the greatest hero on earth9

11/05/2018 837 צפיות אין תגובות

זהו הפרק התשיעי על הסיפור שלי.שאר הפרקים נמצאים בפרופיל שלי.

~~~~

כמובן שהסכמתי להצעה של קפטן אמריקה. להלחםפ לצד הנוקמים-זה כמו התגשמות חלום. הקפטן נראה מאושר מהסכמתי."אז מוטב שלא נבזבז זמן." הוא אמר. "בוא איתי עכשיו."

יצאנו מהבניין,שם חיכתה מכונית שחורה." כמעט כאילו תכננת את זה מראש," אמרתי בחצי חיוך אל הקפטן.הוא שיגר אליי מבט מתנצל ונכנס אל הספסל האחורי. נכנסתי אל המכונית בעצמי,והמכונית התחילה לנסוע. נסענו בערך עשרים דקות בפקקים, עד שעצרנו מול מגדל סטארק-הבסיס של האוונג'רס בניו יורק. הבניין הזה היה אחד היפים בכל מנהטן-כולו כסף וזהב, והוא נראה כאילו הוא נלקח מסרט עתידני כלשהו. נכנסנו אל לובי הבניין שהיה כולו מצופה שיש ומרשים מאוד,ופנינו אל המעליות. 'הזדהה בבקשה.' אמר קול רובוטי נעים.'סטיב רוג'רס.' אמר הקפטן, והמעלית התחילה לעלות.
יצאנו מהמעלית באחת מהקומות העליונות. היה שם רק מסדרון ארוך,מואר באור חזק, כמעט חזק מדי. הקפטן התחיל ללכת במורד המסדרון ואני אחריו.' יחסית לאיש העשיר שהוא,הבפנים של המגדל הזה לא מפואר במיוחד' חשתבי לעצמי. זאת עד שהגענו לחדר גדול. בחדר היה חלון פנורמי עצום על כל העיר ניו וקו הרקיע שלה,שנצנץ באור הבוקר. בר עם משקאות חריפים וכל מיני חטיפים עמד בפינת החדר. במרכזו היה מעין סלון שנראה יקר מאוד." ברוך הבא לחדר הישיבות שלנו." אמר הקפטן,וניגש לקחת לו משהו לשתות.אני רק עמדתי את מול החלון,והשקפתי על העיר שלי. "תכף כולם יבואו,ואז נוכל להתחיל." אמר הקפטן,וניגש אליי עם שני בקבוקי בירה.הוא הציע לי אחד מהם,ואני החוותי בראשי בהכרת תודה. התיישבנו שנינו,וחיכינו לשאר. הראשון שנכנס היה הוקאיי,שלמזלי זכר אותי וחסך לי הכרות מביכה. לאט לאט גם הצטרפו עוד חברי צוות,הרוב התעלמו ממני ורק הסתכלו עליי בחשדנות,חלקם ניגשו אליי וניסו לברר מי אני . לבסוף, כולם היו שם- הנוקמים האגדיים. קפטן אמריקה,תור,ויז'ן,הוקאיי, וור משין, האלמנה השחורה, מיס מארוול,הפנתר השחור,וספיידרמן. היה חסר רק אחד."איפה טוני?" שאל הקפטן. שאלתו נענתה בדלת שנפתחה. משם יצא טוני סטארק,אחד האנשים העשירים ביותר בעולם, שהיה ידוע גם בתור איירון מן,אחד ממייסדי הנוקמים."מצטער!" הוא אמר בקול," הייתי עסוק!". הוקאיי גלגל עיניים."במה בדיוק הייתי עסוק בתשע בבוקר?" הוא שאל אותו."ובכן, יש דבר שנקרא שינה, אתה מוזמן לנסות את זה." הוא אמר ולפתע נעצר."מי החייזר/פסיכופת בתלבושת חלל ששותה לי מהבירה?" כל העיניים הופנו אליי."זה בעל ברית טוני,אל חשש." אמר הקפטן והניח עלי יד גדולה. " הוא חילץ אותי ואת הוקאיי (שנראה נבוך במקצת) ממצב מאוד לא נעים לפני כמה שבועות. אפשר לסמוך עליו. הוא יוכל לעזור לנו מאוד עם המשימה שלנו." טוני משך בכתפיו."אם אתה אומר," הוא אמר,והתיישב. הקפטן פתח בדברים."לפני חודשיים בערך,קיבלנו מודיעין שמתריע על פעילות חשודה של ארגון היידרה באלסקה. זה נראה כאילו הם מתכננים משהו. הוא לחץ על כפתור בשלט שהוא החזיק ולפעת הופיעו מולנו הולגרמות. בהולוגרמה היו אנשים בחליפות מוזרות שנראו כאילו הם מרכיבים משהו שהיה נראה כמו טיל גדול." כמה חודשים אחר כך, מצאנו יחידה של חיילי היידרה במחסן בפרברי ניו יורק. שם פגשנו את קוסמוס." הוא אמר,וההולוגרמה התחלפה. ראו אותי נלחם בחיילים האלה. למען האמת,זה היה די מרשים." אחרי שהלכת,קוסמוס, אני והקואיי ניסינו לברר מה הם חיפשו שם,ושתוצאות גרועות משחשבנו. היידרה הצליחה לבנות צבא די מרשים,שבמרכזו עומד הטיל הזה. החוליה הזאת שחיבלנו היא מתברר אחד מתוך רבות,שמטרתם להשתלט על כל ניו יורק ולבצע בה..ובכן,טיהור." הוא אמר."המשימה בעדיפות הכי גבוהה כרגע היא להרוס את הטיל הזה. כאן אתה בא לעזרתנו,קוסמוס." אמר הקםטן. "היכולות שלך יעזרו לנו מאוד בהשתלטות על הבסיס שבו נמצא הטיל,וגם בפירוק שלו." הוא אמר."מתי נצא לדרך?" שאל הפנתר השחור." עוד שבועיים." בינתיים נתאמן על התכנית." אמא הקפטן,ולחץ על עוד כפתור בהולוגרמה. הוא התחיל לדבר אבל כבר לא הייתי איתו. חשבתי לעצמי.' אני עובד עם הנוקמים. הם ביקשו את עזרתי.' חשבתי לעצמי בהתרגשות. אמנם אני שומר היקום,אבל זה לא אומר שאסור לי להתרגש כמו ילד קטן.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך