אביב אריאל
מקווה שהם לא ירדפו אחרי שסיפרתי את העסקים שלהם, מי רוצה להסתבך עם אנשים בסגנון של "הסופרנוס"?!

גברים עם כבוד

אביב אריאל 24/01/2020 576 צפיות אין תגובות
מקווה שהם לא ירדפו אחרי שסיפרתי את העסקים שלהם, מי רוצה להסתבך עם אנשים בסגנון של "הסופרנוס"?!

בערב גשום אחד, ראש ארגון "התקדמות" וראשו של ארגון "נחמן" הסכימו להיפגש במקום נייטרלי, במספרה של חבר שמשלם על דמי הגנה. אחרי שחיפשו על שניהם נשק ולא מצאו, הם יכלו לשבת על שולחן אחד ולדבר. האווירה הייתה של "סולחה", של שלום והבנה, שניהם הסכימו לחלוק את השלל ביניהם, וכמובן שגם לחלוק את האנשים המשוחדים שלהם במשרד החינוך. בניגוד לסצינה המפורסמת ב"סנדק", הם לא חשדו זה בזה כלל.
כששניהם יצאו מן המספרה עם המטריות שלהם, הגיח לעברם קטנוע ועליו שני אנשים, הרוכב האחורי ירה שלושה כדורים במאבטח של ראש ארגון "נחמן".
לאחר מכן המנהל קיבל במשלוח דג, לרמוז לו שחבר שלו עכשיו ישן עם הדגים, המשלוח היה מראש הקרטל "טבעוני"…
עכשיו הם נאלצו להתחנן לפגישה נייטרלית נוספת, הפעם עם קרטל "טבעוני". ראש הארגון "טבעוני" הגיע בחשדנות כשהוא לבוש באפוד ומוקף במאבטחים, ולבסוף שלושתם הגיעו להסכמה של חלוקת הכספים והכוח, לשלושה חלקים, אלא כשהם יצאו מהמספרה שוב, התפוצץ הרכב של ראש ארגון "טבעוני", ההתקפה הייתה מטעם בית המשפט של ישראל.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
סיפורים נוספים שיעניינו אותך