מיליון דולר $

15/06/2010 1007 צפיות 7 תגובות
ככככ

תמיד כשהייתי מבקש דמי כיס מהורי הייתי חושב מה הייתי עושה אילו היו לי מיליון דולר. הייתי חושב לקנות לימוזינה! וילה או לגור בארמון. אבל, זה לא קורה אף פעם. לפעמים הייתי מספר זאת לחברי ג'ון ג'ון . רומיאו אז היה בא ומפריע באמצע של הכיף תמיד. הוא שואל אותי ולועג לי ועל חברי ג'ון ג'ון שאני חולם על מיליון דולר כל היום בשיעור. יום אחד ב15 ביוני רומיאו בא אליי ולעג עליי ועל חברי ולא יכלתי להתרגל לזה עוד! קמתי והיתערבתי עם רומיאו שיהיה לי השנה מיליון דולר.

לחצנו את היד ואכלתי במבה ליד הבירזייה. רומיאו אמר: "אין סיכוי שתשיג השנה מיליון דולר , השנה כבר ניגמרת!" אני הולך לים ביי! הלכתי לים ולא יכלתי אפילו להיכנס למים הקרים. הייתי בודד מיתחת לכיסא המציל בלי חולצה וללא קרם הגנה. היה חם כל כך! "אלכס!" קרא ג'ון ג'ון אליי. היי אמרתי ולא חשבתי על משהו אחר מילבד ההיתערבות.ניכנסתי למיים ונירדמתי קצת על הגלגל הגדול ששחיתי איתו. ג'ון ג'ון קרא לי מרחוק כשהיתעוררתי וגיליתי שאני בודד בים במיים רחוק מהבית מין החברים! אני אבוד צעקתי!

אני צולל למיים לישתות קצת בלי הגלגל וראיתי שיש שם במצולות מישקפיים ירוקים. היבטתי וראיתי את הכל ירוק. אפילו חשבתי שהמכתב שקיבלתי היום מהומרה זה מיליון דולר. רגע אמרתי. והיבטתי למטה במצב מדוכא. שתיתי מיים כשעלית למלה וראיתי נחש ים מזויף מיזהב אמיתי מיתקרב. אני עוד היתקרבתי וניגשתי לגעת. ניפגעתי בלשונו החדה . קול של מישהו קטן נישמע. היה אתה גיבור מה אתה רוצה שיהיה לך? אמרתי מיליון דולר. נתנו וניצחתי בהיתערבות רגע מה אני עדיין באיבוד! צעקתי הצילו!

אף אחד לא בא, תמשיכו את הסיפור כפי שאתם רוצים בתגובות


תגובות (7)

חחחח.
מה שיפה שאנשים שוכחים, שכסף זה לא הכל בחיים.
סיפור ממש נחמד!

16/06/2010 19:53

הסיפור די נחמד קצת לא קשור לקטגורי מתח אבל לא נורה אהבתי שנתת לכל אחד להמשיך איך שהוא רוצה יכלו להיות כאן המון סופים נחמדים הייתי גם כותבת סוף אני אוהבת לכתוב אבל לא עולה לי משהו בראש

31/07/2010 09:38

מה זה אמור למתוח כאילו???\:

11/10/2010 17:15

זה לא אמור לימתוח זה סתם סיפור משעמם..

29/10/2010 17:58

זה צריך רק ללמד את האנשים שכסף לא הכל טוב בחיים.

29/10/2010 17:58

בזמן שצרחתי"הצילו! הצילו!"הבנתי שאין סיכוי שאוכל לצאת מכאן ואז אמרתי לעצמי אולי אני אבנה סירה?.בניתי סירה והגעתי ב10 בלילה."אתה מקבל ריתוק לחודש!"היא צעקה עליי.יום למחרת הגעתי לבית הספר ליום לימודים אחרון"איפה המיליון דולר?"שאל רומאיו שיט! שחכתי אותם באי! חשבתי לעצמי.

03/03/2011 20:55

הנה שלי:

אחרי שנגמר לרומאיו האוויר מלצעוק, הוא התחיל ללכת. הוא הולך, הולך, הולך, הולך, הולך, ואז בום!! שניצל!! ופתאום הוא רואה דרקון שנעלם ואז….הוא מוצא…הוא מוצא…ארנב!!!!

08/05/2012 08:37
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך