אזמרלדה פרק 1😘

Bloddy bomb 09/08/2019 638 צפיות אין תגובות

רודולפו פינוורל אובססיבי להוליד בן , אחרי שלוש הפלות שעברה אשתו בלנקה , היא נכנסת להיריון ויולדת ילד שנולד בריא . לאחר לא הרבה מאוד זמן , היא שוב בהיריון והפעם היא יולדת ילדה אבל הילדה נולדה בלי היכולת לנשום ולמרבה הצער קובעים את מותה כי חושבים שהיא לא שרדה בגלל שהיא לא נושמת כמו שצריך.

לבסוף הילדה שורדת כנגד כל הסיכויים אבל הרופאים מגלים לבלנקה שהילדה הזאת תישאר עיוורת למשך כל חייה.

רודולפו נותן לבלנקה את כל אבני הברקת שיש ברשותו רק בבקשה אחת ממנה שהילדה תיקרא בשם אזמרלדה על שם האבן היקרה אזמרגד.

בלנקה קוראת לילדה אזמרלדה ובלילה ללא ידיעתה רודולפו מחליף בין התינוקות. מה שבלנקה לא יודעת שחואן פבלו , הילד הבריא נמצא ברשותה ולא הילדה העיוורת שזה עתה נמסרה לאימוץ בלי אפילו הסכמתה.

לאחר שמונה שנה מאוחר יותר , כשמלאו לאזמרלדה שמונה עשרה שנים , היא יוצאת מן הנהר בגלל שהיה לה משעמם. היא תמיד אהבה לטייל בחיק הטבע , היא חשבה שיש לה עוד זמן ונכנסה דרך השיחים הסבוכים כדי לבדוק אם גבר מתחבא ביניהם.

אז היא ראתה אותו. משהו בעיניים שלו הבורקות היה מהפנט. היא לא ידעה כל כך מה לומר. היא הביטה בו והבינה שהיא הייתה מאוהבת.

אזמרלדה התקדמה לעברו והושיטה את ידה אליו, כשפניה היו מרוחות בחיוך ביישני.

" אזמרלדה." אמרה והסומק פשט על לחיה העדינות , היא לא הפסיקה לחייך לרגע.

" חואן פבלו" הוא אמר בקול שקט כל כך שהיא לא הצליחה להבין את מה שהוא אמר. " נעים מאוד," הוא חייך וקרץ לעברה באופן שגרם להרגיש קצת חסרת ביטחון לידו.

" את גרה פה?" הוא שאל אותה ולא ידע באותו הרגע שהם היו בעצם חצי אחים.

" כן מעבר לנהר ." אמרה אזמרלדה בחיוך והביטה בו במבט הססני.

" אני גר באחוזה מרהיבה ליד הים. בני משפחתי הם אנשים ידועים ומפורסמים מאוד. יום אחד אקח אותך לשם, אם תרצי." אמר חואן פבלו מבלי לדעת שאזמרלדה הייתה בעצם בתה של אימו , שאותו הדם זורם בעורקיהם.

" תודה רבה אבל אני צריכה לחזור לביתי. " אמרה אזמרלדה בהרהור.

" טוב, הלוואי שנתראה שוב!" אמר חואן פבלו ולא רצה להיפרד מאותו הרגע מאזמרלדה.

" באמת שהייתי שמחה שנכיר עוד יותר. אבל אני ממש ממהרת בזה הרגע." אמרה אזמרלדה בעייפות שהצטברה במהלך כל ימי השבוע.

חואן פבלו התקרב אליה ונישק אותה אזמרלדה חלמה על הנשיקה איתו מאז הרגע הראשון שהיא ראתה אותו.

היא לא רצתה שהרגע הזה ייגמר כל כך מהר. כל רצונה שזה ימשך לנצח.

חואן פבלו הידק את אחיזתו במותניה ושילב את הלשון שלו בתוך הפה שלה , לא היה שם אף אחד חוץ משניהם.

כשהם התנתקו אחד מהשניה והביטו זו על זה במבטים מאוהבים.

" וואו , מעולם לא הרגשתי את זה את מה שאני מרגיש כלפייך." הוא אמר לה וחייך , הוא לא האמין שהרגע הזה יגיע סוף סוף.

" גם אני. מה שאני מרגישה זה עמוק." אמרה אזמרלדה בחוסר ביטחון מוחלט .

" לא תביאי לי חיבוק?" הוא שאל אותה בקול רך ואז שראה שהיא לא עונה לו . הוא משך אותה אליו לחיבוק חם.

" אוי , שכחתי איך קוראים לך." אמר חואן פבלו בטון אלגנטי.

" אזמרלדה."

הוא הביט בה בעיניו הכחולות וחייך


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך