הטורפת – סדרה קומית-פשע בקרוב

15/07/2018 569 צפיות אין תגובות

"הטורפת" סדרה קומית-פשע מרעננת.
לסדרה יש מסר על כל מיני סוגיות. כמו אם חד הוריות ועוד סיפורים שיתגלו. בעיקר היא מתעסקת בשינויים קיצוניים שהחיים מביאים.

הסדרה מסופרת על ברברה, ברברה עזבה את חייה כאשר נכנסה להיריון בגיל 18. הוריה גרמו לכך שהתינוק יפול, אבי הילד נטש אותה לאחר המקרה וברברה החליטה לעזוב את ביתה.

10 שנים אחרי, אותו מקרה כואב. ברברה היא נוכלת מקצועית שמרמה גברים וכך מצליחה לקחת להם את כל הכסף, כולל כל מי שבמעמד יוקרה בין גברים לנשים. היא טורפת להם את מעמדם ויוקרתם. ברברה תרמה שוטר שסיפורו הכיסוי איש העסקים מוצלח. שברברה תנסה להפעיל עליו עוקץ הוא יעצור אותה.

אבל הוא יציע לה החלטה שלא פוגשים כל יום, בכך שתפעיל את קסמיה וניסיונה בכך לעזור למשטרה להפיל סוחרי סמים בפח, האם הטורפת המקצועית תהפוך לשוטרת כדי לסייע לזולת?

מספר דמויות ראשיות:

ברברה – נוכלת מקצועית שחוותה עבר כואב ובעקבות זאת החליטה להפוך לנוכלת טורפת עבור גברים ונשים מהמעמד הגבוהה. היא תיפול בפח של אלכס ותתלבט להחלטה שיכולה לשנות את חייה.

אלכס – שוטר מקצועי שיודע לזהות פושעים במרחקים. הוא יפיל את הנוכלת הטורפת בפח וינסה להשתמש בה לעצור כנופיית של סחר בסמים.

נבו – פושע וידיד טוב של ברברה.

מירה – אם חד הורית שגידלה את בנה לבד ללא עזרה מאיש. היא תצטרך להתמודד שאבא של בנה יחליט להכיר בו.

ונוביה – אתיופית שלא רואה אף אחד ממטר. בזמן שחושבים אנשים שיכולים להעליב אותה בהיותם גזענים. היא מראה להם מאיפה הדג משתין.

דגו – חברתה הטובה של ונוביה שחולמת להיות בעולם הבידור.

קסאו – חבר טוב של דגו ומאוהב בה בסתר.

לאון – חבר ילדות של ברברה.

חשוב לציין שאלו הדמויות הרשמיות בנתיים. במהלך הסדרה יהיו מלא הפתעות ודמויות נוספות.

"הטורפת" – בקרוב.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך