סבבה בסאבנה
היי זה הפרק הראשון של הסיפור "אבוד בתאילנד". אה ואני כותבת חדשה, מקווה שתיהנו תכתבו תגובות ועצות כדי שאוכל לשפר את הסיפור.

אבוד בתאילנד פרק 1 "מה קורה פה"

סבבה בסאבנה 23/06/2015 716 צפיות תגובה אחת
היי זה הפרק הראשון של הסיפור "אבוד בתאילנד". אה ואני כותבת חדשה, מקווה שתיהנו תכתבו תגובות ועצות כדי שאוכל לשפר את הסיפור.

עד גיל חמש עשרה לוטם חי חיים רגילים לגמרי. הלך לבית הספר בשמונה וחזר בשתיים כמו כל שאר חבריו, יום אחד כשאמו של לוטם הקפיצה אותו לבית הספר ואת אחותו התינוקת לגן ללוטם לא היה מושג שזה הולך להיות היום הנורא בחייו. לוטם חזר מבית הספר הביתה ונכנס לחדרו, בשמונה בערב אמו קראה לו לאכול ארוחת ערב אך אביו לא היה בבית. לוטם שאל את אמו היכן אביו אך אמו לא ידעה מה לומר, הוא לא ענה לטלפונים וכולם התחילו לדאוג.
אחרי שבוע שלם שאביו לא היה בבית, לוטם קיבל הודעה בדואר אלקטרוני מאביו שכתב- "מתגעגע". לוטם נורא התרגש ושלח לאביו מיד הודעה- "גם אני, איפה אתה?!" אביו לא ענה לו על ההודעה.
לאחר שבוע ימים קיבל לוטם עוד הודעה מאביו- "תאילנד" לוטם שולח לו בחזרה "תאילנד??!?!!" לוטם חיכה לתשובה מאביו אבל התאכזב לגלות ששוב לא ענה לו.
לוטם לא הלך לבית הספר יום לאחר שאביו שלח לו את ההודעה, בשעה עשר בבוקר קיבל הודעה נוספת מאביו-"הייתי חייב" לוטם שאל אותו מה? אביו הפעם ענה לו חזרה וכתב לו-"לא הייתה לי ברירה". לוטם התחיל להילחץ ושלח לו "למה?למה?? היית חייב? ולמה לא הייתה לך ברירה?!"
אביו החליט לספר לו הכל- "בן יפה שלי, הכל כל כך מסובך אני לא יודע איך להתחיל…
אני רוצה שקודם כל תדע שאני אוהב אותך הכי בעולם, אני מתגעגע ורוצה כבר לחבק אותך.
אני בתאילנד, לקחתי חופשה מהעבודה, הציעו לי וממש התרגשתי לא ידעתי מה לעשות, אז הלכתי על זה. אני לא בטוח אחזור יפה שלי אני ממש מאושר כאן וטוב לי.
באהבה אבא."
לוטם נורא התאכזב לקרוא עד כמה הוא מאושר בלעדיו.
אך לוטם ישר הרגיש שמשהו לא בסדר בסיפור הזה, הוא יודע שאביו לא היה אומר לו את זה בחיים, בנוסף לכך ללוטם ולאביו היה קוד סודי שהם כתבו אחד לשני כל פעם בהודעות כשאחד מהם בחו"ל זה היה "123776". לוטם חשב לעצמו מה קורה פה ומה העניין עם אביו.


תגובות (1)

אני מכירה אותך ואת נפלאה!
משום שאת רק מתחילה רציתי להמליץ לך על כמה דברים:
– שמתי לב שכתבת את הסיפור בגוף שלישי ( מספר יודע כל), ניתן קצת יותר לפרט ולתאר דברים. קצת יותר להרחיב את הסיפור ואת המשפטים…
– הסיפור כתוב בזמן עבר ( כפי ששמתי לב). כדי שהסיפור יזרום ולא התבלגן בכל מיני זמנים אני ממליצה לך להמשיך את הסיפור בזמן עבר ולא לעבור לזמן אחר. אם את רוצה לעבור לזמן אחר, אל תפני פנייה חדה לזמן אחר. תמשכי את זה, תרחיבי ותעברי לאט לאט לזמן אחר.

בסך הכל, הסיפור יפה ומותח. הייתי מופתעת שאבא של לוטם אמר לו שלא יחזור הביתה. לפי מה שהסברת משהו פה באמת נראה חשוד ומסקרן לדעת אותי מה ההמשך…בהצלחה (-:

23/06/2015 22:22
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך