתי עוד פרק היום כי מחר לא יהיה לי זמן ותודה על התגובות (:

השעון מראה כבר על שתיים בלילה , ואני לא מצליח לישון שלחתי להארי מאה הודעות על זה שאני מצטערת ושאני אוהבת אותו , אבל הוא לא ענה אפילו לאחת. הוא בטח בהשקה שלו שותה ומפלרטט עם בנות שנראות הרבה יותר יפות ושוות מי ממני.
פתאום נשמע צלצול של הטלפון שלי , ראיתי שמי שמצלצל היה נייל , נייל הוא החבר הכי טוב שלי בעולם ובגלל או יותר נכון בזכותו אני והארי היכרנו. עניתי לטלפון ושמעתי את קולו של נייל.
"הלו , נוי את שומעת?" הוא שאל והנהנתי שכחתי שהוא לא רואה אותי אז עניתי בהירות "כן"
"אני יודע שזה לא העסק שלי , אבל את יכולה לבוא עכשיו לבית שלנו זה הארי… הוא שיכור והוא..הוא ממלמל כל מיני דברים עלייך שהוא כועס עלייך בקיצור בבקשה בואי" נייל אמר בדאגה.
"אני באה , אני יוצאת עכשיו, תודה שאמרת לי ונייל התגעגעתי אלייך" אמרתי ושמעתי שגם הוא מתגעגע אלי ושאני יבוא מהר.
אחרי עשר דקות של נסיעה מהבית שלי לבית של הבנים , צלצלתי בפעמון ונייל פתח לי את הדלת. "נוי אני שמח שבאת" הוא אמר במהירות נתן לי חיבוק ולקח אותי אל הארי שנראה ממש נורא , הוא היה שיכור אמר כל מיני מילים לא קשורות , והיה לי קשה לראות אותך כך ובמיוחד בגלל שבגללי הוא במצב הזה.
"בייב" לחשתי חלש מאוד , רק אני שמעתי את זה. הלכתי לכיוונו נותנת לו חיבוק ולוחשת לו באוזן "הארי לאב , אתה בסדר?" הוא הסתכל עלי ולא ענה. "הארי בבקשה תעני לי" אמרתי בקול שבור. "נוי…תלכי…אני…תלכי הביתה…את…חשובה…לכי" שהוא סיים את דבריו היה לי קשה לראות במצב כזה שאפילו משפט הוא לא יכול להגיד.
הלכתי לכיוון הסלון , גם החברות של זאין ולואי היו שם , פרי ואלינור, אמרתי להם שלום ולקחתי את נייל לחדר שלו. "אני לא יודעת מה לעשות , הוא לא נותן לי להתקרב אליו בכלל" אמרתי שבורה מרגישה את הדמעות חוסמות את נשמתי. "נוי , תנשמי הוא פשוט כועס על מה בכלל רבתם?" נייל שאל. "תנחש" אמרתי נאנחת. "פרסום המערכת יחסים שלכם?" הוא שאל ואני הנהנתי.
"תקשיבי לכי לחדר של הארי, תבדקי עם הוא נרדם עם כן תישני איתו , ועם הוא ער תכנסי אותו להתקלח עכשיו אני עף לישון , אני אוהב אותך את יודעת את זה , את החברה הכי טובה שלי" נייל אמר נתן לי במצח נשיקת לילה טוב ונשכב במיטתו.
הלכתי לחדרו של הארי , "הארי בייב אתה ער?" אמרתי בלחש לא מדליקה את האור. ראיתי אותו ישן עם הג'ינס הקרוע שלו אחת מהחולצות המכופתרות שלו ואת הנעליים שלו על רגליו, הורדתי לו את בגדיו ונעליו השארתי אותו עם הבוקס השחור שלו כיסיתי אותו בשמיכה ונשכבתי לצידו.
"הארי אני יודעת שאתה לא שומע , אני אוהבת אותך לילה טוב יפה שלי, נסיך שלי אתה החיים שלי ואתה יודע את זה ובבקשה אל תכעס עלי יותר" מלמלתי לו נושקת על לחייו וראשו. ולאט לאט אני מרגישה את זרעו מחבקות של מותניי. עצמתי את עייני ומקווה שמחר יהיה יום יותר טוב…


תגובות (2)

הסיפור כל כך יפה!!
אני מחכה להמשך!!!

06/11/2013 12:53

תמשיכי

06/11/2013 13:02
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך