הסכין

16/04/2018 885 צפיות 5 תגובות

"מה הסיכויים שאת תצליחי לברוח?" הוא לחש באוזני,סכינו צמוד לגרוני חותך בעדינות את עורי. הסתכלתי סביב, מאות מאבטחים ואנשים עמדו מסביבנו והוא, בוחן את כולם ומחייך. אחד מין השומרים זז "תזכרו שהילדה בידי" מבטו היה מטורף התחלתי להזיע, הסכין על גרוני הייתה קרה ומאיימת רעדתי "את מפחדת פצפונת" הוא אמר בקול מלגלג "לא" ניסיתי לגייס את הקול הכי אמיץ שלי אך קולי נישבר "ככה צריך פיצית הפחד שלך מצחיק אותי" הוא הניע את הסכין על גרוני באטיות ובחוזק רעדתי "אני אספר לכולם!" צעקתי "מה תספרי?" קולו היה רציני, לא ידעתי מה להגיד אבל הייתי חייבת להסיח את דעתו "אתה יודע בדיוק מה אני אספר, ואני בטוחה שאתה לא תרצה שכולם ידעו על זה…" ידיו רעדו "אתה מפחד" חייכתי, הרגשתי שאני הושלטת במצב למרות שסכינו היה על גרוני, מאיים להרוג.


תגובות (5)

היי לך, magic_is_real. את נראית לי נחמדה.
לסיפור הזה אין גוף ואין בשר. זה כמו קטע שנלקח מתוך סיפור שלם ומרשים, אך לבד הוא סתמי (לקטע עצמו דווקא הייתי אומרת שיש פוטנציאל). את צריכה יותר עלילה ומהלך עניינים כשאת כותבת סיפור.
חוץ מזה יש פה בעיה רצינית של פיסוק כמעט בכל משפט. אפרט אם תרצי.

17/04/2018 17:03

    תודה אני את הסיפורים הבאים אכתוב עם יותר תשומת לב לנושאים האלה.

    17/04/2018 22:23

תודה אני את הסיפורים הבאים אכתוב עם יותר תשומת לב לנושאים האלה.

17/04/2018 22:24

את חייבת להמשיך את זה!

03/06/2018 09:10

כתוב מדהים

12/08/2018 20:40
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך