זין של סיפור

28/03/2019 1031 צפיות תגובה אחת

אני לא יודע מה קורה כאן, כולם בלחץ, נראה כאילו העסק עומד להתפוצץ. קיימת תנועה ערה לכוון הקצה, יש כאן בלבול רב, לחשוב שרק לפני שבריר שנייה נוצרתי וכבר אני בתוך מירוץ מסחרר שכזה.

ה"בן זונה" מימין מנסה לעקוף, אני חש אותו בקצה הזנב, בלתי נסבל ה"נדחף" הזה.

זו הפעם הראשונה שאני עובר בדרך הזו לכוון הקצה לפני היציאה לתעלה, "איזה זין".

אני חייב להודות שלפי עומס התנועה, מדובר בייצור שני או אפילו שלישי בעשר השעות האחרונות, וזה מטורף אך עם זאת מצוין. זה מעלה את הסיכוי שלי להגיע ראשון, הרי כמה אפשר לייצר איכות כשמייצרים כזו כמות כמות.

בשלב הראשון חייב להגיע ליעד, קשה לי לחשוב על האפשרות שזה לא יקרה, כי אם זה לא קורה אני פשוט אבוד, אין לי עתיד.

ברגע זה ממש נפלטתי החוצה, הסביבה השתנתה באופן קיצוני, ואני נע בתוך זרם מעט צמיגי, נדמה לי שההגעה לצומת ושינוי מזערי של מצב הצבירה מקשה עליי את התנועה. זה מתסכל כשמאחוריי יש עוד מיליארדים נפלטים שכמותי שלנגד עיניהם עומדת מטרה זהה.איזה לחץ "דפוק" , התחרות קשה והיתרון היחידי שלי הוא עובדת היותי קטן יותר, אני מסוגל לפלס דרך בקלות ולנוע מהר יותר, אבל לעולם אין לדעת כיצד יסתיים הקטע המזויין הזה.

חשוך כאן וכל הסיפור הוא עניין של שבריר יחידת זמן שרירותית ובלתי מוגדרת "נשבר לי הזין".

התעלה מתרחבת וכל המיליארדים מתפרצים פנימה לחלל הגדול והעגול, אפסו כוחותיי, אולי אין לי סיכוי.

הבחירה לא הייתה בידיי, לא החלטתי להיווצר ואם לדייק גם לא החלטתי לנוע בדרך הזאת. אבל עכשיו, כשאני כבר כאן אני כל כך רוצה להגיע ראשון ולבקוע לה את הקרום של האים-אימא שלה.

אני יודע שרק שם יהיו לי חיים וזה מה שאני רוצה יותר מכל.

הגעתי, אני מרגיש אותה עגולה גדולה ושופעת….אני נוטף תשוקה שמסחררת אותי, אני רוצה לבקוע לחדור אל תוכה להתחכך בה בעונג עילאי.

אני רוצה להיות חלק בלתי נפרד ממנה, להתפתח לרקמה אנושית אחת.

"מת" לשרוד את המירוץ המטורף הזה.

יודע אני היטב כי הברירה היא טבעית ורק הראשון שיגיע ישרוד, רק הוא יגשים את החלום ויזכה להיות חצי מפאר היצירה האנושית הזאת שעתידה להיווצר כאן ועכשיו.

הוא הגיע איתי הבן זונה וגם הצליח לבקוע את הביצית.

אין לי חיים.


תגובות (1)

זה כתוב מעניין, אהבתי את השימוש החוזר במילים מזויין וזין כי זה מתקשר לסיפור. אך הסוף לדעתי לא מלוטש עדיין. הסוף זה החלק הכי קשה לכתיבה.

28/03/2019 22:18