אהבה שנייה -פרק 6- (18+)

bl_bar 08/11/2018 1112 צפיות תגובה אחת

ליאם נאנח לעצמו כשראה את טים עומד בקצה הכביש, כנראה ממתין לו בזמן שהוא עוד המשיך לבכות, "זה באמת שווה את כל זה?" הוא שאל את דמותו המתקרבת של טים לפני שהוא הגיע אליו, עוצר את הרכב למולו.

טים נכנס פנימה למושב הקידמי, לא מסתכל על ליאם ורק מנגב את עיניו, "ממה אתה עכשיו בוכה כמו בן אדם טיפש באמצע הרחוב?" ליאם שאל בעוקצנות, "הוא קנה לה שרשרת, הוא לקח אותי לבחור איתו" הצעיר מלמל בעצבות וליאם נאנח, "תפסיק לבכות ברכב שלי, אם הוא יתלכלך בגללך אני אזרוק אותך החוצה" ליאם איים וטים ניגב שוב את עיניו, מושך באפו, "תיסע למקום חשוך" הצעיר אמר לפתע וליאם לא שאל למה, הוא ידע מה הולך לקרות והוא התניע את הרכב ונסע משם, מחפש אזור חשוך שבו הוא יכול לחנות את הרכב מבלי שיעברו שם בני אדם.

והוא מצא חורשת עצים חשוכה ונכנס אליה, מסווה את הרכב השחור שלו בניהם לפני שכיבה את הרכב, "נעבור למושב האחורי" הוא אמר וטים לא הגיב, הצעיר רק פתח את תא הכפפות שלמולו, יודע ששם ליאם שם קונדומים וחומר סיכה והוא הוציא קונדום ובקבוקון קטן של חומר לפני שיצא מהרכב, נכנס לאחר מכן אל המושב האחורי וליאם נשם עמוק לפני שיצא גם כן מהרכב, נכנס גם הוא אל המושב האחורי.

היה שקט לכמה רגעים, טים אחז בחפצים שבידו בחוזקה בעוד שליאם נשען אחורנית על המושב באופן מזלזל, לא רוצה שטים ישים לב למחשבותיו.

"אתה מתכוון לעשות משהו או שאתה רק רוצה לשבת?" ליאם מלמל בטון נרגז וחסר אפתיות וטים שלח לו מבט נרגז ודומע לפני שהוא הסתובב למול ליאם, "תסתום" הצעיר אמר ורכן מטה, מניח את הקונדום וחומר הסיכה על המושב לפני שהוא אחז במכנס של ליאם, "תקום קצת" הוא אמר בכעס וליאם הרים מעט את מותניו, מאפשר לטים למשוך מעט מגופו את המכנס והבוקסר שלו, ככה שהם עוד יישארו על רגליו בעוד שאיברו יהיה חשוף.

טים נאנח לפני שאחז באיבר של האחר, מניע קלות את ידיו עליו בזמן שרכן מטה עוד יותר, מכניס חצי מהאיבר של ליאם אל תוך פיו, עוטף את האיבר החמים בין שפתיו הרכות ובין פנים לחייו החמימות והלחות, ומתחיל להזיז את ראשו מעלה ומטה, מאפשר ללשונו להדק גם כן את האחיזה כנגד האיבר והוא עצם את עיניו, מוצץ לליאם במחשבה על ראיין, אומנם הוא ידע בוודאות שזה האיבר של ליאם, הוא הכיר אותו טוב מדי, כל קימור וכל וריד, את העובי ואת האורך, הוא ידע שזה ליאם אבל הוא רצה שזה יהיה ראיין, הוא רצה לדמיין שהשרשרת שראיין קנה ניתנה לו ובתמורה הוא מוצץ את האיבר של ראיין כתודה על המתנה המופלאה- ודמעותיו המשיכו לרדת מטה בעוד שליאם הביט על השיער השחור.

ליאם שלח את ידו מטה, אוחז בשיערו של טים, אוסף אותו יחדיו תחת כף ידו- ככה שפניו של טים היו גלויות אליו והוא יכל גם לראות את הפעולות של כחול העיניים ולא רק להרגיש אותן.

"עוד, אם אתה רוצה למצוץ תעשה את זה כמו שצריך" ליאם אמר בקול נוקשה וטים החדיר את האיבר עמוק יותר לתוך חלל פיו וליאם חייך מעט לפני שאחיזת ידו נהייתה יותר נוקשה סביב שיערותיו של טים לפני שהוא הרים את מותניו מעלה, מאפשר לכל איברו לחדור עמוק לתוך פיו של טים שנחנק קלות, אבל הוא עדיין המשיך למצוץ לו, לא מונע מליאם לדפוק את שפתיו שוב ושוב- לפחות עד שהוא היה צריך להסדיר את נשימותיו והוא הוציא את האיבר- מלא הרוק, מפיו, נושם למספר רגעים לפני שחזר למצוץ לליאם.

ליאם שלח את ידו השנייה מטה, לוקח את חומר הסיכה, "תפתח את הג'ינס ותבליט את התחת" הוא אמר וטים עשה את המבוקש, הוא עלה עם ברכיו ורגליו על המושבים, נמצא בתנוחת דוגי בזמן שעם ידו הפנויה הוא פתח את מכנס הג'ינס שלו, וככה מאפשר לליאם למשוך את המכנס והבוקסר ממנו- עדיין ממשיך למצוץ לו ולהניע את היד על האיבר.

ליאם נאנח קלות בעונג לפני ששחרר את שיערו של טים, מאפשר לשיער ליפול בחזרה על פניו בזמן שהוא פתח את בקבוקון החומר, מרטיב את אצבעותיו ושולח אותן אל הישבן הבולט של הצעיר, לא מתמהמה וכבר מרטיב את החור המכווץ של טים שעצם חזק יותר את עיניו, משחרר מעט את הידוק השפתיים רק בשביל לגנוח קלות כשאצבעותיו של ליאם ליטפו אותו.

אצבע אחת נכנסה פנימה, "אהמ" טים נאנח כנגד האיבר של האחר, מחליט להוציא אותו מפיו וללקק אותו בעוד שליאם הניע את האצבע שלו בתוך גופו של טים, לאחר מכן עוד אצבע נכנסה פנימה, מאפשרת לליאם להכין את טים עוד יותר בעוד שהצעיר פלט גניחות שקטות, נושק לאיבר.

"אתה אוהב את זה, אה?" ליאם מלמל בזלזול וטים רק הנהן, ממשיך לגנוח כשאצבע שלישית נכנסה לתוכו, פורמת אותו בפולשניות מוכרת, הוא אהב את זה.

"עוד" טים לחש, מניע את ישבנו קדימה ואחורה בזמן שהחדיר את איברו של ליאם שוב לפיו, ממשיך לזוז עליו וליאם חייך לעצמו, מביט על ישבנו המלא והעגלגל של טים שהשתגע ממגעו והוא נגס בשפתו התחתונה, חושב שטים כל כך סקסי כרגע.

"אהמ~" טים המשיך לגנוח כנגד האיבר, גורם לרטט להיווצר כנגד עורו של ליאם לפני שהוא הוציא סופית את האיבר מפיו, לוקח את הקונדום ופותח אותו בידיים רועדות לפני שהוא הלביש אותו על האיבר של ליאם, "תזיין אותי" הוא ביקש והרים את עיניו המתחננות אל האחר, וליאם הוציא את אצבעותיו מגופו של טים, מאפשר לטים להסתובב- ככה שישבנו יהיה למולו, וליאם התרומם לישיבה על ברכיו, מוריד מטים עוד קצת את הבדים מטה לפני שהוא נכנס לבין רגליו, אוחז במותן הימנית של הצעיר ומכוון את איברו עם ידו השנייה לפני שחדר אל תוך גופו של טים- שפתח את פיו בגניחה אילמת בעוד שעיניו נפערו לכמה רגעים, והוא השעין את גופו העליון על המושב, יוצר מגלשה טבעית מגופו המקומר וליאם עצם את עיניו לכמה רגעים, מרגיש איך שגופו הצמוד של טים מקבל אותו ברצון.

ואז הוא פקח את עיניו והתחיל לזוז, מוריד את חולצתו של טים מטה וככה מאפשר לעצמו לראות את גבו של האחר לפני שהוא אחז במותניו של הגונח, מניע את גופו של טים קדימה ואחורה בעוד שמותניו נעו גם כן, וצלילי התיפוף נשמעו בחלל הרכב ביחד עם ההתנשמויות והגניחות של טים.
"אהמ~ אממ~ כן~" טים גנח שוב ושוב, מצחו כנגד המושב והוא נגס בשפתו התחתונה בחוזקה לכמה רגעים לפני שגניחות רבות נפלטו ממנו כשהוא הרגיש איך שהאיבר של ליאם זז בתוכו בפראות, פורם אותו, פותח אותו, מזיין אותו.

"חשבתי שאתה לא רוצה לראות אותי יותר" ליאם אמר, אוחז חזק יותר במותניו של טים ומזיז את שניהם בחוזקה קדימה אחורה, "ל-ליאם~" טים גנח, "ר-רגע ליאם~" הוא המשיך לגנוח וליאם כל כך נהנה לשמוע את שמו יוצא מטים, הוא המשיך לזוז בחוזקה וטים השתגע בתוכו.

"פאק~" טים גנח, עוצם את עיניו ומנסה לדמיין את ראיין, את השיער הבלונדיני שלו, את העיניים החומות שלו, את החיוך היפיפה והאף שהוא רק רוצה לנשק, את השפתיים האדמדמות שקוראות בשמו, "ראיין~" טים גנח, "כן ראיין~" הוא המשיך וליאם שלח את ידו השמאלית קדימה, מניח אותה בכוחניות על פיו של טים, מונע ממנו לגנוח את שמו של האחר בזמן שהוא משך את גופו של הצעיר מעלה- ככה שטים יעמוד על ברכיו גם כן.

"מממ~" טים גנח ליד הסוגרת, הוא שלח את ידיו אחורנית, אוחז בצדי מותניו של ליאם, מייצב את עצמו ומניח את ראשו כנגד הכתף המחוטבת, מאפשר לליאם לנוע בתוכו בחוסר רחמים.

ליאם נגס בכתפו של טים קלות, שומע את הגניחת כאב של האחר לפני שהוא ליקק את אזור הנשיכה, לאחר מכן הוא מצץ את צד צווארו של טים, ממשיך לסמן אותו ברצון לפני שהוא התרחק והביט על עיניו הסגורות והדומעות בעונג של טים, רואה איך ששיערו השחור והמבולגן של האחר מקשט את פניו, ולפני שהוא חשב לעצמו הוא ניתק את ידו משפתיו של הצעיר, מזיז את פניו של טים אליו ורוכן הצידה ומטה, מתכוון לנשק אותו, אבל טים פקח את עיניו והזיז את פניו ממנו, לא רוצה לנשק אותו כרגע וליאם נאנח בייאוש ואכזבה לפני שזרק את גופו של טים בחזרה מטה, מאפשר לעצמו לזוז הכי חזק ומהר שהוא יכול, גורם ללחיי ישבנו של טים להיות אדמדמות כשמותניו צלפו בהן שוב ושוב.

"ליאם!" טים צעק, "אהמ~" הוא גנח בחוזקה, "ליאם, א-אני.." הוא מלמל, מרגיש איך שגופו מתמלא באנרגיות משתקות, "תלכלך את הרכב" ליאם אמר, "אתה יכול" הוא הוסיף בזמן שהמשיך לנוע בתוך טים, "ליאם~" טים גנח, לא מצליח לשלוט בעצמו והוא נע גם כן- לפחות עד שגופו השתתק והוא גמר בחוזקה על המושב, נשימתו נעצרה באחת וגופו התחיל לרעוד במהירות כשהוא הותקף באורגזמה וליאם אחז בו, מפסיק לנוע ומאפשר לגופו של טים להירגע באיטיות.

"אממ!" טים נהם בנעילת שיניים כשהאוויר חזר אליו והוא פלט לאחר מכן עוד גניחות וליאם הבין שאפשר להמשיך לזוז, והוא זז, מאפשר לעצמו לגמור בתוך הקונדום שבגופו של טים.

ליאם הסדיר את נשימתו בעוד שידיו שחררו את גופו של טים- שצנח עוד יותר מטה, חלש מדי בשביל לזוז, "תנקה את מה שהשארת" ליאם מלמל לבסוף ויצא מגופו של כחול העיניים, הוא פתח את הדלת ויצא החוצה, מוציא את הקונדום מאיברו וזורק אותו על אדמת החורשה לפני שהוא החזיר לגופו את בגדיו, לאחר מכן הוא הביט על טים- יותר נכון על ישבנו של טים שעוד נגלה לפניו כשהצעיר המשיך להסדיר את נשימתו, "תתלבש ותנקה" ליאם אמר וסגר את הדלת לפני שנכנס למושב הנהג, מוציא מתא הכפפות חבילת טישו וזורק אותה לטים שבלע את רוקו וחזר באיטיות לישיבה על ברכיו.

הוא שוב פעם בכה, דמעות יורדות מעיניו כשהוא ניגב את הזרע שלו מהמושב של הרכב של ליאם, הוא פתח את הדלת שלמולו, זורק את ניירות הטישו המלוכלכים לפני שהוא החזיר את הבוקסר והג'ינס לגופו, סוגר אותו.

טים החליט להישאר במושב האחורי, הוא לקח את חבילת הקונדום הפתוחה שהייתה זרוקה על רצפת הרכב לפני שזרק אותה גם כן מחוץ למכונית, רק לאחר מכן הוא סגר את הדלת וחגר את עצמו, "קח" הוא מלמל כשהגיש לליאם את חומר הסיכה וליאם לקח ממנו את הבקבוקון לפני שהכניס אותו בחזרה לתא הכפפות הפתוח, סוגר אותו לאחר מכן.

"תבוא איתי לאליסון ואביגייל" טים מלמל לפתע וליאם הביט עליו מהמראה הקידמית, רואה שטים לא באמת מסתכל עליו, "למה לי?" ליאם שאל, "כי אני הולך להשתכר וכנראה שארצה שוב סקס" טים הסביר וליאם נאנח והתניע את הרכב, נוסע אל הבית של שתי הבנות המדוברות.

"ש-שלום?" אליסון מלמלה כשראתה את טים וליאם עומדים בפתח הדלת, שיערו השחור של טים היה מבולגן וריח הזיע הקטן שנדף מהם די העיד על מה שהם עשו, "תכנסו" היא אמרה לבסוף, מאפשרת לשני הגברים להיכנס פנימה.

"אוו, ליאם" איבגייל אמרה מהסלון, "אל תשאלי שאלות מיותרות" הוא אמר עוד לפני שהיא שאלה משהו והיא חייכה והביטה על טים שהלך מהר לסלון, מתיישב לצידה, "רוצה לשתות?" היא שאלה את כחול העיניים שהנהן אליה במהירות והיא הנהנה בהבנה והתרוממת מהספה, הולכת אל ליאם וטופחת על כתפו לפני שהיא הלכה אל המטבח, מביטה על הדרך על אליסון המחוייכת.

"קח" אביגייל אמרה והגישה לטים כוס שתייה חריפה, "אתה רוצה גם?" היא שאלה את ליאם, "לא, אני נוהג אחר כך" הוא אמר והיא הנהנה לפני שהסתכלה על טים, מופתעת לראות איך שהכוס המלאה נהפכה להיות ריקה, "בוא נשתכר" אליסון אמרה בחיוך והתיישבה לצידו של טים, טופחת לאחר מכן על הספה וקוראת לליאם לשבת לצידה והשרירי נאנח בייאוש והלך אליה, מתיישב על הסלון לידה.

"תדליקי טלוויזיה, שלפחות יהיה לי מעניין" ליאם מלמל ואביגייל גיחכה והפעילה את הטלוויזיה לפני שמזגה לטים עוד כוס שתייה- שהתרוקנה במהירות גם כן והיא נאנחה והביטה על אליסון שהנהנה אליה, מסמנת לה שזה בסדר וורודת השיער מזגה שוב שתייה לטים לפני שהיא מזגה לעצמה ולאליסון, "תשתי לאט" היא אמרה בדאגה ואליסון הנהנה ולגמה קלות מהשתייה שלה, לא מתכוונת לשתות כמו טים.

טים השתכר לחלוטין, הוא שתה כל כך הרבה אלכוהול שזה היה די הגיוני שזה יקרה בכזאת מהירות.

"ה-הוא קנה ל-לה שרשרת ל-לב" הוא מלמל בקול, "אה באמת?" אליסון מלמלה חלושות, היא שמעה את זה לא מעט פעמים כשטים חזר על זה שוב ושוב, "ו-והוא אמר שהיא החברה ה-הכי טובה ש-שלו" טים לחש בעצב, "ו-והוא שם לי את השרשרת על הצוואר" הוא הוסיף בלחישה מגומגמת, "ו-וחשבתי שזה יכול להיות כל כ-ךךךך רומנטי אם השרשרת הזאת הייתה מיועדת לי" טים אמר ושפשף את פניו השכורות לפני שהוא הביט על ליאם שהמשיך להסתכל בטלוויזיה, נראה חסר אכפתי לחלוטין.

"ו-והוא" טים אמר והצביע על ליאם שהרים גבה והביט עליו, "ה-הוא בא וזיין אותי" הוא לחש וצחק, "א-אני יודע שאני פתטי, א-אבל הוא יותר" הוא מלמל והמשיך לצחוק וליאם רק הביט עליו מבלי באמת להראות איזשהו רגש, "זיינתי אותך כי רצתי לזיין" ליאם אמר, "אתה ביקשת להזדיין איתי כי רצית שראיין יזיין אותך, זה באמת דפוק" ליאם הוסיף וטים הביט עליו בעצב לפני שאפשר לעיניו לדמוע בפעם המי יודע כמה.

"נכון, זה דפוק" טים אמר ונעמד, מנגב את עיניו ונעזר באביגייל ובאליסון בשביל לייצב את עצמו לפני שהתקדם אל ראיין, "אתה יודע מה עוד דפוק?" הוא שאל בזמן שהתיישב על ירכיו של ליאם, אוחז בפניו בחוזקה וליאם הסתכל עליו בשקט, מחכה שטים יפעל, "שאתה מאפשר לי לעשות את זה" טים לחש, מלטף את פניו של ליאם לפני שהוא גיחך, "אני אוהב אותך ראיין" הוא מלמל, מביט בעיניו הירוקות של ליאם, "אני אוהב את העיניים החומות שלך" הוא לחש, מלטף את סביב עיניו של האחר, "אני אוהב את השיער הבלונדיני שלך" הוא מלמל, מלטף את שיערו החום של ליאם, "אני אוהב את הכל בך, ואתה עדיין לא יודע את זה" הוא לחש בשכרות, מלטף לאחר מכן את שפתיו האדמדמות והעסיסיות של ליאם והוא חייך לעצמו קלות, "לפחות השפתיים שלכם קצת דומות" הוא לחש לפני שרכן מטה, עוצם את עיניו ומנשק את ליאם שכיווץ את גבותיו, עיניו עוד פקוחות והוא אגרף את ידיו, מחזיק את עצמו מלאחוז בטים בחוזקה.

אליסון ואביגייל הביטו על הסיטואציה בעצבות, הכל היה כל כך מורכב ומסובך במערכת יחסים המוזרה שלהם.

"תעשה אותי" טים לחש לפתע, "תשבור אותי" הוא הוסיף, "עד שלא אהיה קיים יותר" כחול העיניים מלמל למגע השפתיים לפני שהתרחק, מביט בעיניים דומעות על עיניו הירוקות של ליאם, "אני רוצה עוד ליאם" הוא אמר בכנות והבנות נאנחו והתרוממו מהספה, אוחזות בטים, "אתה שיכור, תפסיק עם זה" אביגייל אמרה, מנסה למשוך את טים מליאם, אבל טים אחז בחוזקה בכתפו של האחר, "לא רוצה" הוא אמר, נלחם בהן.

"תפסיקו" ליאם אמר לפתע בשקט עצבני ולא מרוצה, גורם לבנות להביט עליו, "תעזבו אותו" הוא אמר והן נאנחו ועזבו את טים שהביט עליו, "אתה תעשה את זה?" כחול העיניים שאל וליאם דחף אותו ממנו, "כן, זה ההסכם שלנו" ליאם מלמל ואחז בפרק כף ידו של טים, מושך אותו לעמידה, "אני אקח אותו לבית שלו" ליאם אמר לבנות, "ליאם אתה לא צריך לעשות את זה" אביגייל אמרה ברצינות, "תשאיר אותו כאן ותלך" אליסון אמרה, "אני לא יכול" ליאם אמר בחיוך לפני שלקח את טים מחוץ לבית של הבנות, לוקח את טים לבית שלו ושם הוא כבר שבר אותו עד שהם גמרו שוב.
—-

"אני הולך" ליאם אמר והחזיר את בגדיו לגופו וטים התרומם לישיבה על המיטה הזוגית שלו, משפשף את פניו, "רגע" הוא לחש, מתחיל לאט לאט להתפקס ולהיות מפוקח יותר, "אני אכין לך לאכול" טים אמר, "אין צורך" ירוק העיניים מלמל, אבל בכל זאת טים התרומם מהמיטה, "אני רוצה" הוא אמר ברצינות לפני ששם בוקסר על גופו ויצא מחדרו, מכין לליאם ארוחת ערב קלילה בזמן שליאם ישב על המיטה והניח את כפות ידיו על פניו בייאוש, עדיין לא מבין למה הוא מאפשר לעצמו לקחת חלק בדבר המטורף הזה.

"תאכל ואז תלך" טים אמר כשחזר לחדר, נשכב על המיטה ועוצם את עיניו, וליאם הביט עליו לפני שיצא מהחדר, הולך אל שולחן האוכל ואוכל בשקט את מה שטים הכין לפני שהוא ניקה את כליו ויצא מחוץ לדירה.

"הדלת פתוחה" הוא מלמל לעצמו וצקצק ברוגז לפני שהתקדם לרכב שלו, הוא נכנס פנימה והוריד את מושב הנהג מטה, מחליט לישון ברכב, ככה במקרה ומישהו יכנס לביתו של טים הוא כבר ידע.


תגובות (1)

אגרוף בראש. פאו!

14/12/2018 20:38
25 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך