"עוד לא התגברת עליו"

foreverandalwaysm.y 11/06/2017 949 צפיות אין תגובות

-"עוד לא התגברת עליו."
כן, אני יודעת. כבר אמרתי את זה, אני לא מכחישה ואפילו מודה בזה. זו עובדה, עוד לא התגברתי עליו. לא בקטע רומנטי- בקטע חברי. הוא היה החבר הכי טוב שלי לפני שניסינו לבחון את אהבתנו. הוא פשוט חסר לי. אני מתגעגעת אליו בכל חלק בגופי, רוצה להרגיש אותו שוב, להריח אותו. אני רוצה לשמוע אותו יותר, זה השתפר בתקופה האחרונה שברנו את מחסום הדיבור ואנחנו כן מחליפים מילים פה ושם. אני חולמת עליו כמעט כל לילה. לפעמים אלו חלומות של מה שקרה בעבר כמו חלום שבו אנחנו יושבים אצלי בסלון ומדברים על הכל ואני מעורסלת בידיו. כמו חלום שבו אנחנו יוצאים עם כל החברים וכל תשומת הלב שלו מופנית אליי. ולפעמים אני חולמת חלומות שמשקפים את מה שאני רוצה שיהיה. אני חולמת אותו במדים, ואנחנו נפגשים בעתיד ומתחבקים, שמחים ומאושרים בזרועות השני. אני כל כך רוצה לחזור להיות איתו בקשר. ניתקנו כל חוט המקשר בינינו. כמעט ואין לנו חברים משותפים, ועכשיו כשיש לו בת זוג- כמה אני מקנאה שהיא זו שמקבלת את תשומת לבו. אני רק רוצה שהוא יחזור לחיי. לא ביקשתי יותר מדי. לא כבן- זוג, ולא כחבר הכי טוב. רק מישהו שלא אתבייש לפנות אליו אם אצטרך, ומישהו שאדע שלנצח הוא לא ישכח אותי.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך