מוזיקה_לנשמה
לא עמוק מידי. סתם צריכה לפרוק את זה לאנשהו.

למה לי?

מוזיקה_לנשמה 07/03/2017 1003 צפיות 8 תגובות
לא עמוק מידי. סתם צריכה לפרוק את זה לאנשהו.

למה לי?
להתחבר לאנשים, לתת את הלב, לסמוך עליהם. ולהתאכזב פעם אחר פעם.
למה לי לנסות להתאהב בכלל? מי מבטיח לי שזה לא יקרה שוב?
למה לי להתמסר? הרי ממילא היא תזכר בי רק כשתצטרך משהו ולא סתם כדי לשאול מה נשמע.
למי לי להמשיך ליזום? אולי להם זה לא חשוב כמו לי.
למי לי להתאמץ? להשקיע ככ בחברויות ותמיד בסוף להתאכזב.
למה לי להאמין לקלישאת יום הולדת הזו של "תמיד כאן בשבילך" אם בפועל מתי שאני הכי זקוקה אתן לא שם?
ולמה אני תמיד שם? למה????
הלוואי שאנשים היו מצליחים לראות את הסביבה מלבד את עצמם. לפעמים אני שונאת את זה שאני כל כך רואה את הסביבה. למה זה טוב? כולם מתרגלים לזה. אף אחד לא מעריך את כל מה שאתה עושה בשבילו. תודה נהייתה מילת גסה.
אבל יש אחד שבטוח רואה הכל. רק בבקשה, תפקח גם קצת את עיניהם.


תגובות (8)

זה בדיוק מה שאני שואלת את עצמי בכל פעם מחדש

07/03/2017 19:16

ריגשת!

07/03/2017 19:17

בס"ד, אני מכירה את ההרגשה.. באמת הלוואי שיפתחו לאנשים העיניים.. ממש הזדהיתי. כתבת בצורה מאד אוטנטית

07/03/2017 21:33

*אותנטית ויפה:) לילה טוב!

07/03/2017 21:34

צהריים טובים מוזיקה_לנשמה,
דבר ראשון אני חושב שהנושא אליו התייחסת, הכרה מהאחר, היא חשובה וחיונית לכל אדם, ולכן אני שמח שיכלת לשתף אותנו ברגשות שלך.
אך, היית יכולה ליצור שיר שיבטא את הרגש הזה, או דיון עצמי יותר מפורט מאשר שאלות רתוריות שלא מכוונות את הקורא בסיפור.
לסיכום, נצלי את הבמה הזאת כדי להביע את דעתך ללא חשש, ותנסי לפעמים הבאות להרחיב קצת על מנת שנוכל להבין כמה שיותר את מחשבתך.
בברכה מדניאל בכר.

08/03/2017 17:00

    האמת שפשוט רציתי לפרוק ולשתף… לא חיפשתי שיענו לי על השאלות כי אני כבר מכירה את התשובות.
    תודה בכל מקרה

    08/03/2017 18:26
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך