זה הסיפור הראשון שלי בשביל שאני אמשיך תכתבו אני מקווה שתאהבו

all of me

25/05/2014 825 צפיות אין תגובות
זה הסיפור הראשון שלי בשביל שאני אמשיך תכתבו אני מקווה שתאהבו

רון הלך להזמין לנו קפה הלכתי בנתיים לתפוס מקום, אני מקווה שהוא זוכר את יום השנה שלנו. דיברתי עם המוכר קודם אמרתי לו שישים את השיר שלנו "all of me" אני מקווה שזה יזכיר לו למקרה והוא שכח. התיישבתי וחשבתי על העיינים שלו על השפתיים שלו על כל איבר בגוף שלו, והנה הוא בא. הוא אמר לי שהוא כל כך מאושר שהוא איתי, הבנתי שהוא הבין שיום השנה שלנו. הוא הסתכל לי בעיינים ואני בשלו, נשארנו ככה כמה שניות ואז זה נקטע,"רון לקבלה הקפה שלך כאן". הוא חזר אחרי כמה שניות ושתינו קצת והשיר שלנו היה ברקע זה היה פשוט מדהים. אני נהנת להסתכל עליו, שטני קצת שרירי ושזוף כל מה שחלמתי עליו, ככה זה כשאת בת 17 ואת מגשימה את כל החלומות שלך, את בחוג תפירה של אחת המצליחות בעיצוב האופנה, השגת את הגבר של החיים שלך ואת טובה בלימודים. אני פשוט בחלום. רון מחא כפיים בפתאומיות ובאו שתי מלצרים אחד עם עוגה והשני עם מחשב נייד, במחשב היה סרטון של אנשים אומרים עלינו דברים טובים ועל העוגה תמונה שלנו. באתי וחיבקתי אותו בחוזקה כל שריר בגוף שלנו ואז הסתכלנו אחד לשני בעיינים לא יכולתי לעמוד בזה ונישקתי אותו. הנשיקה הראשונה שלנו, זה נשמע מוזר אבל הוא חיכה בשבילי. למרות שאנחנו בני 17, הוא חיכה עד שאני אהיה מוכנה להתנשק איתו, הגבר של חיי.

התעוררתי מהחלום ואמא בדיוק קראה לי לאכול, כל מה שהיה בחלום במציאות הוא בדיוק ההפך. רון? אין לי סיכוי איתו. לימודים טובים? בחלומות רחוקים. החלום שלי בנוגע לעיצוב אופנה? נמצא בלילה במיטה, כשאני נרדמת…


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך