אני אהיה העיניים שלך -פרק 1-

bl_bar 12/07/2018 2177 צפיות אין תגובות

3 דפיקות פטיש נשמעו בחדר המשפט, מעידות על כך שהמשפט הסתיים ושגזר הדין כבר נאמר סופית.

"זה לא פייר!" ג'ואי התפרץ ונעמד מכיסא הנאשם, מסתכל על השופטת ואז על אמו שהביטה עליו ברוגז בזמן שאחזה באחותו הקטנה זואי, מבקשת עם עיניה שהוא ישב בשקט ולא יעצבן את השופטת עוד יותר.

"גם ככה לא הצלחתי לגנוב כלום, למה שאני אצטרך להיות חצי שנה במקום הזה?" חום השיער המשיך, מביט עם עיניו השחורות בכעס על השופטת המבוגרת שנאנחה לעצמה.

"אז אני מבינה שאתה רוצה להיות בכלא לנערים?" היא שאלה ברצינות ובן ה17 נאנח והשתתק, "לעזאזל" הוא לחש לעצמו וחזר להתיישב בכיסאו בכעס, "אני מקווה שתצליח להבין את חומרת המעשה שלך" השופטת אמרה לפני שהתרוממה ויצאה החוצה, המשפט נגמר.

*יומיים לפני*
"אתם באים היום לשתות בגן שעשועים?" רוי בעל השיער שחור-קצוץ והעיניים הכחולות לחש לג'ואי וטד בערמומיות, יושבים כהרגלם על הדשא בחצר בית הספר בזמן הפסקת הצהריים.

"השגת שתייה?" הג'ינג'י המנומש בעל העיניים החומות והנרגשות לחש בשאלה, "תרגיע את הנמשים שלך, שלא יעופו לך" ג'ואי מלמל ועטף עם זרועותיו את עורפיהם של השניים, מקרב אותם אליו, "היום נעשה כיף" הוא לחש להם והם הנהנו וצחקקו בהתרגשות, מחכים כבר שיסתיים היום והם יוכלו לשתות אלכוהול.

"איך הולך עם אווה?" ג'ואי שאל את רוי על בת זוגתו החדשה כששלושתם התרחקו ונשענו מעט אחורנית על הדשא עם ידיהם, "נפרדנו" שחור השיער אמר בחוסר אכפתיות ושני האחרים גיחכו בייאוש, "מתי תצליח להחזיק זוגיות כמו שצריך?" טד שאל ורוי ציקצק, "לך אפילו אין חברה עכשיו ושלא לדבר על זה שג'ואי עדיין בתול" רוי עקץ והבתול המדובר הביט עליו בכעס לפני שסטר לראשו האחורי, "זה כי עדיין לא מצאתי מישהי שתהיה ראויה לי" חום השיער פלט ברוגז, "ממש נסיך אנגליה" הג'ינג'י מלמל בזלזול וג'ואי גלגל את עיניו, מעדיף שלא להיכנס לנושא הזה.

נכון, הוא מת שתהיה לו חברה, הוא רוצה כבר למצוא מישהי, לא, בעצם הוא יסתפק גם רק בסקס, לא משנה איך היא תיראה! העיקר שיהיה לו סקס!

ג'ואי נאנח מבלי לשלוט בעצמו, גורם לטד ורוי להביט זה על זה ולהתאפק שלא לצחוק על גורלו של האחר, "לא נורא ג'ואי, אני אהיה החברה שלך" רוי אמר בהשתובבות, "אוו~" הוא זימר וליטף את זרועו של חום השיער שהביט עליו בגועל, "תעיף את היד שלך ממני או שלא תצליח לזיין אף אחת" שחור העיניים אמר בכעס ורוי התרחק ממנו, "הפסד שלך" קצוץ השיער אמר בהשתובבות וג'ואי באמת שרצה לבעוט בו, אבל הוא התאפק.

"תפסיק להציק לו" טד אמר בחיוך, אוחז בכתפו של ג'ואי, "אל תדאג, אנחנו עוד צעירים, יש לנו עוד ים של ציצי לפנינו" הוא הוסיף והאחר נאנח, "אני יותר בקטע של תחת, אבל אני אזרום עם מה שאתה אומר" רוי מלמל וג'ואי נאנח שוב, לפחות הם הצליחו להבין מה הם מעדיפים, הוא עדיין לא חווה מגע עם בת בשביל להבין מה הוא מעדיף.

"בכל מקרה" ג'ואי אמר והביט עליהם בזמן שהעיף את ידו של טד ממנו, "השגת הרבה שתייה?" הוא שאל את רוי שהנהן ונשען קדימה אל האחרים, "גנבתי לאחי כמה בקבוקים, החבאתי אותם באדמה מתחת למגלשה הצהובה" רוי השיב בחיוך מרוצה, "אוסקר הולך לשבור לך את התחת אם הוא יגלה" ג'ואי אמר ברצינות, אחיו הגדול של רוי יכול להיות אלים אם רוי עושה דברים שלא מוצאים חן בעיניו, "הוא לא יגלה, יש לו יותר מדי אלכוהול בשביל להבחין שלקחתי לו" שחור השיער אמר בחיוך מרוצה, "אם אתה אומר…" ג'ואי מלמל ונאנח כשהצלצול נשמע, "יאללה, עוד קצת ונהנה!" טד אמר והתרומם, מנקה את עצמו ועוזר לג'ואי לקום לעמידה בזמן שרוי התרומם גם כן לבד, הולכים אל הכיתה.
——-
"מי שמגיע אחרון הולך לשתות הכי הרבה ולהשתכר עד מוות!" טד קרא כשהשיעור האחרון הסתיים והוא ורוי התחילו לרוץ במהירות בזמן שג'ואי נותר מאחור כי התיק שלו נתקע בכיסא.

"פאק" שחור העיניים אמר ומשך את תיקו לפני שרץ גם כן, מקווה שהוא יצליח לעקוף אותם, הוא לא רוצה להגיע לבית שיכור ושההורים שלו יכעסו עליו ויגידו לו שהוא אח גדול שלא מהווה דוגמה לאחותו הקטנה, במיוחד אחרי שהוא היה לא ממזמן מושעה בגלל התחצפות לאחד מהמורים שלו.
—–
"לעזאזל" חום השיער התנשף והתכופף מעט, ידיו אוחזות בברכיו והוא ניסה להסדיר את נשימתו, "תתכונן לשתות הרבה היום" רוי אמר לו והתנשם גם כן, טופח על גבו של שחור העיניים שהגיע אחרון.

"ההורים שלי יהרגו אותי" ג'ואי מלמל והתיישר, משעין את זרועו על כתפו של רוי, "אל תדאג, אתה יכול לישון אצלי אם אתה רוצה" טד אמר, גם ככה ההורים שלו תמיד נמצאים בעבודה, "אין עלייך טד!" הצעיר מבין השלושה אמר באושר, שולח לאמא שלו הודעה על זה שהוא לא יהיה היום בבית ושאין לו את האפשרות לקחת את זואי מהגן.

ג'ואי חייך והחזיר את הטלפון לכיסו לפני שעטף את עורפם של שני חבריו עם זרועותיו בזמן שהם התקדמו בצחקוקים אל גן השעשועים המיוחל.
——-
שלושתם חפרו באדמה, מחייכים אחד אל השני כשהוציאו את שלישיית בקבוקי האלכוהול שהסתתרו מתחת למגלשה הצהובה.

"אני מתרגש!" הג'ינגי אמר באושר, "תיזהר שהנמשים שלך-" ג'אוי התחיל, "לא יעופו" רוי המשיך ושלושתם צחקקו, מנקים את הבקבוקים מהחול לפני שהם טיפסו מעלה על מתקן המגלשות, מתיישבים על קרקעת הברזל שחיברה בין שלוש מגלשות.

"אוי ריח האלכוהול" רוי אמר בהתרגשות כשהם פתחו את הבקבוקים, "ג'ואי, אתה הראשון" הוא הוסיף ואמר והאחר נאנח ולקח בקבוק, שותה ממנו קצת ומכווץ את גבותיו, גורם לחבריו לגחך באושר בזמן שהוא העביר להם את הבקבוק, שותים גם הם מעט מאותה הפיה.

"היו היום הרבה שיעורים" טד מלמל, לוגם משתייה אחרת ומרים גבה כשאהב את הטעם, מגיש לאחר מכן את הבקבוק לג'ואי אחרי שחום השיער ראה את ההתלהבות שעל פניו ושלח את ידו אליו.

"אני שונא שיעורים!" רוי התבכיין, "ממתי אתה עושה שיעורים שאתה שונא אותם כל כך?" טד שאל בצחקוק, רואה איך שג'ואי מחייך גם כן בזמן שהוא שתה מאחד הבקבוקים, חייב לבצע את המחויבות שלו ולשתות עד שישתכר.
"אחי, שתה לאט לאט, אל תשתכר עכשיו" טד אמר ולקח מחום השיער את הבקבוק, לא רוצה שכל הכיף יסתיים כזה מהר.

"אתם יודעים מה?" רוי שאל במלמול מחוייך כשהיה עסוק במחשבות שלו, גורם לשני האחרים להביט עליו בסקרנות, "תוציאו את מחברות השיעורים!" הוא אמר בזמן שפתח את תיקו והוציא את המחברת שלו, מחכה שהאחרים יעשו את זה גם כן.

"טה דה!" בעל העיניים הכחולות אמר בהתלהבות כשהוציא מצית מהתיק, "למה אתה מסתובב עם מצית?" ג'ואי שאל ורוי הרים את כתפיו, "חשבתי שזה יועיל לי במשהו" שחור השיער מלמל באדישות לפני שחזר לחייך בהתלהבות, "וזה יועיל לי עכשיו!" הוא הוסיף לפני שלחץ על הריבוע השחור של המצית הלבנה מטה, מדליק את האש בזמן שלקח את המחברת שלו והניח אותה בתוך האש, שורף אותה.

"השתגעת?" ג'ואי שאל ואז צחק כשמצא את זה משעשע כשרוי הניח את המחברת הנשרפת על קרקעת הברזל כי הוא פחד להישרף.

"תביא לי גם" טד אמר בהתלהבות וחטף מידו של רוי את המצית, שורף את המחברת שלו גם כן, "ביי ביי שיעורים" הוא אמר בחיוך כשהביט על איך שהאש אוכלת את הדפים הכתובים לפני שהניח את המחברת על הקרקע גם כן, נותן לה להיאכל עד שהיא תישרף כולה.

"קח" טד אמר לשחור העיניים וג'ואי לקח את המצית, "קצת מכות בתחת מאמא לא יהרגו אותי" הוא אמר בחיוך לפני ששרף גם הוא את המחברת שלו, מסתכל בפליאה על איך שהיא נשרפת, מניח אותה מטה ולוקח את אחד מבקבוקי השתייה, שותה ממנו קצת.
—-
"אני רוצה סקס" טד מלמל כשהאלכוהול התחיל להשפיע עליו ושני האחרים הביטו עליו וצחקקו, גם הם היו קצת שכורים, "אתה תמיד מוצא סטוץ', אני בטוח שתצליח להשיג מישהי" ג'ואי מלמל וקיבל לאחר מכן ליטוף בשיערו מהג'ינג'י המרוצה, "צודק" המנומש מלמל בחיוך לפני שהזיז את ידו מהאחר, לוקח בקבוק שתיה ומגיש לו אותו, "תשתה" טד אמר בחיוך משתובב וחום השיער נאנח ולקח את הבקבוק, שותה ממנו.
"אני תמיד יכול להתקשר לאווה, או לליאה או ללוסי או לטיילור או לסטפני או ל-" רוי רצה להמשיך ולמלמל את השמות של האקסיות שלו אבל ג'ואי חסם את פיו עם ידיו, מעוצבן מזה שרוי מצליח להשיג כל כך הרבה בנות שאפילו אם הוא נפרד מהן, הן עדיין יהיו מוכנות לשכב איתו, בעוד שג'ואי עדיין לא השיג אחת, טוב, זה מה שקורה כשלא מצליחים לקבל ביטחון למול בנות, או אפילו להביט להן בעיניים, לעזאזל.

"בואו פשוט נשתה מבלי לפנטז על שום בת" ג'ואי החליט והוריד את ידו משפתיו של חברו, לוקח בקבוק אלכוהול ולוגם ממנו, הפעם הוא לקח כמה שלוקים ארוכים, רוצה לסיים עם מה שחייבו אותו לעשות ולהשתכר כבר כמו שצריך.

"אווווו ג'ואי שלנו גדל" רוי אמר ובילגן את שיערו החום של הצעיר ממנו, צובט את לחיו של ג'ואי קלות לפני שלקח ממנו את הבקבוק, רוצה לשתות גם כן.

"אל תשתה יותר מדי" טד אמר לרוי ולקח ממנו את הבקבוק, "בסוף כולנו נשתכר ואז זה לא יהיה שווה" חום העיניים הסביר, "זהו, רק ג'ואי שותה עכשיו" הוא הוסיף ודחף את שלושת הבקבוקים אל חום השיער המזועזע שהעדיף לשתוק ולשתות.
———
"תדחוף אותו" טד אמר לרוי כשג'ואי השתכר לחלוטין, הצעיר מבניהם צחקק לעצמו וממלמל דברים לא ברורים, משתגע מתוך שכרות.

"הוא שתה יותר מדי בגללך" שחור השיער אמר בכעס לפני שדחף את חום השיער במגלשה, שומע ביחד עם טד איך שג'ואי צוחק בקול בזמן שהתגלש מטה.

"אתה תיקח את התיקים, ואני אקח את הבקבוקים ואת מה שנשאר מהמחברות" טד אמר ורוי הנהן לפני שלקח את התיקים של שלושתם והתגלש מטה באותה המגלשה, נתקל בסוף בגופו היושב של ג'ואי.

"ג'ואי תזוז" בעל השיער הקצוץ אמר והאחר התרומם בזיגזג לפני שנפל על אדמת החול וצחק לעצמו, גורם לבעל העיניים הכחולות להיאנח בייאוש לפני שהוא התרומם מהמגלשה וחיכה שטד יזרוק את המחברות ויחזיר את מה שנשאר מהבקבוקים אל תוך הבור ויחסה אותם.
—-
"קח את התיק שלך" רוי אמר והגיש למנומש את תיקו, לאחר מכן שניהם עזרו לג'ואי להתרומם מהחול לעמידה, מנקים אותו עם ידיהם והוא חייך ועטף את עורפם, מחבק אותם אליו.

"אתם החברים הכי טובים~" הוא זימר ושני האחרים צחקקו להם, "אנחנו יודעים" בעל השיער הקצוץ אמר ובילגן מעט את שיערו של השיכור ביותר, "גם אתה סבבה" טד אמר בשעשוע, מקבל מבט נרגז מג'ואי לפני ששחור העיניים חייך ונשק ארוכות ללחי שלו, "תודה~" הוא אמר וטד ניגב את לחיו, "הוא צריך למצוא פרטנרית" הוא מלמל לעצמו ורוי הנהן בהסכמה.

"יאללה, ניקח אותו אלייך" כחול העיניים אמר והם התקדמו, עוזרים לאחר ללכת בזמן שהם הלכו אל ביתו של טד שהיה לא רחוק משם.
—-
"עברו לכאן אנשים חדשים" טד אמר ונעצר כשהצביע על בית קרקע בעל שתי קומות, "עשירים?" רוי שאל בחיוך ערמומי, האלכוהול לחלוטין עשה את שלו והשתלט לו על חוט המחשבה התקין, "אפשר להגיד, הם עיוורים ומבוגרים, אז יחסית למצב שלהם הם מיליונרים" טד צחקק, "באמת?" רוי שאל והרים גבה משועשעת, מביט על הבית בסקרנות.

"בואו ניקח להם משהו!" ג'ואי אמר לפתע ושחרר אותם מאחיזתו לפני שהתקדם אל הבית מבלי הזהרה, "היי ג'ואי!" טד לחש בדאגה והתקדם אליו, רוצה לעצור אותו אבל רוי אחז בו מלהגיע אל השיכור ביותר.

"מה אכפת לך, משהו קטן, הם גם ככה לא רואים" כחול העיניים לחש לפני שרץ קלות אחרי ג'ואי, "אם אתם מתעקשים" המנומש לחש לבסוף בחיוך ורץ אחריהם, הם לא באמת מבינים מה הם עושים.

"ששש" רוי לחש כשג'ואי צחקק בהתרגשות כשטד הצליח לפתוח את החלון הצדדי של הבית, "תעלה על הגב שלי" טד לחש לרוי לפני שהתכופף על ארבע מתחת לחלון, האחר הנהן והזהיר את שחור העיניים במבטו בזמן שאחז בחוזקה בתיקים ועלה על גבו של הג'ינג'י, נכנס בשקט אל תוך הדירה ולוקח את התיק של טד גם כן.

"ג'ואי בוא" רוי לחש וסימן לשיכור להיכנס פנימה וג'ואי התאפק שלא להתפרץ בצחוק בזמן שעלה על גבו של טד, נעזר ברוי ונכנס פנימה, הוא כמעט ומעד אבל כחול העיניים ייצב אותו במהירות.

טד קפץ מעלה, נעזר גם כן ברוי שמשך אותו פנימה אבל הג'ינגי נפל בצליל 'בום' שקט על רצפת הדירה, "שששש" ג'ואי לחש לפני שכיסה את פיו, מפחד לצחוק.

"תעשו פלאש" טד מלמל ונעמד לפני ששני האחרים הוציאו את הטלפון מכיסם, מדליקים את הפנס ומאפשרים לעצמם לראות את הדירה טוב יותר.

"מה ניקח?" רוי שאל אותם, "בואו נחפש משהו קטן בשביל שהם לא יעלו עלינו" ג'ואי הציע, אפילו כשהוא שיכור המוח הקרימינלי שלו מצליח לעבוד.

הם התחילו לחפש, נשארים רק בקומה התחתונה ופותחים מגירות, "תראו" ג'ואי אמר וצחקק, גורם לאחרים להביט עליו ולהיאנח כשראו אותו מרכיב משקפיים שחורים שכנראה מצא, "מתאים לי להיות עיוור?" הוא שאל ושלח את ידיו קדימה, "איפה אתם?" הוא לחש בכאילו דרמטיות, "א-אני לא רואה" הוא הוסיף ואז צחק בקול.

"שקט!" טד אמר בלחש כועס וקפץ מהר לכסות את פיו של ג'ואי, מוריד ממנו את המשקפיים, "תתאפס על עצמך ג'ואי!" הוא הוסיף בכעס והניח את המשקפיים בחזרה באחת המגירות.

"או! תראו מה מצאתי" רוי אמר בחיוך ערמומי ושני האחרים הביטו עליו, רואים שהוא אוחז שרשרת יהלומים, "ואו" טד מלמל ושחרר את חסימת ידו מג'ואי, מתקדם ביחד איתו אל רוי.

"פאק זה בטח יקר" ג'ואי לחש ונגע בשרשרת, "הם בטוח ישימו לב" הוא הוסיף והסתכל על האחרים שחשבו לעצמם, "הם גם ככה עיוורים, אם הם לא ימצאו אותה הם בטח יחשבו שהיא נפלה או משהו כזה" טד מלמל ורוי הנהן בהסכמה, רוצה לקחת את השרשרת ולמכור אותה, "אנחנו יכולים להרוויח לא מעט" רוי לחש והביט בחיוך על טד וג'ואי, "טוב יאללה, מה אכפת לי" חום השיער אמר בחיוך, "בואו ניצא" טד אמר והם הנהנו זה לזה.

ואז רעש הסירנות נשמע מרחוק והאור בבית נדלק באחת.

"פאק!" רוי לחש בדאגה וזרק את השרשרת מידו על הקרקע, "מה נעשה?" ג'ואי שאל, "נברח מכאן!" טד אמר לפני שאחז בתיקו והתכופף שוב מתחת לחלון, "רוי תצא קודם" הוא אמר והאחר הנהן ועלה מהר על הגב שלו, קופץ החוצה.

"הם מתקרבים!" רוי אמר בפחד כשהצליח לראות את האורות המהבהבים של הרכבים המשטרתיים, "שיט" ג'ואי מלמל וליבו פעם בחוזקה לפני שהוא ניסה לעלות על גבו של טד.

אבל אז הסחרחורת הכתה בו, כל האלכוהול הזה לא עשה לו טוב והוא נפל על הקרקע, "נו ג'ואי!" טד אמר והתרומם לפני שמשך את האחר לעמידה, "תעלה כבר למעלה!" הוא אמר בכעס והתכופף שוב מתחת לחלון ושוב פעם האחר לא הצליח לעלות.

"טד תלך, אני אסתדר" ג'ואי לחש בייאוש, "מה פתאום!" טד לחש בדאגה, לא מתכוון להשאיר את האחר מאחור, "הם עוד שנייה כאן, נו כבר!" רוי אמר, מלחיץ עוד יותר את האווירה הלחוצה גם ככה, "זה בסדר, אני עדיין קטין, אתם כבר בני 18" ג'ואי לחש וניסה להתרומם לעמידה, אבל הוא לא הצליח, רגליו היו עייפות מדי מכל האדרנלין שכבר נעלם מגופו.

"נו כבר!" ג'ואי צעק על האחר כששמע את הסירנות קרובות יותר, רוצה לדרבן את האחר לצאת, "צא!" הוא צעק וטד הביט עליו לפני שקילל חלושות ויצא החוצה.

"מה עם ג'ואי?" רוי שאל וטד נאנח והניע את ראשו לשלילה, ג'ואי לא יצליח לצאת.

"שיט" רוי אמר כשהבין מה קורה, "מה נעשה?" הוא לחש וטד הרים את כתפיו, מסתכל על הניידות שהתחילו להחנות למול הבית, "נברח" הוא אמר במהירות לפני שאחז בידו של רוי, רץ ביחד איתו רחוק מהבית.
—–
"לעזאזל" ג'ואי מלמל ואז צחק לעצמו, "אמא תיתן לי יותר מסטירות בתחת" הוא אמר והביט על איך שדלת הבית נפרצת בחוזקה וממנה נכנסו שוטרים חמושים, מכוונים עליו את האקדחים, "קצת הגזמתם" הוא לחש וצחקק כשמצא את המבטים הקשוחים שלהם משעשעים במיוחד.

"ידיים מעל הראש!" שוטר אחד אמר בצעקה וג'ואי נאנח ועשה את המבוקש, ומיד אחר כך קפצו עליו שוטרים והפילו אותו על הקרקע, אוזקים את ידיו מאחורי גבו.

"אדוני השוטר! זה כואב!" הוא אמר בכעס כשאחד מהשוטרים הידק את האזיקים והרים אותו לעמידה, "בואו נהיה חברים" ג'ואי אמר לשוטרים בחיוך והם הורידו את הנשקים למטה בזמן שנאנחו בייאוש, זה בסך הכל נער שיכור ובעייתי.
—–
"שם?" השוטר שאל כשהשוטרים הושיבו את ג'ואי בתוך הניידת, "ג'ואי" הוא מלמל והרגיש את העייפות הפתאומית, "שם משפחה?" השוטר שאל והאחר נאנח, "אתה יכול לא לדעת את זה?" הוא שאל בחיוך תמים, לא רוצה שהם ידעו את שם משפחתו בשביל שלא יגיעו אל הוריו.

"שם משפחה?" השוטר שאל בטון קשוח יותר, "אתה לא יודע לוותר" ג'ואי מלמל ושיחק עם אצבעותיו, מסתכל על עיניו הקשוחות של השוטר לפני שנאנח לעצמו, "ג'ונסון" הוא לחש והרכין את ראשו והשוטר הנהן וכתב את פרטיו, לוקח מהנער השיכור את מספרי הטלפון של הוריו ואת הכתובת שלו לפני שהם נסעו אל תחנת המשטרה.

*הווה*
"איה!" ג'ואי אמר ושפשף את ישבנו כשאימו סטרה לו, "זואי, עכשיו תורך" היא אמרה והילדה בת ה4 סטרה לישבנו של אחיה, "איה!" הוא אמר בדרמטיות והסתכל על אימו, מחייך אליה לפני שהיא נאנחה וחייכה אליו, מחבקת אותו בחוזקה, וכשזואי ראתה את זה היא חיבקה את רגלו של אחיה באהבה, שמחה לראות אותו.

"יש לך מזל ג'ואי" מליסה אמרה לבנה בזמן שטפחה על גבו, "אני מצטערת שאני לא אמא טובה" היא אמרה בעצב והאחר כבר יכל לחזות את דמעותיה.

"אמא!" הוא אמר והרחיק אותה ממנו, "את די בסדר כאמא, לא הכי ואו, אבל אני מקבל אותך איך שאת" הוא מלמל בבוז ציני והיא הביטה עליו ברוגז לפני שצבטה את לחיו, "זואי, תורך!" היא אמרה וג'ואי נאנח והתכופף, נותן לאחותו לצבוט אותו גם כן לפני שהוא הרים אותה על זרועותיו.

"אבא בעבודה?" הוא שאל והיא הנהנה, "הוא בטח מודאג" מליסה מלמלה והוציאה את הטלפון מכיסה, שולחת לבעלה הודעה על גזר הדין שבנם קיבל.
——
"מה שעשית היה ממש לא בסדר!" מליסה אמרה בזמן שנהגה, ג'ואי ישב במושב הקידמי לידה בעוד שזואי ישבה מאחורה על כיסא התינוק, ישנה בשקט.
"את אומרת לי את זה כבר יומיים ברציפות" ג'ואי מלמל והיא נאנחה, "בגיל שלך כבר הייתי בהריון איתך ותראה אותך עכשיו, גנב" היא מלמלה בייאוש, "כנראה שמשהו השתבש בתהליך היצור שלך שגרם לנו לצאת כאלו מסובבים" הוא לחש בצחקוק והיא צחקקה גם כן, לא יכולה לכעוס על הבן שלה יותר מדי.

גם היא עשתה שטויות בגיל צעיר, אבל ג'ואי היה המתנה שלה אחרי הכל, האבא הביולוגי שלו ברח ברגע ששמע שהיא נכנסה להריון ולמזלה היא הכירה אחרי שנתיים את אדם, בעלה הנוכחי, שקיבל אותה ואת התינוק שלה באהבה, ובסופו של דבר זואי הגיעה לעולם והיא וג'ואי הם האח והאחות הכי מקסימים שהיא יכלה לבקש שהילדים שלה יהיו.

"אתה מתחיל את העבודה שלך ממחר" היא אמרה והוא ציקצק, "לעזאזל" הוא קילל והיא חייכה, "נאכל היום גלידה" היא אמרה בשמחה טהאחר הביט עליה בחיוך והנהן במהירות כתשובה, "יופי" היא השיבה, ממשיכה לנהוג אל ביתם.

"הבנים נתנו לי את התיק שלך" היא אמרה לפתע, וג'ואי ידע למי היא מתכוונת והוא הביט עליה בפליאה כשהבין שהיא כנראה יודעת את מה קרה בלילה ההוא.

היא חייכה קלות כשהבינה שהוא הבין אותה, "אני מניחה לעצמי שהייתה לך סיבה להפיל את הכל על עצמך" היא אמרה, "אני בוטחת בהחלטה שלך" היא הוסיפה בכנות והוא הזיז את ראשו הצידה, מביט על החלון ומכרסם את ציפורניו בזמן שנאבק בדמעותיו, מצטער על שעשה דבר כזה נוראי לאמא הטובה שלו.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
29 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך