lani cullen
פרק 2 :-)

הפריצה-פרק 2

lani cullen 28/12/2012 519 צפיות אין תגובות
פרק 2 :-)

*~אלין~*
מה קורא פה??
אחי הסתובב אליי בחשד באיטיות ועשה אחרי כמה רגעים פרצוף של "תקשיבי אלין אנחנו סוכנים"
אחי בן ה-14 תמיד האמין בדברים כאלו כמו סוכנים ופלאים מסוגים שונים.
אפילו שאני גם בת-14 לא מאמינה לשטויות כאלו זה אגדות זה מעבר לגיהנום מישנימצא בדבר כזה הוא הועבר ע"י מכשיר טכ…
דיי כבר לחפור!! סוקר לחש אליי .
הצתמררתי והסמקתי. באותו רגע הבנתי שפתחתי את מחשבותיי לדיון בקול.
פתאום ראיתי שהדלת לאט לאט נפתחת ומשם בא אור חזק מאוד שסינוור אותי והוציא לי דמעה.
לפתע אחי אומר לי:"תקשיבי זה באמת אמיתי" ועשה חייוך שהגיע לו עד העייניים ופתעום יצאו שתי גומות גדולות שבאו מאבא. המילה אבא,נקרעתי מבפנים והל שלי התחיל לדפוק גם בגלל השם 'אבא' הוזכר לי וגם כי אנחנו איי שם בדרך לחלום שאף פעם לא ייגמר.
*~סוקר~*
ראיתי מחוץ לדלת הפתוחה שלא נכנסנו אליה עדיין מעבר ואז לוח ענק מאוד עם מפה וכל כמה דקות היא מתחלפה לשדרה תלת מימד…
רגע!!!!!!
זו השדרה אמפלסקל השדרה שלי ושל משפחתי!!
רציתי לצעוד בריצה לעבר התמונה הגדולה שהראתה לי את זה אבל לא,עצרתי את עצמי מבפנים ונשמתי עמוק.
הרובוטית אמרה:"סוכנים 98,99 אנא ייכנסו בתוך המקום ייחכה לכם מלווה סוכנים 245 ,שמו סקאלי.
לקחתי בהתרגשות את היד של אחותי וצעדתי צעד ראשון.
פתעום ריבוע הפרקט שבמקרה דרכתי עליו זהר בצבע ירוק,וכשאחותי עשתה צעד זרח צבע סגול,וככה כל צעד שלנו זרח הפרקט המשובץ של 'המערה' עד שהגענו למקום שממנו ראו כסא עגול שמרחף.
"ראיתי כזה רק בסרטים!!! מ-גנייב!!!!"
"סתום" אחותי דחפה אותי אבל הרגשתי כאילו נוצה נגעה בי.
על הכסא ישבה ככל הנראה בחורה בסביבות הגיל ה-30 עם שיער חום גולש.
"אוו" "סוכנים 99 98!!!" "הגעתם!"
כשהיא היסתובבה לא האמנתי לעיניי!!
עיניה חומות בהירות שהם ממש זורחות! שפתיה בגוון ורוד אפרסק וגבותיה יפות וארוכות.
היו לה עגילים בצבע כחול כהה שמאוד התאים לה.
"תכירו אני סיוונט והבת שלי,סקאלי,המלווה שלכם מחכה לכם בחדר 58"
"בואו אני ייקח אותכם לשם." היא כמה מכסאה והצלחתי לראות שחזהה דיי גדול בגלל שלבשה שמלת 'סטרפלט' בעצם 'סטרפלס' או משזה לא אמור להיות…. .הצבע של השמלה היה טורקיז כהה.
היא הובילה אותנו במסדרון עם הרבה דלתות ועליהם היו חדרים כמו 58,59,60….
וככה הם הלכו וקטנו עד שהגענו לדלת כמו כל השאר שעליה היה רשום 58.
כשנכנסנו עמדה שם נערה בגיל שלי,סקאלי.
היא הייתה פשוט מדהימה,מכל הבחינות האפשריות!!
החזה היה נפוח וגדול,היא הייתה רזה כהוגן פרצופה לבן כמו שלג ועיניה ירוקות זורחות.
"היי 98" גיחכה.
"סקאלי!" גערה בה סיוונט האישה שהביאה אותנו לכאן,אמא שלה .
"היי סוכן 98 סוקר" היא עשתה חיוך עקום,החזרתי לה בחיוך והיא צחקקה.
היא הייתה מושלמת.
הכניסו אותנו לחדר ושם פשוט הייתה מיטה זוגית.
"לא! אני לא ישן עם אחותי במיטה הזאת!"
"חחח טיפשון לא! אתה תישן כאן עם המותאמת שלך"אמרה סיוונט
"מותאמת??"קראתי בקול שהתגבר.
"זאת שכשתנשק אותה בפה השבב שלך יידלק ועיניך ייזרחו" אמרה סוויל וצחקקה.
"איזה שבב?,ומזה מותאמת??"
"טוב תקשיב כל מי שכאן לא סתם כאן,אם ההורים שלך לא היו סוכנים מיוחדים 97,96
אתה היית בחוץ כנראה מת……."סיוונט נאנחה.
מה? גם ההורים שלי היו סוכנים? חשבתי.
"הם הולידו אותך ואת אחותך בחדר 57 ואתה ואחותך צריכים להמשיך את זה רק שאתה כאן ואחותך בחדר 59."
"סקלי תעזור לך למצוא את אהובתך"
אהובתי? חשבתי מייד על סקלי היא הסמיקה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך