-הבדידות-

19/04/2020 349 צפיות אין תגובות

אתה מכיר את ההרגשה של הלבד? את ההרגשה של הבידוד שאוכלת אותך מבפנים? את ההרגשה שלא משנה מה תעשה אין לך עם מי לדבר? את ההרגשה של החושך שמשתלט עליייך מבפנים?
הדבר הזה שאתה מרגיש עכשיו, הרגש המוזר הזה הכאב שאתה מרגיש בחזה, קוראים לזה בדידות תכיר זה הדבר היחיד שתרגיש בזמן הקרובהכן לא מה שחשבת אני יודעת כי אתה בטוח שאתה בחיים לא לבד שתמיד יש שם את האנשים את החברה המתמדת שבחיים לא תשאיר אותך לבד אז תן לי לחדש שלך משהו בודד זה לא לבד הבדידות היא לא תלך היא לא תיעלם כי כל העולם עכשיו חי בבועה שלו מנסה להינצל מהמוות עצמו כי אם לא תהיה לבד תמות אבל מה אם הדבר שהורג אותך הוא לא מלאך המוות אלא הבדידות שאוכלת אותך מבפנים כי אתה מרגיש שזה יותר גרוע מכל מוות אחר אז מה שאתה רוצה עכשיו זה לשים לזה סוף.
וכמה שאתה מנסה וכל מה שאתה עושה זה לא מספיק. תבין כבר תפנים אתה כלום אתה לא תצליח לעשות את זה לא משנה מה תעשה אתה כלום ושום דבר אתה לא יכול לעשות כלום אף אחד לא אמר לך שאת ילד שלא מבין כלום מהחיים שלו אתה לא יכול לעשות כלום וכמה שיותר מהר תפנים את זה ככה תתקדם יותר מהר מהמחשבה שתצליח לשנות משהו.
אז אתה כן אני מדברת אליך אני רוצה שתדע את לא לבד כן אני יודעת שאתה מופתע עכשיו אחרי כל מה שאמרתי אבל אני רוצה שתבין לא משנה מה אומרים לך לא משנה כמה מנסים לשבור אותך אתה תמיד צריכה לדעת את לא לבד תמיד יש מישהו למעלה שמסתכל עלייך רואה מה אתה עושה שם לב לכל צעד קטן שלך ואם אתה תיפול הוא יעזור לך לקום. אני יודעת שאתה חושב שאני השתגעתי לגמרי אבל לא אני לא הוא תמיד פה בשבילך והוא בחיים לא יעזוב אותך אולי אתה לא מרגיש אותו עכשיו אבל עם הזמן הוא יכנס לך ללב.
אתה לא לבד!!! כן אתה פאקינג לא לבד!


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך