עכבר הביבים

גיא שמש 07/08/2018 442 צפיות אין תגובות

עכבר ביבים כזה הולך לו ברחוב ואף-אחד לא מתייחס אליו. בעצם כן מתייחסים אליו כשמביטים בו בזלזול וגועל כאילו הוא עכבר ביבים. עכבר ביבים קונה כרטיס הגרלה ומקווה להיות מיליונר, בינתיים הוא נכנס לחנות ומודד חליפה. "אדוני בטוח שהוא רוצה חליפה? יש לנו אחלה סמרטוטים מעופשים זרוקים במרתף, מאיכות מצוינת, והם גם יותר זולים," לא, אני רוצה חליפה, יש לי פגישה עם אישה. "לך?!" למה אתה מתפלא? "כי… לא חשוב, פשוט התפעלתי ממזלך הטוב. אתה יכול לקנות את החליפה הזו, היא יושבת עליך טוב," כן, אני חושב שאני אקנה אותה, כמה היא עולה? "ככה וככה," עכבר הביבים שילם לבעל חנות הבגדים ככה וככה כסף, ויצא לחפש נעליים. "אדוני בטוח שהוא רוצה נעליים?" שאל אותו המוכר, "הלו במודה היום ללכת יחף כאחד החיות," אני לא מכיר את המודה הזו, ענה עכבר הביבים באלגנטיות. יש לי פגישה עם אישה ואני רוצה להיראות טוב. "לך?!" כן, למה אתה מתפלא? "לא… פשוט חשבתי שאתה משלנו, הומו גאה," ובכן, אני לא. עכבר הביבים יצא שבע רצון מסבב הקניות ואפילו קנה מגבעת. הוא ישב במסעדה בשולחן שפנה אל הרחוב וביקש מרטיני כפול. "לך?!" תהה המלצר. "למה לא?" תמה עכבר הביבים. "יש לנו אחלה מי שופכין… אבל בעצם לא, אם אתה רוצה מרטיני, תקבל מרטיני," כפול. הוא שתה ונהיה מסטול והלך ברחוב לבדוק את טופס ההגרלה אם זכה. בעל דוכן ההגרלות העביר את הטופס במכונה, הביט בו בפנים לבנות, ואמר – "לא זכית בכלום," והניח אותו מתחת לדלפק. תן לי לראות מה המכונה כתבה על הטופס שלי, אמר עכבר הביבים. "היא אמרה שלא זכית בכלום," אני רוצה לראות. בעל דוכן ההגרלות התכופף ונתן לו את הטופס ממתחת לדלפק. היה כתוב שם שהוא לא זכה בכלום. זה לא הטופס שלי… מלמל עכבר הביבים, וקימט את מצחו. "בוודאי שזה הטופס שלך," לא, אני משתמש במספרים קבועים, ואלו לא המספרים שלי. בעל הדוכן שחשש כבר מישיבה בכלא בעוון מרמה, נתן לו את הטופס הנכון. זכיתי בשני מיליון שקל! צהל עכבר הביבים, הנה, כתוב! "ברכותיי, אדוני." אמר בעל הדוכן בקול נכאים. עכבר הביבים מימש את הזכייה, ויצא עם האישה אותה פגש לנופש בקריביים. הוא גם זיין אותה מספר פעמים. "הו, רב-שגל שכמותך, שני מיליון שקלים מזיינים אותי!" זה טוב? "אני רגילה לחמישים שקל בחצר האחורית." הוא פתח באמריקה רשת לדוכני פלאפל, ועשה הון. לאחר כחמישים שנה בא אליו עכבר ביבים צעיר, וביקש שילמד אותו איך עושים כסף. לך מכאן! גירש אותו עכבר הביבים, אתה בסך הכול עכבר ביבים צעיר! הלך עכבר הביבים הצעיר עצוב וחפוי ראש. ככה זה, אנשים לא זוכרים מאיפה הם באו.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך