אהבה בלתי אפשרית

10/12/2010 994 צפיות 2 תגובות

השיעור אמור להתחיל כל רגע . זה מספר שיעורים שהיא עושה מאמץ רב ומגיעה בין ראשוני הסטודנטים לכיתה .
היא קמה מוקדם בבוקר. התארגנה לאט . לאחר המקלחת ,.בחרה לשים עליה מכנס ג'ינס שחור חולצת טריקו שחורה וחגורת משובצת אבנים . החליטה לאסוף את השיער . לא שוכחת לשים את הבושם הנהדר שלה .מביטה במראה ודי מרוצה . לאחר איפור קל היא שמה את משקפי הראיה שלה ויוצאת שלווה לאונוברסיטה . היום כל כולה תיקווה שסוף סוף תיזכה לראות את "המעונב" .
ליבה החל לדפוק בפראות . הדלת נפתחת ודר' דן נכנס לכיתה . כהרגלו נראה מהמם . היא סוקרת אותו ממקום מושבה . הוא פשוט נראה כל כך נפלא מהרהרת בליבה. סוקרת אותו מכף רגל ממשיכה למכנס הג'ינס שהוא לובש ומחמיא לו . חולצה לבנה ,עניבה סגולה עדינה .וג'קיט כחול לגופו . היא לא מורידה את עיניה ממנו. כל כך רוצה לגשת ופשוט לחבקו . הוא מושך אותה מאוד והיא נמסה ממנו.
"בוקר טוב חברים וחברות" – מברך דר דן .
היום אני מבקש שתלמיד תלמיד ייגש אלי ויתן סקירה על ההכנה לעבודה שלו .
היא המומה מהבקשה שלו.
תלמיד תלמיד ניגשים אליו . היא בוחרת להיות בין אחרונים . מנסה לסדר את המחשבות ומה בדיוק להגיד לו.
מגיע תורה .
היא בבישנות רב ניגשת אליו. היא שמה לב שמרבית הסטודנטים עזבו לאחר השיחה איתו את הכיתה .
"בוקר טוב לך. מה שמך"
"בלחש – בוקר טוב . שמי סיון "
הוא לרגע נראה נסער משהו. הוא מביט אליה בשקיקה .
היא מאוד נבוכה .
"את מזכירה לי משהיא." הוא ממשיך להסתכל עליה .
היא לא משיבה .
"איזה בושם את משתמשת? יש לו ריח נהדר " שואל המעונב
"היא מנסה להעביר מיד נושא .
"תראה בקשר לעבודה . אני מתכוונת לעשות עבודה על אהבה של אישה לגבר . אהבה טהורה מלאת תשוקה .".
"מה כל כך מיוחד פה?" – שואל המעונב.
"המיוחד שהגבר לא יודע שאשה זו מאוהבת בו" .
אבל את אמורה לתשאל את הצדדים , וכמובן לנתח את המצב" – מסביר – שואל המענב.
"כן אני יודעת. ואכן כך. החלטתי לחקור את המצב משני הצדדים .
"תשמעי זה לא ברור לי כל כך אבל זה נשמע די מיוחד. אני מתכוון לעקוב מקרוב אחר עבודתך. את פשוט משאירה אותי מסוקרן, .
"היא בחיוך בישני – "אתה עוד תופתע מאוד מעבודתי. אני מקווה שאצליח להכין עבודה שתהיה מיוחדת
ואזכה לציון גבוה מאוד אצלך" .
היא מסתובבת מתכוונת ללכת . הוא אוחז לרגע בידה . היא מסתובבת שוב אליו ,פניה אדומות . היא מתרגשת מאוד . מקווה שלא יבחין בה. ליבה דופק בפראות .
"לא אמרת לי איזה בושם שמת" – שואל המעונב
"הנסיכה ממונקו" – משיבה היא .
היא מביטה אל תוך עיניו. הוא מחייך אליה במבוכה ועוזב את ידה.
"אהיה איתך בקשר . אני משתוקק לראות את ניצני עבודתך . אני מוכן לעזור לך . תתקשרי אלי"
היא מחייכת אליו חזרה . מסתובבת ויוצאת מהכיתה .
בחוץ כל התלמידים מדברים ביניהם על העבודה. היא נמצאת במקום אחר. לא מרוכזת כלל.
סמדר ניגשת אליה.
"נו איך היה לך?" – שואלת סמדר
"מקווה שטוב"
"לא סיפרת לי מה את מתכוונת לעשות?" – שואלת סמדר
החלטתי לעשות עבודה על משהיא שאני מכירה ממקום מגוריי . אתמול נסעתי הביתה והחלטתי לעשות עבודה על חברת ילדות – משקרת היא .
יודעת היטב שאין לה ברירה. אסור לאף אחד לדעת על אהבתה לדר' דן .
בעוד היא ממשיכה לדבר יוצא דר' דן מהכיתה . היא עושה עצמה לא מבחינה בו. הוא ממשיך לצעוד לכיוונם .
ברגע שעבר . היא ממשיכה להביט אליו עד שיעלם מעיניה.
השמש זורחת בחוץ . יש לה הפסקה של חצי שעה . היא מחליטה ללכת לקפיטריה לשתות משהו.
"את באה לקפיטריה ? – שואלת היא .
"סמדר משיבה בשלילה .
היא נפרדת ממנה והולכת לבד.
שם היא מזמינה קפה . תופסת שולחן ליד החלון הגדול המשקיף לחצר .
היא יושבת לבדה ובוהה . מחשבותיה רצות ולא מניחות לה.
חושבת על המעונב. הוא כל כך מושלם. היא חושקת בו כל כך . השיחה איתו הייתה מרגשת מבחינתה.
איך הוא זיהה את הבושם שלה. האם זיהה אותה ? בליבה מחשבות רבות שלא נותנות מנוח.
הוא כל כך נהדר . היא מחליטה להפתיע אותו באיזשהו דרך . היא כבר תחשוב על רעיון . היא תשחק איתו משחק שיהיה מעניין מאוד לעבודה שלה .

מחכה בקוצר רוח ליום חמישי מקווה מאוד שהוא יגיע למועדון . הוא אמור לראיין אותה והיא כמובן תראיין אותו במקביל בלי שיבחין . זה נחוץ לה מאוד לעבודתה .
מעניין לאיזו סיכום היא תגיע ולאן תוביל אותה העבודה . מקווה מאוד מאוד להצליח ולהפתיע אותו .

היא מביטה לשעון . היא רצה לשיעור הבא . יש לה יום עמוס מאוד היום.


תגובות (2)

כל פרק את רק משתפרת יותר ויותר בכתיבה שלך.. כל הכבוד(:

11/12/2010 23:42

תקשיבי…… את כותבת מדהייייים!! תמשיכי ככה :))))

12/12/2010 09:28
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך