צריך לכוון פעמיים

06/01/2017 657 צפיות אין תגובות

אם הלכת, ראית איש ממש רע, אבל מה, לא בטוח עבר עבירה.
להרהר פעמיים לרגע או שניים בספירה של שלוש להרכין את הראש לעצום עיניים ולירות לשמיים.
אם רע הוא יברח אם לא רע הוא יצרח, אם לא כך ולא כך זה יותר מסובך. כסה העיניים בזוג משקפיים ואם מה שראית בכל זאת טעית אמור הגומל והמשך לפטרל. אם ירה חזרה הבעיה נפתרה.
שים לבך לכלבים אך עיקר סכנה, כשעוברים בשכונה בה אורבים זעבים רעבים של ערבים, שנושכים בלי חמלה לצרכי עלילה. אל תנשוך חזרה ואם אין שום ברירה אל תותיר אף סימן שלאורך הזמן, פשוט תעבור והאל יעזור.
לא לירות בילדות לברר קודם גיל, אם טוען שמאלני לנפץ רק עגיל.
בפורעים להפציר, ששיווק הישיר מעלה את המחיר ואין יום של חג, שיצדיק את התג.
אם תשמע יריות לחפש הכיוון לתאם עדויות לוודא בתבונה, שזו לא תאונה ושיש כוונה אמינה להרוג, כמובן, בלי לחרוג מגבולות הגיון, שזה לא נעלב שמגיב על עלבון או תלמיד מפשל בכללי החיסור, שכושל בהבדל בין מותר לאסור.
יש סוגיות ערכיות, שהן בלתי פתירות כמו ניצול מסחרי של הגדוד העברי לפתרון משאלות של מוהר וטוהר, שמותיר מאחור גם הילה של גבור. לא נעים לאכזב איש צעיר מתלהב, שלשפר את חייו הוא יוצא אלי קרב עמוס שלל תקוות על חיי אהבות בעולם אידיאלי פטור מחובות.
לא יאה לסרב, אם הצעד נחוש ואינו מתעכב, קדימה לטוש המבט מול אויב עם רצון אמיתי להקריב בן אדם לא נפנוף תדמיתי, כמו רוצח של סתם.
צודק אתה כן, כך יגיבו ברחוב אך אתה מסתכן כי זו דעת הרוב ולא המיעוט, שצולב על כל שטות. אלהים הוא בוחר את הטוב ביותר. אם חילקת סטירה לאחד שמגיע הוא יגמול לך טוב שיזכור כל הרחוב. הצלחה היא בגלל, שהאל כך תכנן, כשלון זה אתה לא מסוגל לכוון.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך