Rather Be – הרשמה

StayingHigh 08/05/2014 943 צפיות 25 תגובות

מספר על חבורה של נערים ונערות (בערך כ-5-6 בנים וכ-5-6 בנות)
הם נבחרו לפי תוצאות התעודת לימודים שלהם בתיכון.
הם יהיו מרגלים ויחיו בפנימייה מיוחדת, אבל הם לא יודעים אם הם קורצו מחומר המרגלים. המנהלת ג.א. מספרת להם שהם יכולים.
הם מגלים שארגון "סוד שחור" מנסה להשמיד את יהלום האיזון, היהלום ששומר שהעולם לא יסטה ממערכת השמש ויצור עידן קרח חדש- ברגע שמתחיל עידן קרח, "סוד שחור" יהיו אלה שידעו איך להשליט סדר, והם יהיו שליטי העולם.
הם מבינים שהם צריכים לעצור הכל- אבל הם לא יודעים איפה נמצא יהלום האיזון, איך להביס את "סוד שחור"..
ומי עומד מאחורי הארגון.

הרשמה:
שם הדמות:
שם המשפחה:
גיל: 17 או 18
מראה:
כישורים: (כלומר, משהו שיהיה שימושי בתור מרגל. לדוגמא הסוואה, זריזות וכוח, אפשר לבחור עד 4 כישורים.)
תכונות:
אופי:

אני לא מקבלת אף דמות אחרי שמצאתי 6-5 דמויות מהבנים וגם 5-6 מהבנות.


תגובות (25)

תשמרי לי דמות, זה עלול לקחת הרבה זמן…

08/05/2014 17:18

שם: ג׳ון ( קיצור של ג׳ונתן לחג גם קוראים לו ג׳וני) רובין ברוק
גיל: 17.5
מראה: שיער בלונדיני ארד , ענייו ירוקות כחולות , שרירי אבל לא מוצק , קצת כמו שחקן כדורגל בנוער , רזה ובגובהה השאר.
כישרון: פריצת מנעולים , שליחת וירוסים למחשבים , בקיצור תכנו לוגיקה גם עד הכי מתקדמת , יודע לימצוא פירושים לכתבים לא מובנים , כמו כתב סתרים , זרזיר מאוד.
אופי: עקשן , ציני , בעל הומור , אדיש במצבים חמורים כמו כאשר הוא נילכד או משהוא , יכול לכונן תוכניות מטורפות בכמה דקות.

זהו!

08/05/2014 17:21

גמלי.
ומישהי ראתה יותר מידי טוטלי בפייס ><

08/05/2014 17:22

שם: סאם
שם משפחה: ברג
גיל: 17 וחצי?
מראה: שיער שחור חלק, די קצר, אסוף כמעט תמיד בקוקו גבוה, מדי פעם היא עושה פס כחול או ורוד זוהר בשיער, אבל זה תלוי במצב הרוח שלה. עיניים כחולות גדולות, חיוורת מאוד [בצבע עור], יש לה נמשים זעירים וכמעט בלתי נראים אבל בקיץ רואים אותם יותר, היא די שונאת אותם. היא מפותחת מאוד ורזה, היא די שרירית.
כישורים: היא זריזה וחזקה מאוד [תוצאה של שנים בקונג פו] והיא יודעת להשתמש בכלי נשק, ויודעת עליהם הרבה, היא יכולה להסתגל בקלות לכלי נשק כי היא מכירה כמעט אצ כולם ברמת התאוריה.
תכונות: זה כמו אופי, לא? אז אני אשלב את זה עם האופי כבר.
אופי: חכמה מאוד אבל מתעלמת מזה, היא יכולה לא ללמוד בכלל אבל עדיין להצליח במבחנים ובלימודים, היא יכולה להיות נחמדה לאנשים אבל אם היא תרצה היא יכולה להיות הכלבה הכי גדולה בעולם.
היא מאוד ממוקדת במטרה אם צריך, רצינית לרוב אבל יש לה גם הפרעות קשב וריכוז והיפראקטיביות, מה שמסבך אותה לפעמים.
היא אימפולסיבית.
היא סקרנית מאוד, אם היא תראה מערה חשוכה ומפחידה היא ישר תבדוק אותה, היא לא מפחדת מכלום כמעט, אבל יש לה חרדת נטישה ופחד ממקומות סגורים.
היא אוהבת טבע, מוזיקת רוק כבדה. היא הייתה פעם גותית, היא מאוד צינית, שקרנית מצוינת ויכולה לעבוד על אנשים בקלות, לנצל אותם ולשחק במחשבות שלהם.
היא לא אוהבת במיוחד להסתובב עם בנות ומעדיפה חברת בנים, היא שונאת צביעות ומתעצבנת במהירות, וכשהיא מתעצבנת היא לא שולטת בעצמה. היא פעם הרגה בטעות בן אדם שעצבן אותה.

08/05/2014 17:25

    צריך רקע? כאילו את העבר של הדמות? כי יש לי רעיון מטורף!

    08/05/2014 17:27

    אוקיי תודה ♥

    08/05/2014 17:28

    אם באלך סבבה!

    08/05/2014 17:28

    עבר: סאם הייתה נערה רגילה שגרה בעיר קטנה בארצות הברית, החיים שלה היו פשוטים. אבא שלה היה מנהל של חברת הייטק קטנטנה, כיאה לעיר קטנטנה, ואמא שלה הייתה מורה בבית ספר.
    העניינים החלו להשתבש כשאמא שלה עברה ללמד בבית הספר של סאם. סאם הייתה בת שתיים עשרה, היא שרדה שנה אחת של השפלות מצד התלמידים שהחליטו פתאום שהיא הקרבן החדש בגלל שאמא שלה מורה, ואז, כשסאם הייתה בת שלוש עשרה, קרתה תאונה.
    הם היו בדרכם למסעדה כשהמכונית החליקה מהכביש ונפלה לתהום, כל המשפחה של סאם נספתה. היא שרדה וחזרה ללימודים כשהיא בריאה לחלוטין אחרי שנה, הדודים שלה אמצו אותה.
    היא שקעה בדיכאון והפכה לגותית, מצאה נחמה במוזיקה והתרחקה באטיות מהעולם המציאותי. היא שקעה בדיכאון שלה כל כך עמוק עד שהיא הדרדרה בלימודים, החברים שלה המשיכו להקניט אותה ורק כינסו אותה עוד יותר לתוך עצמה, היא התרכזה בלימודי הקונג פו שלה ולא עשתה שום דבר אחר.
    בסופו של דבר, כשהייתה בת שש עשרה, הדודים שלה שלחו אותה לפנימייה למשך שנה, הציונים שלה עלו והביטחון העצמי שלה חזר, היא למדה להרביץ כל כך טוב ונעשתה כל כך חזקה עד שאף אחד לא העז להתקרב אליה.
    כשהיא חזרה לביתה היא מצאה הזמנה מהפנימיה הזאת, להגיע למבחני קבלה.
    ומכאן זה החלק שלך, והדמיון שלך.
    כל המטרה של העבר הייתה רק להבהיר שסאם היא לא הילדה הכי מלאת שמחת חיים שאתה יכול להכיר, היא אמנם יצאה מכל הקטע של הגותיות אבל היא עדיין מתאבלת על המשפחה שלה. היא לא מפחדת מהמוות בכלל, והתאונה גרמה לה להיות אתאיסטית מובהקת.
    זה הכל…

    08/05/2014 17:36

אשמח להשתתף! :)
אז ככה:
שם מלא: אנדרו באסיק
גיל: 18 וחצי (אפשרי?)
מראה: שיער בלונדיני קצר, עיניים ירוקות כהות, גבוה ושרירי, יש לו צלקת על עין שמאל, קעקוע של אריה שואג על הכתף.
כישורים: אלוף בלחימה, ריגול ושימוש בכלי נשק (אפשרי? אם לא אז בהסוואה)
אופי: מנהיג מלידה, עקשן וציני, כעסן שלא יכול לשלוט בעצביו (התקפי עצבים לדוגמא), חייכן ושחצן, אגרסיבי ואגואיסט אך עם אוזן קשבת לכל אחד שרק ירצה.
הוא נראה הגבר הזה שלא-פוחד-מפאקינג- שום- דבר. אך זה לא נכון. אנדרו מסתיר הרבה פחדים בליבו.
הוא קלסטרובופי, מה שמקשה עליו בהרבה דברים.
פוחד מחיי אהבה וחברה, פוחד מאינטימיות.
פוחד מהאמת, שקרן מעולה.
על העבר שלו אם צריך: אנדרו התייתם מהוריו שהיה בן שבע, לאחר מכן גר עד גיל 15 אצל סבו עד שגם הוא נפטר ואז הובא לפנימייה.
אנדרו סבל מהתעללות בבית ספר, אחד מהדברים הכי גרועים שהיו עושים לו זה להכניס אותו לחדר קטן, למשך שעתיים לפחות. לכן נהפך לקלסטרובופ.
את הצלקת בעינו קיבל כי אחד מהנערים שהיו מתעללים בו רצה לדקור את עינו במספריים, אך אנדרו הצליח להתחמק ורק הצלקת נעשתה.
הוא לא יכול לסמוך על אף אחד, מה שגם מקשה עליו.
כל חייו הוא היה עסוק בלשרוד בעולם… והוא לא אחד כזה שמוותר.

וזהו בערך.. מקווה שתאהבי ותתחילי לכתוב במהרה :)

08/05/2014 17:58

    ושכחתי לגבי מצבו של אנדרו בלימודים!
    אנדרו הוא גאון, יש לו השקפה מיוחדת על עובדות וחשיבה יצירתית.
    בגיל 15 לאחר שסבו נפטר, המנהלת ג.א מצאה שהוא יתאים למה שהיא מחפשת לכן היא הביאה אותו לפנימייה.
    בסיפור אנדרו יראה חוכמה עילאית שאין כמוה, ורוב שותפיו לקבוצת המרגלים יעריצו אותו בגלל זה.

    08/05/2014 18:10

    אוקיי (:
    הייתי מתחילה לכתוב אבל יש לי בקושי דמויות ואני לא יודעת מה לעשות…

    08/05/2014 18:26

את יכולה להמציא בעצמך הרי לא?
תעשי את זה, תוסיפי עוד 2-3 דמויות… ותחכי לאנשים נוספים שיגיבו..
אם לא אז את יכולה לפנות אליי, אני אוסיף לך עוד דמות או שניים :)

08/05/2014 18:29

אוקיי…
שם: אנה
גיל: 18
מראה: שיער שטני בהיר מאוד וחלק. קצר עד קצת מתחת לכתפיים, רזה מאוד, יחסית נמוכה, ועיינים ירוקות בוהקות.
אופי: חכמה, מצחיקה, קרת רוח באופן מדהים, גזעית ונחושה. סובלת מבריונות מצד אחיה שהוא משפחתה היחידה ומקבל כסף רב שהוא שולח אותה לפנימיה בכוח.
כישורים: היא שקטה מאוד כמו נינ'גה ומתגנבת המון לכל מיני מקומות בשטח האויב, מהירה כמו ברדלס, למרות גובהה היא מאוד חזקה ויכולה להרים בחור עם משקל של 150 קילו. כולם מלגלגים וצוחקים עליה בגלל הגובה שלה אבל היא מנסה להתעלם.
היא נאנסה 4 פעמים בידי אח שלה (שמכור לסמים) וחבריו (שגם מכורים לסמים)

08/05/2014 18:34

שם; אמה סיי קילרי.
גיל; כמו כולם.
מראה; היא קצת מתחת לממוצע בגובה שלה,
והיא רזה, אבל לא מקל.
יש לה שיער חום ארוך וגלי, מהסוג שבא לך להתכרבל בתוכו.
יש לה עיינים כחולות-ירוקות בהירות וחולמניות.
פה קטן וורוד.
אף סולד ומתוק.
נראת מאוד 'שנטי' כזאת.
פילוסופית שקטה.
היא נוהגת ללכת עם מעילים מוזרים כשקר.
היא גם נוהגת ללכת עם מעילים מוזרים כשחם.
רק באימונים היא נשארת עם גופיה ומכנסיים,
ומיד אחר כך היא לובשת שוב את המעיל.
המעיל הוא מן עליונית לבנה כזו, כמו של באייל ממונסונו {אח בכיתה ב' זה דבר קשה.}.
אופי; היא מאוד שקטנה ומכונסת.
היא לא מדברת יותר מידי,
ואת רוב הדברים ששישלה להגיד היא שומרת לעצמה, או כותבת.
כל ערב היא מרימה את המזרון ורושמת על הקרש משהו.
אף אחד לא יודע מה, ואף אחד לא רוצה לדעת.
יש שחושבים שהיא אדישה,
ולשאר לא אכפת.
היא אף פעם לא מ'החברה' אבל תמיד נשלחת למשימות הכי מסוכנות של ההכי טובים.
אין לה חברים, אבל אם היו לה-
עולמם היה מושלם.
כישורים; אף אחד לא יודע בדיוק איך זה קורה,
כי היא נראת כמו אחת שלא תפגע בזבוב.
היא באמת כזאת. מתבודדת מוזרה, טבעונית.
אבל באימונים, בקרב?
היא מדהימה.
היא מרסקת בנגיעה, יודעת כל מהלך שלך.
היא תחסל אותך.
אם מתאמצים, אפשר לראות את הכוח בעיינים שלה.
אבל רק אם מתאמצים.

רוצה עבר?
פשוט מתפוצץ לי הראש והייתי חייבת דמות פה, כי זה נמשע סיפור מגניב.

08/05/2014 18:41

    עבר לא חובה,
    אבל אם באלך אז אוקיי אבל מהר כי אני מתחילה לכתוב נראלי..

    09/05/2014 16:46

יש עוד מקום?

08/05/2014 19:03

    כן ברור!

    09/05/2014 16:46

    מתחילה לכתוב, אם באלך אני מוסיפה את הדמות שלך באמצע
    אבל מבטיחה שזה יהיה יפה.

    09/05/2014 16:53
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך