פולי! פולי! פולי! פולי! פולי! פולי! פולי! פולי! פולי! פולי! פולי! פולי! פולי! פולי! פולי! פולי! פולי! פולי! פולי! פולי! פולי! פולי! פולי! פולי! פולי! פולי! פולי! פולי! פולי! פולי! פולי! פולי! פולי! פולי! פולי! פולי! פולי! פולי! פולי! פולי! פולי! פולי! פולי! פולי! פולי! פולי! פולי! פולי! ווההווו!!! XD

ביוגרפיה שכתבתי בעצמי על הביטלס/ חלק שמונה עשרה.

23/08/2010 661 צפיות אין תגובות
פולי! פולי! פולי! פולי! פולי! פולי! פולי! פולי! פולי! פולי! פולי! פולי! פולי! פולי! פולי! פולי! פולי! פולי! פולי! פולי! פולי! פולי! פולי! פולי! פולי! פולי! פולי! פולי! פולי! פולי! פולי! פולי! פולי! פולי! פולי! פולי! פולי! פולי! פולי! פולי! פולי! פולי! פולי! פולי! פולי! פולי! פולי! פולי! ווההווו!!! XD

פרק שמונה עשרה:
ואוו…תראו מה השעה! ילדים, עוד מעט סוגרים פה… ואני רואה כמה הורים שבאו לקחת את הילדים שלהם כבר.. אולי נסיים עכשיו? מה אתם אומרים? בכל מקרה חצי מהילדים הלכו באמצע כי הם פחדו מהרוח של ג'ורג' האריסון.
ג'ורג'- "מי קרא לג'ורג'?"
טוב, מי עושה את הקול של ג'ורג' בכל פעם שאני אומרת "ג'ורג'"!?!?!?
(צרצרים…)
יופי…וחצי מהילדים השתעממו והלכו לאישה שמספרת את כיפה אדומה..
מה? אתם בכל זאת רוצים לשמוע מה קרה בסוף?
אוקי! אוקי!! אין בעיה… רק תגידו לילד השמן ההוא שם שיזוז כי הוא מסתיר לי את השעון. יופי…..
ונמשיך!
האלבום הבא הוא האלבום שהרבה מכנים אותו כ"אקורד סיום מצויין לדרכם המופלאה של הביטלס" והוא באמת כזה! אם אי פעם יצא לכם לשמוע אותו, אתם באמת תוכלו להבין על מה אני מדברת. אהה….אופס.. לא ציינתי איך קוראים לו, טוב! בואו נעשה את זה כיפי! מכירים את התמונה של הביטלס במעבר החציה? אוקי! אז הילד הראשון שיגיד לי איך קוראים לתמונה הזאת! יקבל מימני פרס!
רגע…. הרגע קיבלתי עוד אימייל מפול מקארטני….יופי פול! אבל זה לא נחשב! עוד מישהו? נו טוב….זמנינו קצר… קוראים לתמונה ולאלבום "Abbey Road"והינה סוד מקצועי: הידעתם ילדים, שאת האלבום הזה הם הקליטו אחרון אבל הוא פורסם אחד לפני האלבום האחרון? כן! כן! לאלבום האחרון קוראים "Let it be" אבל הוא הוקלט לפני אבי רואד. בכל אופן, הביטלס ראו שהם הולכים להתפרק כשהם הקליטו את לט איט בי ולא רצו זה יהיה האקורד האחרון שלהם (כשהם מנוגדים אחד לשני וכל כך שליליים) אז הם הזעיקו מהר את ג'ורג' מרטין (המפיק המוזיקאלי, נעים להכיר) שיגבש ביניהם ויעזור להם.
ג'ורג' מרטין עשה עבודה טובה בעת הקלטת האלבום אבי רואד (גם אם הוא הצליח לגבש ביניהם זמנית בלבד) ובהחלט אפשר לראות את זה
פול מקארטני מת- באלבום הזה (אחרי סרג'נט פפר) יש את הכי הרבה רמזים למותו של פולי. אוו! באמת קראתי לו פולי עכשיו?..הי הי הי.. איזה מותק..
אז אחד הרמזים הבולטים הם שרואים את פול הולך יחף על מעבר החצייה, שזה כאילו אומר שהוא לא מחובר לאדמה… אחרי זה הוא מחזיק סיגריה ביד ימין. אבל כולם יודעים שפול הוא שמאלי! וזה לא כל כך קשור אבל החליטו שזה קשור.. עוד רמז הוא שנראה על לוחית הזיהוי של הרכב שליד ג'ורג' של מספרים שאנשים טוענים שזה התאריך שבו הוא מת (פול) וגם אם תשימו לב היטב, תוכלו לראות שיש איש שנדחף לצילומים והסתכל על הביטלס חוצים שוב ושוב את מעבר החציה, ויש הטוענים שהאיש הזה הוא האיש שדרס את פולי. אהה!!! שוב קראתי לו פולי! אה! קראתי לו פולי פעם שניה! אההה!!! פעם שלישית!!


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך