ששש...זה סוד!
אשמח לתגובות/ביקורת/תיקונים :)

נשף-דמייני על הארי סטיילס

ששש...זה סוד! 12/04/2014 3315 צפיות 4 תגובות
אשמח לתגובות/ביקורת/תיקונים :)

דמייני.

את יושבת על הכיסא ומשחקת עם המפית שהייתה על השולחן.
הבטת סביבך,ראית כמה זוגות מתנשקים,רחבת ריקודים עמוסה בילדים מהתיכון שלך .

כמו בכל נשף.

את החלטת לשבת במקומך,אפילו שחברות שלך ניסו לשכנע אותך לרקוד איתן,לא רצית. בכל זאת,הן היו עם הדייט שלהן ולא רצית להפריע,טוב, כי אותך אף אחד לא הזמין לכאן..
חבל שלא נשארתי בבית,חשבת לעצמך.
המשכת לשחק עם המפית שעל השולחן,חושבת אם ללכת הביתה,במילא אף אחד לא ישים לב אם תחליטי ללכת.
הבטת בשמלת והעברת את ידייך על בד שמלה,מיישרת אותה מעט. השמלה הייתה בצבע ירוק יפייפה.
הרמת את מבטך אל הבר שבאולם וראית שיושב שם בחור גבוה, הוא לבש חליפה שחורה,שיערו היה מקורזל בצבע חום ,זיהית מי הוא במהירות.

הארי סטיילס.

יש לך עליו "קראש" כבר כמה חודשים,מאז שהתחלתם שניכם ללמוד יחד בשיעור צרפתית.
הוא הגיע לכאן עם קייט,המקובלת של השכבה.את לא ממש אוהבת אותה.
המשכת להביט בהארי,הוא לגם מהמשקה ודיבר עם אחת מהבנות שישבו על הבר,מחייך עליה את חיוכו הכובש והחושף גומות,בעוד היא מצחקקת,כנראה מהבדיחה שסיפר לה רגע לפניי.
הארי הביט לאחור,בדיוק למקום שבו את יושבת,השפלת את מבטך במהירות,מנסה לא ליצור איתו קשר עין.
עכשיו באמת הגיע הזמן ללכת.

כשהתחלת לאסוף את חפצייך אל תוך תיקך,שמעת קול עמוק מדבר מעלייך.

"למה את לא רוקדת?"

הרמת את עינייך,נתקלת בעיניו הירוקות הבהירות,שתמיד העבירו בך תחושת פחד קלה.

"אני לא ממש רוצה….וגם ככה אין לי עם מי"אמרת.
"הוו…איפה בן הזוג שלך?"שאל הארי,מתיישב בכיסא שלידך.
"אממ…אף אחד לא ממש הזמין אותי"אמרת,מנסה להישמע כמה שפחות נואשת.
"אני מצטער"אמר.
"שטויות.איפה הבת זוג שלך?"שאלת.
"קייט? היא עזבה לפני כמה שעות עם מישהו"אמר,פרצוף מעט עצוב עלה על פניו.
"אני מצטערת"אמרת,מבואסת בשבילו.
"זה בסדר,בכל מקרה לא רציתי להזמין אותה לנשף"אמר.
"אתה לא?"שאלת מופתעת.
"חברות שלה שכנעו אותי להזמין אותה,אני בכלל רציתי להזמין מישהי אחרת"אמר,נושך את שפתו ומסתכל עלייך.
"אבל אני לא בטוח שהיא הייתה מסכימה לי"הוסיף.משפיל את מבטו.

"אני בטוחה שהיא הייתה מסכימה לך,אתה נחמד,חמוד….נראה טוב"אמרת. הפערת את עינייך לאחר שהבנת מה אמרת,כרגע התוודת בפניו שהוא נראה טוב בעינייך.
הארי הרים את מבטו אליך וחייך אלייך את חיוכו המוכר והיפייפה.
"את מי רצית להזמין?"שאלת,היית מופתעת מהשאלה שלך,בדרך כלל כשאת מדברת עם הארי ככה,את הרבה יותר ביישנית.
"אני מבטיחה לא לספר לה"הוספת במהירות,מכווצת את שפתייך.
הארי צחקק,בעוד שאת תהית לעצמך ממה.

"זאת היית את"אמר,מביט ישירות לעינייך.
"אני? מה אני?"שאלת מבולבלת,מכווצת את גבותייך.
"אני רציתי להזמין אותך"אמר הארי,מחייך אלייך חיוך נבוך.
לקח לך כמה שניות לעכל את מה שהארי אמר לך הרגע.
"א..ו…אותי?"שאל מגמגמת ובהחלט מופתעת.
"למה את כל כך מופתעת?"שאל מגחח.
"כי…זה מפתיע"ענית.
הארי קם מכסאו ונעמד קרוב לכיסאך,מניח את ידו על השולחן ונשען עליה,מטה את ראשו ומביט בך.

"אני חושב שאת הרבה יותר חכמה ויפה מהמון בנות בבית ספר,במיוחד הערב"אמר הארי,סורק את גופך.
הרגשת את לחייך מתלהטות.
המצב הזה בהחלט לא היה יכול להיות מביך יותר.
הארי צחקק מהאדמומיות שבפנייך.
"מחמיא לך סומק"אמר וחייך אלייך.
השפלת את ראשך לרצפה והנדת בו ימינה ושמאלה.מובכת.

המוזיקה נהפכה לשקטה יותר,החל ריקוד סלואו. כל הזוגות החלו לנוע בקצב אחיד על רחבת הריקודים.
"(השם שלך)"אמר לפתע הארי,הרמת את ראשך והסתכלת על הארי,מחכה שימשיך.
"בתור פיצוי על שהייתי טיפש ולא הזמנתי אותך לנשף,התרצי לרקוד איתי?"שאל הארי.מושיט אלייך את ידו.
נשכת את שפתייך.זה כמו חלום שמתגשם.

"אני יותר מאשמח"אמרת,מניחה את ידך בידו ושניכם מתקדמים לרחבת הריקודים לריקוד סלואו שתמיד חלמת.

-הסוף :)


תגובות (4)

חמודושיםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם

12/04/2014 17:31

זה כזה חמוד!!!

12/04/2014 18:17

אומייגאד, אומייגאד, אומייגאד, אומייגאד, אומייגאד!!!!! תתני לי לעכל את רמת החמידות שיש פה!!!! הארי כזה חמוד!!!!!!!!!!!!!!

16/04/2014 13:47

הצילו כ"כ הרבה שלמות במקום אחד ^^

19/07/2014 15:29
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך