מאקס כותב
חלק התלוננו על השעה המאוחרת בה אני מעלה את הפרקים
(אהמ אהמ,סול ונטע אהמ אהמ) אז אני מעלה עכשיו.
וכולם-זמן לשאול עוד שאלה!
אחרי הכל אתם יודעים שאני אוהב להתעלל בדמויות מהסיפורים שלי.
לכן:מי לדעתכם מהחמישיה יעבור/לא יעבור את המבחן?
הפרק הבא:
ZEX-מטרה 11-ספיישל ותיקים נגד חדשים!
יחידת הנשר נגד התלמידים החדשים! מה יקרה?

ZEX-מטרה 10

מאקס כותב 18/11/2013 780 צפיות 4 תגובות
חלק התלוננו על השעה המאוחרת בה אני מעלה את הפרקים
(אהמ אהמ,סול ונטע אהמ אהמ) אז אני מעלה עכשיו.
וכולם-זמן לשאול עוד שאלה!
אחרי הכל אתם יודעים שאני אוהב להתעלל בדמויות מהסיפורים שלי.
לכן:מי לדעתכם מהחמישיה יעבור/לא יעבור את המבחן?
הפרק הבא:
ZEX-מטרה 11-ספיישל ותיקים נגד חדשים!
יחידת הנשר נגד התלמידים החדשים! מה יקרה?

"אז אנחנו מקווים לתפוס אותו אם נישאר כאן.
תסכימי?" שאל שון.
"אוי בחיי,ברור שאתם יכולים! עבר הרבה זמן!"
צחקה אנאל.
"נו,כמה תלמידים כבר הרגת?" סינן סקייבס.
"אל תעצבן אותי אתה" היא אמרה ושלפה את הטבעת הגדולה.
"היי! אנחנו פה!" לוסי נכנסה פנימה.
"לוסי? מה את עושה כאן?" שאל שון מופתע.
"מיימון הפך את המשימה רשמית של יחידת 'נשר'!" קראה לוסי,היליוס וארת'ור נכנסו אחריה.

"פצעים כאלה לא נגרמו על ידי נפילה.הם עמוקים מידי.איך זה קרה?" שאלה האחות.
דינו לא ענה לה,ואני והאחרים ישבנו בצד.
"אלה פצעים שכבר היו לי.קיבלתי אותם באמריקה לפני שעזבתי.הייתי בקרב די רציני" הוא אמר.
"למה לא אמרת לאף אחד?"
"כי זה לא ביג דיל.אני יכול להסתדר" הוא נאנח.
"טוב,לפרוטוקול אתה וקיירה חייבים לנו קרב" אמר מאסק.
"מה זאת אומרת?" שאלתי.
"זה הרי ברור שהוא הפסיד בגלל פציעה.הוא הרי הרבה יותר חזק ממך" אמר אלווין.
"אייה!" קראתי."אבל זה נכון.אפילו עם הנשק שלי את חלשה יותר" אמרה ריקי.
"גם את?!?" צעקתי.
"שטויות קיירה! אנחנו נילחם קרב חוזר! זאת לא כזאת בעייה!" הוא צחק.
"הכל בסדר כאן?" שאלה מימה ונכנסה פנימה.
"הו,הנה את.אני כבר חשבתי שנעלמת" אמרה ריקי בקול ממזרי.
"אני לא מתכוונת להעלם" מימה סיננה.השתיים עמדו אחת מול השנייה.
"בכל מקרה,הייתי רוצה להתנצל על שקראתי לך חנונית" אמרה ריקי.
"אני אקבל את ההתנצלות" חייכה מימה,ועמדה ללכת.
"כי זה ברור,שאת מעט חזקה בשביל להיות חנונית" לחשה ריקי.מימה עצרה במקומה,והסתובבה אל ריקי:"מעט? מעט,יותר חזקה?"
"כן.אני הרי,בכל מצב אהיה יותר טובה ממך" אמרה ריקי.
כל אחד יכל להרגיש את המתח.יכולתי ממש להרגיש שהן עוד שנייה יתנפלו אחת על השנייה.
היא הלכה אל דינו:"בוא איתי בבקשה" היא אמרה.

מימה לקחה את דינו אל הקומה השמינית.החדר שבעבר היה שייך למיסט,כעת שייך לה.
"הייתי רוצה לדבר איתך על מארק".
"בחור נחמד.הוא ממש מצחיק ו…"
"אני יודעת שזה סיינו" היא אמרה,ודינו קפא במקומו.
"אני לא אספר לאף אחד.אבל מה שכן,תיזהר ממנו.אני יודעת שהוא ננעל עליך,והפציעות שלך נגרמו על ידו.המתנקשים הכי טובים שיש נמצאים כאן כרגע.הם יחפשו אותו,וינצחו אותו" היא אמרה בביטחון.

אני וריקי התעוררנו למחרת מוקדם,והתארגנו.
"היום יש את טקס פתיחת השנה" ריקי התמתחה.
"עוד שעמום טיקסי" פיהקתי."שמעתי דווקא שהטקסים כאן מרהיבים.לכי תדעי,אולי יראו לנו קרב ממש על הבמה!" ריקי חייכה.
"בכל מקרה,סיימתי עם בדיקת המידות שלך.אגרופני איקס מותאמים כעת ב99 אחוז לך"
"לא 100?" שאלתי.99 זה לא מספר טוב במיוחד.
"במדע,שום דבר לא בטוח ב100 אחוז" אמרה ריקי וסיימה לאסוף את השיער לקוקו.
שתינו יצאנו לעבר האולם הגדול."רוצה שנלך עם מאסק,דינו ואלווין? הם גם ככה כל הזמן באים איתנו" שאלה ריקי והייתה עסוקה בMP3 שלה.
"כן,יהיה נחמד" אמרתי.התקדמנו לעבר המעלית,ועלינו לקומה הרביעית.
"חדר TE-7 אם אני לא טועה" אמרתי והתחלנו לחפש את החדר.
כשמצאנו אותו,אלווין,דינו ומאסק יצאו כבר מהחדר."הו,בדיוק חשבנו אם לא לבוא אליכן או לא" חייך דינו.
ניצוצות חלשים יצאו מהמכשיר של ריקי,ואחרי זה הוא התפוצץ.
"מה קרה?" שאלתי אותה."כנראה שמכשיר אחד לא יכול גם להשמיע שירים וגם להוציא אש" היא אמרה.עשן יצא מהמכשיר,ועל הפנים שלה היה סימני פיצוץ.
"בואו! שלא נפספס את המקומות הטובים!" אמר מאסק.
כשהגענו אל האולם,הוא כבר היה חצי מלא.ישבנו בערך באמצע,והטקס התחיל אחרי 10 דקות.
"שלום לכולכם! אתם,תלמידי שנה א' בזקס,תעבירו כאן שלוש שנים בלימודים קשים ומפרחים.לפני שאסביר לכם יותר על התקנון שלנו,אני ארצה להעלות לבמה את פין,אחד מהמורים שלנו!" קראה המנהלת,וכולם התחילו למחוא כפיים כשמישהו עלה לבמה.
"אז…הממ..אני פין,וכן,אני..אחראי על כל הקטע של תלמידי שנה א'..כמו רכז שכבה כזה.." הוא דיבר בשעננות,וגירד את ראשו כל הזמן.הוא לא היה נראה כמו מישהו חזק.
"אני הייתי גם כאן,למדתי שלוש שנים…נשארתי שנה רביעית גם.."
"פין!!" צעק קול מסוף האולם.הסתובבנו אל הכניסה,ומישהי עם שיער לבן ועיניים כחולות עמדה שם.
"הו,לוסי" הוא מצמץ."טוב,בכל מקרה אני כאן בשביל לאחל לכם בהצלחה בהמשך,ושכל דבר שתצטרכו תוכלו לפנות גם אליי וגם אל מימה" הוא אמר,וירד מהבמה.
הסתובבתי חזרה אל האישה ההיא."תגידו,זאת לא ההיא שבמקום הרביעי?" שאלתי.
"כן,לוסי" אמר מאסק.
"טוב,ועכשיו נסביר לכם יותר על הלימודים כאן" קראה אנאל,והסתובבנו אליה חזרה.
"אתם תתחילו מלימודים רגילים של שבועיים.בעוד שבועיים,תקבלו חונכים שילוו אתכם לאורך שנה א',ואיתם תהיו בשעה אחת כל יום.בכל סוף חודשיים יהיו מבחנים כלליים שרק מי שרוצה ישתתף בהם.
מי שיעבור את המבחנים,יוכל לקחת משימות של מתנקשים.מרוויחים על זה כסף כמובן.ועכשיו,הלימודים שלכם יתחלקו לשלושה:החלק הראשון הוא לימודים בכיתה בו תלמדו על להבחין בין מתנקשים,לדעת לפתח אינטואיציה ועוד.בלימודים ספורטיביים,תתאמנו על הכושר הגופני.ולימודים באולם הקרבות יאמנו אתכם עם הנשקים.שאלות?" היא שאלה.
"מה עם אנשים שרוצים לעבור מבחן כללי עכשיו?" דינו הרים את ידו.
"אז תוכל לבחור מבחן מואץ.זה מבחן שניתן לעשות אותו בתאריך מוקדם למבחן כללי אך הוא יותר קשה.אם תיכשל,לא תוכל להבחן במבחן הכללי הקרוב" היא ענתה.
"מושלם" שמעתי את מאסק לוחש.
"זה יהיה קל" צחק דינו.
"מבחן מואץ,מה?" שמעתי את השלשלאות של אלווין זזות.
"נשמע מאתגר" אמרה ריקי וחייכה חיוך ממזרי.
"מבחן מואץ?" שאלתי והבטתי לכיוון התיק שלי שהיה מולי.בתוכו היו את כפפות איקס.כששון בא אליי,הצתרף אליו עוד בחור שידע משהו על רוי.אם שניהם מזקס,אולי יש כאן מישהו שיודע משהו על רוי.
"כן!" הנהנתי.
"המבחן המואץ הקרוב יארך בעוד שלושה ימים.כל מי שירצה להיבחן יוכל לקחת פטור מהשיעורים בשביל אימונים.לא שזה יעזור כמובן.מעולם אף אחד לא עבר את המבחנים המואצים שלי" אמרה אנאל.
"עוד נראה!" חמישתינו היינו נחושים בדעתינו,לעבור את המבחנים.
"ועכשיו לנושא הבא:השנה אנחנו חוגגים 30 שנה לZEX!! החגיגות ייארכו בעוד שלושה חודשים בדיוק,באותו היום שבו בית הספר נבנה.כולנו נודה לכל מי שעזר ותרם על מנת שנוכל להגיע עד לכאן!" היא קראה,וכולנו מחאנו כפיים.


תגובות (4)

מזל טוב לבית הספר זקס!
אממ.. החמישייה שלא תעבור..
טוב אני לא יודעת כלוווווווווווווום. כלוווווווווווווום!
תמשיך D:
אני חדקרן מעופף ולא קשור!

18/11/2013 12:28

למה להתעלל בריקי?!
ולידיעתך, מכשיר אחד *יכול* לירוק אש ולהשמיע מוזיקה.
זה ברור לי, שאתה תעשה לי בכוונה ולא תעביר אותה בגללי.
ותודה על השעה!!!

18/11/2013 12:34

*אהמ אהמ* מאקס *אהמ אהמ*
קשה ליקרוא סיפור באחת עשרה בלילה.
אני בדרך כלל פורשת להכנת שיעורים.
חח סתם סתם XD
אבל לפעמים זה נכון XD

ולפי דעתי,
אלווין ימות
ריקי תמות
דינו ימות
מאסק ימות
קיירה תמות
אלווין ימות
דינו ימות
ריקי תמות
מאסק ימות
קיירה תמות
וכבר אמרתי שדינו ימות?
ומה לגביי אלווין? אמרתי?

נ.ב-
מאקס!!!
מה קורה?!

18/11/2013 12:44

טוב, אתה אומנם הקדמת מעט את השעה, אבל אימא שלי מכריחה אותי לישון בתשע (המשוגעת) ובגלל זה אני מגיבה עכשיו.
כולם חוץ מקיירה יעברו! (למה אני נגד הדמות הראשית?)
מנטיקורים!

18/11/2013 22:06
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך