הילדים יינון ויוסף בהרפתקאות בממלכת האוגרים-פרק 5 ואחרון

time machine123 07/10/2018 1006 צפיות אין תגובות

מלך האוגרים החזיר את כל התוכים שעפו לפני כמה שעות לכלובים שלהם כדי שהם לא יברחו.

ינון רצה לצלם את התוכי שהיה כולו צבוע בכל צבעי הקשת. הוא חייך לעברו .

יוסף ניצל את זה שהמלך האוגרים הכניס את כל התוכים לכלובים , לעשות קצת מעשי קונדס.

הוא משך חבל כדי לבדר את האוגרים המתיישבים בממלכה.

ולבסוף מלך האוגרים נפל על הרצפה וכמעט שבר את רגליו.

יוסף צחק ויינון צחק איתו , הוא נאנח באנחת הקלה עצומה.

"אף אחד לא יודע לצחוק כאן?" שאל יוסף בטון משועשע.

" אני כן יודע." קרא יינון בצחוק קליל. יוסף חייך אליו ויינון חייך אל יוסף.

יוסף ממש התגעגע הביתה ורצה רק לראות את הוריו , אחיו ואחיותיו.

מלך האוגרים רצה לערוך מסיבת פרידה לשניהם. כיוון שמסעם בממלכת האוגרים כמעט הגיע לסיומו.

יינון היה ממש עצוב שהוא היה צריך לעזוב ביחד עם יוסף את ממלכת האוגרים.

" אני מתגעגע." אמר יינון וחייך בעצבות אל יוסף.

" למי?" שאל יוסף וחייך את החיוך השובב שלו.

" לאחיי, לאחיותיי ולהוריי. אני ממש רוצה שנחזור לגן החיות." קרא יינון בבלבול וחייך כי הוא ידע שזה היה יומם האחרון בממלכת האוגרים הקסומים.

מלך האוגרים לא רצה שהם ילכו , הוא רצה רק שהם יישארו בממלכה לנצח.

יינון אמר שהוא חייב לחזור איכשהו הביתה ביחד עם יוסף כי הוא כל כך מתגעגע למשפחתו.

בטח הוריו שואלים איפה הוא ולא יודעים בכלל לאן הוא נעלם.

הוא נעלם מגן החיות עם חברו הטוב יוסף.

הוא שאל את עצמו האם אי פעם הוא יחזור הביתה עם הוריו.

ולא היה מענה לשאלותיו , כי הוריו דואגים לו ממש.

ינון הביט על כל האוגרים שהביטו מאוכזבים והם כלל לא מבינים למה הם כל כך רוצים לחזור הביתה ולעזוב לתמיד לממלכת האוגרים הקסומים.

" למה אתם צריכים לעזוב?" שאל מלך האוגרים שוב הפעם כדי להיות יותר בטוח.

" כי אנחנו צריכים כבר לחזור הביתה. תודה על קבלת הפנים החמה. אנחנו מאוד אסירי תודה כלפיך.

אני לא יודע איך להסביר את זה.. אבל אנחנו צריכים ללכת.

תודה רבה לכם. אתם מאוד חמים ומכניסי אורחים מקצוענים . ומי ייתן שנבוא לכאן לבקר אתכם פעם הבאה." קרא יינון בשמחה.

ינון ויוסף רצו לעבר כל האוגרים כדי לחבק אותם בפעם האחרונה לפני שהם עוזבים.

" אני רוצה שתישארו פה!" התעקש מלך האוגרים.

יום אחרי , ינון מצא את עצמו בחדרו ואת אבא שלו סוגר את הספר שלפני כן הוא סיפר סיפור לפני השינה.

" איפה אני?" תמה יינון בקול. הרי לפני רגע הוא היה עם כל האוגרים.

האם כל מה שהוא ראה זה רק היה חלום? הוא הביט בבלבול סביבו ולא ידע מה לעשות עם עצמו.

הוא הבחין שהוא שכב במיטתו.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
סיפורים נוספים שיעניינו אותך