לילי קיי (מתוך “החומה היא שלי”)

GoFuckYourself 26/04/2020 594 צפיות אין תגובות

לילי קיי. לו יכולתי לבחור נשמה לחיות בה, ללא ספק זו היתה לילי. החיוך הגדול ושובה הלב שלה, השיער האדום כמו האש שנובעת מן הנוכחות שלה בסביבה. לילי קיי נולדה לאהדת הקהל. היא מעולם לא הפעילה שיקול דעת בנוגע לחברויות, ככה היא פשוט חברה של כולם, מדברת, מקשיבה, מתעניינת וזוכרת. ללילי קיי גם תמיד יהיה מה להגיד על כל דבר ואנשים ילכו אחריה עם הזרם, אפילו שמעולם לא קיבלה את תפקיד מלכת הכיתה, או שאפה אליו. מה שאף פעם לא הצלחתי להבין הוא למה יש ילדים שנועדו להיות מי שהם וכולם יקבלו את הדבר באופן טבעי. בכל אופן, אני לא ניחנתי בכישורים הללו. בשנה שעברה, בשיעורי חינוך, המחנכת יצרה דיונים בנושא האקטואלי השבועי. בדרך כלל לא הייתי מוסיפה, גם לא חושבת בתוך תוכי מה ניתן לומר. עד שיום אחד הם דיברו על שתייה חריפה. כמה ימים לפניכן יפעת חגגה את יום הולדת השבעה עשר שלה, ההורים לא היו בבית. אז אמרתי בדיון הזה שאני נגד שתייה חריפה לפני גיל שמונה עשרה. סביר להניח שאם הייתי לילי קיי ולא עמליה אדר היו האנשים מסתכלים עליי כאילו אמרתי את הדבר הכי נכון, היו מקשיבים לסוף דעתי גם אם אינם מסכימים, אבל לפחות מקשיבים. לילי קיי היא השיקוף לכך שלא משנה מה אתה עושה בחיים, מה השם שלך ואפילו לא איך אתה נראה. המבט שלך, החודר או הנפול, הצוחק או העצוב, הוא זה שקובע איזה חיה אתה בג'ונגל.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך