asaf
מה דעתכם? (זה לא באמת משנה, אתם יודעים, אני אעלה את זה בכל מקרה.)

אבודים- הסבר קצר על הפאנפיק שאני עומד לכתוב כאן

asaf 27/05/2020 414 צפיות תגובה אחת
מה דעתכם? (זה לא באמת משנה, אתם יודעים, אני אעלה את זה בכל מקרה.)

אז……

מכירים את זה שיש לפעמים סרטים וסדרות שמבוססים על סרטים?

אני החלטתי יום אחד לעשות בדיוק ההפך.

אם מישהו מכם לא שמע על הסדרה "אבודים", (לא זאת של צופית גרנט, אל תהיו מגוחכים) אז הנה הסבר קצר-

"אבודים" היא סדרה שיצאה ב-2004 ונמשכה עד 2010, והיא מספרת את סיפורם של ניצולי טיסת 815 שהתרסקו על אי מסתורי.

יותר מזה אני לא אספר.

רק אספר שאחרי שצפיתי בסדרה הזאת והתאהבתי בה עד מעל לראש, הרגשתי צורך עז לכתוב אותה בצורת סיפור. אם בסדרה הדרך לספר סיפור היא באמצעות עזרים ויזואלים, אז בסיפור כתוב משתמשים בעזרים מילוליים, שזה, בעצם, מה שאני טוב בו.

אז התיישבתי והתחלתי לכתוב את הפרק הראשון. הדיאלוגים נלקחו ישירות מהסדרה, אבל המחשבות של הדמויות, התיאורים והאווירה הם הפרשנות האישית שלי לסדרה. לא ממש ידעתי מה לעשות עם הדבר הזה שכתבתי. כלומר, כן, זה היה כיף גדול, אבל זה לא קצת בזבוז של זמן?

אולי. אבל בשביל זה בדיוק אתם כאן- בשביל לבדוק את העניין הזה.

לאלה שלא ראו את הסדרה אני ממליץ בחום לצפות בה לפני שתקראו את הפרק שאעלה בקרוב (שיהיה די ארוך,), ואם אתם ממש חייבים אל תקראו יותר מהפרק הראשון. הסדרה היא בפירוש הדרך הטובה ביותר לחוות את הסיפור הזה. אני רק עושה את זה בשביל הכיף.

לאלה שכבר ראו את הסדרה- אני מקווה שתיהנו, ושהכתיבה שלי תאיר לכם את הסדרה באור חדש. זאת, פחות או יותר, הכוונה שלי.

נתראה בחיים אחרים, אחים.


תגובות (1)

בהצלחה אהובי!

27/05/2020 23:51
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך