Unrequited love- פרק 6

time machine123 26/01/2017 500 צפיות אין תגובות

כשאביטל חזרה לבית הספר מחופשת המחלה , אבשלום עטף אותה במתנות ובחבילות ממתקים , הכול הוא עשה בשביל שהיא תבין שהוא אוהב אותה.
אבל כלום מהרמזים , המילים , המתנות ששלח לה היא מעולם לא קיבלה.
הוא התחיל לתהות למה הוא בכלל להמשיך לאהוב את אביטל , כי היא מעולם לא התייחסה למה שהביא לה .
אביטל המשיכה לדחות אותו ולהניא אותו מלאהוב אותה כל כך. כל מה שאבשלום עשה , רק הבריח אותה יותר.
אבשלום ניגש אליה בהפסקה כדי לדבר איתה על מה שהוא רצה מזמן להגיד לה שהוא מאוהב בה כבר יותר זמן ועכשיו זה הזמן להוציא את אהבתו לאור.
מה שאומר, זה הזמן שהוא יאזור אומץ ויאמר לאביטל כבר מה שהוא מרגיש אליה.
הוא כבר לא יכול לברוח מרגשותיו יותר.
" אביטל, אני רוצה לדבר איתך על משהו שמזמן רציתי להגיד לך." אמר לה ובלע את רוקו בקושי. הוא חשש שאביטל תצחק עליו.
" מה אתה רוצה ממני?!" היא שאלה בקול עדין , כאשר אבשלום ניגש אליה והתקרב אליה יותר מדי.
" אני רוצה לומר : אני אוהב אותך כבר יותר זמן ואני רוצה להוציא לאור את מה שאני מרגיש אלייך. " הוא הכריז בפניה.
" להוציא לאור? מה אתה סופר?" שאלה אותו בלעג וצחקה.
" זה רגשות. זה רגע לא קל בשבילי. לבוא אלייך ולספר לך את כל מה שאני מרגיש. אני ממש לא טוב בזה." אמר לה וכאשר התקרב אליה כדי לנשקה.
כאשר שפתיו נצמדו לשפתיה. זה היה הרגע אליו חיכה כבר הרבה זמן. יותר מדי זמן.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך