דרבוניה פרק 1- גם אורקים וגם גמדים תוקפים

פנטזיה 20/08/2013 569 צפיות 3 תגובות

שלום לכולם ,האם הייתם מאמינים שיש עולם רחוק יותר מכדור הארץ שאף אחד לא ידע עליו ושהעולם הזה תלוי בתליון אחד ושבעולם הזה גרים אלפים, הוביטים, גמדים, אורקים וגם גובלינים.
אבל פעם אחת משהו השתנה בארץ הזאת שנקראת "דרבוניה".
הכל התחיל בכפר האלפים שחבורת אורקים תוקפת אותם ובוזזת את כל הכפר.
"כולם לצאת מהכפר ולא נמות" צעקו זקני הכפר ואתם ראש הכפר "דינקו".
כל הכפר רץ אל תוך היער. אף אחת מאלפים לא ידע אם האורקים עזבו את כפרם אבל כשברחו ליער היה ניראה שכל הכפר לא יחזיק מעמד. כך שהחליטו זקני הכפר וגם אם דינקו ראש הכפר וכולם החליטו שיצטרכו לבנות כפר חדש אכשיו השאלה היא איפו ניבנה את הכפר.
באותו יער היתגנבו מאחורי העצים גמדי יער עם כלי נשק הנראים שרוצים להרוס את הכפר.
נתחיל לבנות צעק דינקו ראש הכפר. כל האלפים התחילו לחתוב את העצים לאסוף מים.
"הם עוד ישלמו על זה" אמרו גמדי היער בליחשוש בנתיים שהם מחבנים את חצייהם אל האלפים אך הם לא ידעו ששני אלפים שבעצם הם גרול ופאנק נועצים בהם עיניים וגם את החרבות.
שני האלפים התקרבו והכניסו בגבם של הגמדים את החרבות אך למזלם של הגמדים החרבות היו טבולים בחומר הרדמה. שני האלפים הביאו אותם לכפר הם קשרו אותם לשני ענפים אחרי כמה שעות שני הגמדים התאוששו. זקני השבט וגם כמה מהאלפים הסתבבו סביבם ושואלים אותם מה הם רוצים מהם.
הגמדים לא הסכימו לומר אז האלפים נאלצו להוציא להם את המילים בכוח הם שמו מדורה ואיימו אליהם שאם הם לא יגידו להם מאיפו הם ומה הם רוצים מאיתם הם יפתחו את האש.
כך הגמדים נאלצו לומר שהם מהעיר גושו שגם הם מהיער ושהמלך פלאן שלך אותם בשביל לדעת מאיפו אפשר להשיג את התליון.
בחיים לא נומר לכם אמרו זקני השבט. ושחררו את הגמדים.


תגובות (3)

התאמצתי מאוד תגיבו!

23/08/2013 05:51

התאמצתי מאוד תגיבו!

23/08/2013 05:51

מגניב

25/08/2013 07:54
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך