המשך יבוא... סורי שזה קצר. כבר כתבתי את פרק 15 ואני כנראה היום אעלה אותו.

זאיין מאליק & שרלוט פרק 14 חלק ב'

27/09/2014 703 צפיות 2 תגובות
המשך יבוא... סורי שזה קצר. כבר כתבתי את פרק 15 ואני כנראה היום אעלה אותו.

זאיין מאליק & שרלוט פרק 14 חלק ב':
"שלושה חודשים לעגת לי, הרבצת אותי וגרמת לי סבל." היא אמרה ונגלו דמעות בעיניה.
"אני באמת מצטער על זה. אני רק מנסה להגיד שגם אם קצת פגעת בי זה לא משתווה למה שאני עשיתי לך כי בטעות הארי התנגש בך ונפל לך האייפון שלי מהיד שלך." הוא אמר וניגב את הדמעות שלה.
"אבל אני לא כעסתי עלייך ואני גם לא אכעס." היא אמרה לו.
"אבל הגיע לי שתשנאי אותי. אני אידיוט מגעיל ואני מנסה להשתנות וזה קשה אבל אני צריך להתנות. את מדהימה ואת מנסה להשתנות. את לא מצליחה אבל את לא צריכה." הוא אמר לה ונשמעו דפיקות בדלת. שרלוט הלכה ופתחה את הדלת. היא ראתה את זאיין. "שלום," היא אמרה והוא לא השיב.
"שלום," היא אמרה שנית.
"אני אוהב אותך." הוא אמר ונישק אותה. היא התנתקה מהר מהנשיקה. "אני מצטער לא הייתי צריך לעשות את זה." הוא אמר ובא ללכת אבל היא תפסה בידו וסובבה אותו. "אני לא יודעת אם אני אוהבת אותך או לא. הרגשות שלי מסורבלים. אני רוצה שנהיה ידידים זה מסובך לי מידי כרגע." היא אמרה.
"את צודקת. זה לא היה זמן טוב לנשק אותך. נהיה ידידים. אני מקווה שבעתיד נהיה זוג." הוא אמר ונישק אותה נשיקה קצרה על הלחי. היא חייכה. "בוא תיכנס. משעמם רק עם לואי והנאומים שלו." היא אמרה.
"היי!" הם שמעו את לואי מהספה.
"אויש שקט לואי אתה יודע שזה נכון." היא אמרה והיא וזאיין הלכו לספה והתיישבו ליד לואי.
"היי לואי." אמר זאיין.
"שלום זאיין." אמר לואי.
"מה נשמע?" שאלה שרלוט את זאיין.
"אצלי הכל בסדר." הוא אמר.
"עכשיו גם אצלי." היא אמרה.
"טוב אני אלך ואשאיר את שני המאוהבים לבד." אמר לואי ונעלם לחדרו.
"שרלוט אני באמת אוהב אותך ואני אעשה הכל כדי לא לפגוע בך. אני מצטער שקראתי לך מפלצת והתנהגתי אלייך כמו אידיוט. אני מתחרט על זה ואני אוהב אותך." הוא אמר לה.
"אני לא יודעת מה אני מרגישה. אני רוצה לקחת פסק זמן ממערכות יחסים. אחרי שנייל פגע בי ככה כל מה שאני רוצה זה לא להיפגע והפסקה. אני לא כועסת עליו יותר, אני מוכנה לסלוח לו ולהיות ידידה שלו אני פשוט פוחדת להיפגע ממנו או ממך או מכל אחד אחר." היא אמרה לו.
"אז חברים טובים?" הוא שאל.
"חוץ מהארי אנחנו חברים הכי טובים." היא אמרה וחיבקה אותו.
המשך יבוא…


תגובות (2)

תמשיכייייי מושלםםםם

27/09/2014 23:28

    שמחה שאהבת♥

    29/09/2014 21:32
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך