בקי
נשיא בית המשפט העליון ואוו מהמם

אהבה בהסתר פרק מ"ו

בקי 31/10/2011 691 צפיות אין תגובות
נשיא בית המשפט העליון ואוו מהמם

ז'וני חיבק את אהובתו וכל כך שמח על ההפתעה שהחליטה לבוא לבקרו. "היי מתוקה שלי איזו הפתעה הפתעת אותי"

"אני לא ידעתי שאתה נשיא בית המשפט העליון , "מדוע לא סיפרת לי"

"האם קרני הייתה עולה בעינייך"?

"רוז'י מתוקתי כלתעסוקה מכבדת את בעליה, ואם הגעת למשרה רמה אזי הצניעות , הענווה להמשיך לחיות כפי שחיית עד עתה, זו לדעתי נקודת המפתח שיש לחיות עמה."

"אפשר להזמין לך משהו לשתות ? האמת כן אני ממש צמאה ואפילו רעבה ח ח ח בואי ניגש לקפיטרייה ושם תראי במו עינייך מה יש לה להציע לך".

רוזי וג'וני יצאו מלשכתו של הנשיא ושמו פעמיהם לקפיטרייה הממוקמת בקומה העליונה. שניהם נכנסו למעלית כשגוני לא מפסיק לחבק את המתוקה שלו. הם הגיעו לקומה העליונה ושם היו המון עורכי דין ושופטים וכמובן הלקוחות שכה זקוקים לרחמיהם.

"השופט ד"ר מילר ניגש לז'וני ושאל אותה: "סליחה האם קיבלת רשות מאמה של היפהפייה הזו שאתה מחבק אותה כל כך חזק?,

ד"ר מילר חייך אליו ג'וני זו ארוסתי ואשמח אם תכיר אותה. ארוסתך ???? ואוו איזה מזל נפל בחלקך צחק מילר: הוא הושיט את ידו לרוז'י ונישק לה נשיקה על כף ידה. נעים מאד גבירתי, איך יכול להיות שכל היופי בעולם מתלבש על בחורה אחת ????נעמת לי מאד מאד מאד ופנה לדרכו.

שניהם נכנסו לקפיטריה ובמקרר הענק שהיה שקוף הזמינה רוז'י סלט ת"א שכה אוהבת, לחמנייה וכוס קפה. ז'וני גם הוא הזמין פלטה של ירקות וגבינה לבנה וכמובן כוס קפה. הוא מצא שולחן פנוי ומיהר להושיב את רוז'י שלו ולאחר מכן לקח את שני המגשים והביאם לשולחן. הזוג הצעיר נהנה מאד מאד הן מהארוחה וכמובן בראש ובראשונה כי שניהם יושבים וסועדים ביחד, בצוותא..

לקפיטרייה נכנסו עוד שופטים וערכי דין ואלה שמקורבים יותר לז'וני, ביקשו שיכיר להם את היפהפייה שסועדת בחברתו, אך התשובה עם החיוך המלא תבונה וגאווה כאחד : "איחרתם את המועד חברי היקרים, זו היפהפה המתוקה היא שלי" נ ק ו ד ה!!!!

המשך יבוא

המשך יבוא


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך