אביטל וגבריאל – החלום על וורונה הישנה-פרק 4

time machine123 01/06/2017 712 צפיות אין תגובות

אביטל ומשאלה ישבו בחדר וצפו בתמונות שאביטל צילמה בורונה .
" וואו , איזו תמונה יפהפייה." אמרה משאלה והצביעה על תמונה שבה היה בניין שבו כנראה סבתא של אביטל התחתנה בו.
" כן , זו התמונה של הבניין שבו סבתא שלי התחתנה." אמרה אביטל בהתרגשות.
אביטל ומשאלה לא רצו להיזכר שעוד כמה ימים הן ייפרדו וכל אחת מהן תלמד בבית הספר האחר.
" משאלה , אני רק נזכרת שאנחנו נפרדות , ואיך ניפרד אחת מהשנייה אם כל השנים האלה בילינו יחד , היינו כמו אחיות. אני אתגעגע אלייך , משי!" אמרה אביטל בעצב.
" גם אני אתגעגע אלייך , אבי! את תחסרי לי מאוד. בואי נהיה אופטימיות יותר , כי כשאת תהיי בבית הספר החדש שאת עתידה ללמוד בו, את תכירי שם המון בנים חתיכים ותכירי אותם בפניי. " אמרה משאלה בנימה אופטימית.
" לא , משי. אני אתגעגע אלייך מאוד." קראה אביטל בחיוך עצוב.
לפתע , נראה על המסך תמונה שבה הייתה מזרקה ואביטל זרקה לתוכה את המטבע והביעה משאלה .
" את יודעת מה? הייתי רוצה להיות איתך ליד המזרקה ולבקש שהמשאלה שלי תהיה שלא ניפרד עוד לעולם." אמרה משאלה בהתרגשות.
"לא , אני אתגעגע אלייך מאוד." קראה אביטל בחיוך עגמומי.
ופתאום , הן ראו תמונה שבה אביטל הופיעה , הבחור שנתפס במצלמה גם הופיע שם. ניצוץ של התרגשות עבר במשאלה.
"מי זה הבחור הזה , אביטל? למה הוא מופיע איתך ביחד בתמונה?" קראה משאלה ונתנה בה מבט שואל.
" אני לא יודעת איך הוא מופיע לי בתמונה, הרי במפורש ביקשתי ממי שצילם אותי שיצלם רק אותי. לא מישהו אחר." אמרה אביטל בהרהור ורק כשהיא ראתה את הבחור , היא הבינה שהוא היה מוכר לה . אבל היא לא זכרה מאיפה היא הכירה אותו.
" יש פה משהו שאני לא יודעת? הבחור הזה הכרת אותו בורונה , או מה את הכרת אותו או שהעדפת לשמור אותו לעצמך?" גיחכה משאלה.
" משי , אל תדברי שטויות .לא הכרתי אותו בשום מקום ואפילו זה לא היה בורונה. השתגעת? לא באתי לורונה כדי לחפש אהבה. באתי לחקור את השורשים המשפחתיים שלי. " הוסיפה אביטל באדישות.
" טוב , אני מכירה אותך מאוד טוב. את לא בדיוק אמרת שאת והוא זוג. זה מסביר את כל מה שהסתרת ממני. או מה שחשבת שתעשי כשחשבת להסתיר את זה? בתור החברה הכי טובה, את היית צריכה לספר לי.
ועדיין , אני לא מבינה איך מצאת לעצמך כזאת מציאה טובה בעולם כמוהו." קראה משאלה בקנאה.
" לא מצאתי שומצאתי. איזו שטויות את מדברת , אנחנו בכלל לא מכירות אותו , ואיך אפשר שנכיר אותו בכלל." קראה אביטל בעייפות.
" תסתכלי עליי בעינים ותגידי שאת לא מכירה אותו. מבלי להסתיר דברים. אבי , כשהיית בורונה , האם באמת נפגשת איתו באמת וראית אותו?" שאלה משאלה ברצינות.
" בפעם השלישית , לא נפגשתי איתו בורונה. אני לא מכירה אותו בכלל. אז אין לי על מה לדבר פה." אמרה אביטל והשתיים המשיכו לשוחח עד אמצע הלילה.
יעל וגבריאל המשיכו להתנשק בלהט והמשיכו להתלעס.
היא נתנה לו נשיקות קטנות במהלך הצוואר והוא נישק אותה בפה. הוא השיל ממנה את שמלתה השחורה והשניים החלו לעשות אהבה.
יעל אהבה את המגע של ידו על עורה הרך. היא נישקה אותו באוזן והמשיכה לנשק אותו בצוואר.
" אני אוהב אותך." הוא לחש לתוך אוזניה באותו הלילה שהם עשו אהבה.
" אני אוהבת שאנחנו עושים אהבה." אמרה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
סיפורים נוספים שיעניינו אותך