ששש...זה סוד!
אני מקווה שתאהבו ותקראו....שארגיש מספיק מוכנה (אחריי כמה תגובות שתפרסמו) אפרסם פרק ראשון....

לא מכירה את עצמי(הקדמה)

ששש...זה סוד! 25/05/2013 798 צפיות 8 תגובות
אני מקווה שתאהבו ותקראו....שארגיש מספיק מוכנה (אחריי כמה תגובות שתפרסמו) אפרסם פרק ראשון....

היי….החלטתי שכן לעלות….פעם ראשונה אי פעם מישהו קורא משהו שאני רושמת
אל תיהיו קשים ותגידו את דעתכם…..בהצלחה לי >__<
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
בעולם שלנו,שמחולק לבני זאב יפייפים לבין בני אנוש פשוטים.
חיים החצויים,חצי זאב וחצי בן אדם.
הם,החצויים,נקראים גם כ"העונש " על ידי הזאבים ,הם אינם יפים ומוכשרים כמו הזאבים,אך לא עלובים כמו בני
האדם.
בדר"כ יש להם כוחות מיוחדים,החצויים לא יודעים עליהם עד שהם לא מתגלים,מסיבה מסוימת.
רק זה הופך אותם למיוחדים,הכוחות האלה.
לזאבים,כל מאה שנים נולד מנהיג חדש,שחיי חיי נצח.
קוראים לו "הדלתא של המאה".
ואני,סאם,בת אנוש שאינה חצוייה (למיטב ידיעתי) או זאבה יפייפה.
להפך,אני בת אנוש מכוערת.
אני לומדת במחוז אר ,המחוז בו לומדים בני האנוש,זאבים ומעט מאוד חצויים.
אצלנו במחוז,לומד "אלפא של המאה" ,דיירון וואג שמו,חתיך כל חברותיי בנות האנוש ועוד המון זאבות יפיפיות אחרות מזילות עליו ריר ,הוא בלונדיני,עיניו כחול ים,צבע גופו מוקה והוא שרירי .
הוא מאוד חתיך,אך אני,לא מהבנות שחולמות עליו,בכלל לא,הוא אפילו מגעיל אותי.
הוא אחד שפוגע וזורק,לא בחור טוב הוא רק עושה רושם על כולם.
3 חברותיי הם שנאל,פני וברי,פני ובן,האנוש היחידי,ליאם,פני וליאם הם חברים.
פני רזה,לא כמו שנאל וברי השמנמנות אפילו השמנות מידי.
אני,לא שמנה,אך שיערי השטני הגלי מבולגן,ועיניי ירוק חומות,צבע גופי רגיל וגובהי ממוצע.
לא מישהי שעושה רושם.
בקיצור,
אני בת אנוש רגילה ומוכערת.


תגובות (8)

תעלי את הפרק הראשון זה נשמע סיפור ממש יפה (ואני בדרך כלל קוראת באתר הזה רק סיפורים על מפורסים) אני מחכה שתעלי את הפרק הראשון :) ואני בטוחה שאחרי שתעלי את פרק הראשון תצברי עוד אומץ לעלות עוד פרקים :)

25/05/2013 05:25

תודה רבה….ויכול להיות שאני אשלב פה מישהו מפורסם :)

25/05/2013 05:27

אם תשלבי מישהו מפורסם שימי בז'אנר מפורסמים.

25/05/2013 05:47

אוקיי תודה :)

25/05/2013 05:49

תמשיכי :-)

25/05/2013 05:50

נשמע מעניין תמשיכי!

25/05/2013 05:53

ממש יפה… אפילו שאני קוראת בדרך כלל רק סיפורי מפורסמים וכאלה, נשמע ממש מעניין…
תמשיכי :-)

25/05/2013 05:55

תודה רבה לכולם….כרגע כותבת פרק 1 ועושה שינויי קל בהקדמה….משנה שם של אחד הדמויות (מלואי לליאם )

25/05/2013 06:42
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך