noalovejb6
ניסיתי בפרק הזה לשפר כמה דברים שהערתם לי עליהם. תכתבו לי אם יש עוד נקודות לשפר- למרות שאני מאמינה שתמיד יש מקום לשיפור.

מיאמי ביץ' – פרק 2

noalovejb6 16/05/2014 658 צפיות 7 תגובות
ניסיתי בפרק הזה לשפר כמה דברים שהערתם לי עליהם. תכתבו לי אם יש עוד נקודות לשפר- למרות שאני מאמינה שתמיד יש מקום לשיפור.

פרק 2:
אחרי שקיבלתי חדר באכסניה נכנסתי לישון קצת אחרי הכל קמתי ב05:00 כדי להספיק להגיע בזמן לטיסה.
התעוררתי בשעה 17:00 בצהרים והתארגנתי קצת כדי להראות קצת יותר נורמאלי.
כשסיימתי יצאתי והלכתי ברגל עד לטיילת של מיאמי ביץ'.
הסתובבתי קצת ואז ראיתי מסעדה שהמחירים שלה היו בהחלט בשבילי, הזמנתי לעצמי לאכול שניצל ולשתות מים.
כשסיימתי החלטתי להמשיך את הטיול על הטיילת היו שם המון חניות מקומיות וחניות מזכרות, היו שם גם כמה מסעדות ובתי קפה, וגם גלידרייה ומועדון.
על דלת הגלידרייה היה שלט 'דרושים עובדים', נכנסתי ושאלתי את המוכר המבוגר שעמד מאחורי מקרר הגלידה הגדול אם הוא באמת זקוק לעובדים.
"כן" הוא ענה "אני רוצה לעבוד פה" אמרתי "מצוין מלאי את הפרטים שלך על הדף ואנחנו נחזור אליך" הוא אמר והגיש לי דף עם כמה שאלות עליו.
כשהתייאשתי חזרתי מהטיילת לאכסניה, בדרך ראיתי בחור כלשהו שחילק פליירים הוא נתן לי פלייר שהיה כתוב בו פרסומת לאחד מבתי הקפה שנמצא בטיילת.
בשעה שבע בערב קיבלתי טלפון מהגלידרייה ובעל הגלידרייה אמר לי שממחר אני מתחילה לעבוד.
מיאמי כבר מתחילה טוב.
ההורים שלי התקשרו כמה דקות אחרי שדיברתי עם בבעל הגלידרייה.
הם התקשרו לראות מה איתי, אם התאקלמתי.
סיפרתי להם שמצאתי עבודה ושאני בסדר והם נרגעו.
אחר כך החלטתי לא לצאת היום כי מחר אני עובדת בבוקר וגם כי אני לא מכירה אנשים פה, אני מניחה שאני אכיר בקרוב.


תגובות (7)

אני חושבת שחסר פה עיניין, זה קצר מדי לדעתי..
אני חושבת שהיה צריך להיות יותר פרטים למשל:
אחרי שכמעט היתייאשתי מחיפוש עבודות הבחנתי בשלט….
וכ"ו וכ"ו
מקווה שתיקחי את הערה ותישתמשי בה

16/05/2014 15:40

    תודה רבה :)

    16/05/2014 15:42

    אבל היא לא חיפשה עבודה היא טיילה וראתה שלט של דרושים עובדים, היא הייתה צריכה עבודה אבל זה לא הייתה המטרה שלה .
    "על הדרך" היא מצאה עבודה.

    16/05/2014 15:44

    אני כתבתי את זה רק לדוגמא, אני למשל הייתי מתעניינת אם היית יותר מפרטת ומוסיפה מעט דברים מרגשים….
    חוץ מזה אני חושבת שזה אחלה פרק

    16/05/2014 15:47

    אוקיי, אני אמשיך לשפר את הכתיבה שלי לפי הערות שלך כי כמו שכתבתי אני מאמינה שתמיד יש מקום לשיפור בכל מקרה תודה :)

    16/05/2014 15:54

תגידו אתם לא שמתם לב שאתם עדיין לא יודעים איך קוראים לדמות הראשית?
אם שמתם לב למה לא שאלתם? ממש רציתי לענות לכם שזה בכוונה ולעצבן אותכם. אוף.

16/05/2014 16:43

אני לגמרי מלאת השראה היום אז עלה עוד פרק.

16/05/2014 19:10
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך