אני אהיה העיניים שלך -פרק 12-

bl_bar 08/08/2018 593 צפיות אין תגובות

ג'ואי כמעט ורקד מאושר כשמליסה אישרה להם בבוקר ללכת לים, היא אפילו הציע לקחת אותם והם לחלוטין קפצו על ההזדמנות.

"מזל שאנחנו כמעט באותה המידה" רוי אמר כששם את מכנס הים שג'ואי נתן לו, "נכון" טד אמר כשהיה חסר חולצה, מסתכל על עצמו במראה ומתלהב מהשרירים הקטנים והקוביות שהופיעו על גופו, "הכושר משתלם" הג'ינג'י אמר בהתלהבות, נושק לשרירי זרועותיו בעוד שג'ואי גיחך עליו והוריד חולצה, מסתכל על עצמו במראה ונאנח כשהבטן שלו הייתה חלקה מקוביות ושרירי הידיים שלו התקשו להופיע, "זוז זוז" רוי אמר בזעזוע, פושט את חולצתו וחושף גם כן קוביות, אומנם לא מפותחות יותר מדי, אבל הן היו יותר מפותחות משל טד.

מליסה פתחה את הדלת אחרי שתקתקה מספר פעמים, "הגיע הזמן ללכ-" היא השתתקה כשראתה את שלושת הבנים עומדים למול המראה ועושים תנועות של תחרויות שרירים, כנראה שהם היו מרוכזים בלהפעיל כוח ולא שמעו אותה.
מליסה נאנחה והסתובבה, מסמנת לאדם לבוא ובעלה הלך אליה מבלי להתמהמה, מציץ ביחד איתה על הדלת והוא התאפק שלא לצחוק, "הם חושבים שהם שריריים" מליסה אמרה בלחש ואדם גיחך קלות, "הם כל כך ילדותיים" הוא אמר בייאוש, מסתכל בפה פתוח ומשועשע על איך שבנו מתאמץ לחשוף משהו שרירי בגופו.
"נראה לי שהגיע הזמן להגיד להם להפסיק עם זה" מליסה מלמלה בהשתובבות והביטה על בעלה במבט מרושע והוא סגר את פיו במהירות והתרחק מעט, יודע מה היא הולכת לעשות.

"בנים! הגיע הזמן ללכת!" מליסה צרחה את נשמתה ברשעות מוחלטת, מקפיצה את הבנים ממקומם בזמן שהם צעקו קלות, נבהלים מעוצמת קולה של מליסה, טד אפילו קפץ על ג'ואי, מוצא בו מקום מפלט.
"אמא!" ג'ואי אמר בכעס, דוחף את טד ממנו לפני שהוא הסתובב אליה, מניח את ידו על לוח החזה הפועם שלו, "הייתי יכול למות!" טד אמר בדרמטיות בזמן שהוא לקח חולצה ושם על עצמו, "אני כבר מת" רוי מלמל ומיהר להחזיר את חולצתו לגופו, מתיישב על המיטה כשרגליו עוד היו מבוהלות ולא הצליחו להחזיק אותו כל כך.
"הייתם כל כך מרוכזים בעצמכם שלא שמעתם אותי" מליסה אמרה ונכנסה לחדר, צובטת את זרועותיו של ג'ואי מעט, מושכת את עורו, "אתה יפה גם בלי שום שרירים" האם אמרה ברצינות וג'ואי כחכח בגרונו וזז אחורנית לפני ששם על עצמו חולצה.
—-
"שמתם קרם הגנה?" מליסה שאלה בזמן שחיטטה בתיק של ג'ואי, בודקת שהוא הכניס באמת קרם הגנה, "מים" היא מלמלה כשנגעה בבקבוק מים, "יופי, יש לכם הכל" היא אמרה בחיוך אחרי שבדקה שיש להם גם אוכל ומגבות בפנים.

"קח" אדם אמר והגיש לבנו 50 דולר, "תודה" ג'ואי אמר בחיוך ולקח את השטר, שמח שיש לו עוד כסף והוא הכניס אותו אל תוך ארנקו, "תכניס את הארנק אל תוך התיק" מליסה אמרה, לא רוצה שבמקרה יגנבו לבנה את הכסף וג'ואי עשה את המבוקש ושם את הארנק בתיק לפני שמליסה סגרה אותו.
"זואי עוד ישנה?" טד שאל ומליסה הנהנה, "היא בטח תהיה עצובה כשהיא תתעורר ואתם לא תהיו בבית" היא אמרה וג'ואי נאנח קלות, "כשהיא תגדל אני אלך איתה" ג'ואי אמר ואדם גיחך, "קודם שאתה תגדל" האב אמר ובנו שלח לו מבט כועס, "אני כבר גדול" שחור העיניים אמר ברצינות והוריו הנהנו בזמן שחייכו אחד לשני.

"בכל מקרה" מליסה אמרה ונתנה לג'ואי את התיק, "הגיע הזמן ללכת" היא הוסיפה והבנים הנהנו בשמחה, "תיסעו בזהירות" אדם אמר ונשק למצחה של אישתו שהנהנה אליו לפני שהיא הלכה, הבנים הולכים אחריה.
—–
"תודה מליסה!" טד אמר בשמחה לפני שהוא יצא מהרכב, "תודה" רוי אמר גם כן לפני שיצא, מסתכל על הים ומתמתח עם חיוך מאושר.
"תצור איתי קשר מדי פעם" מליסה אמרה לג'ואי שעוד ישב לצידה ברכב, "אוקיי" ג'ואי אמר בחיוך, מאפשר לאמו לחבק אותו, "תהנו ותשמרו על עצמכם" האם ביקשה ובנה הנהן בהבנה, "תודה אמא" ג'ואי אמר לפני שיצא עם תיקו, סוגר את הדלת אחריו ומנופף לאימו שנסעה משם בחזרה אל ביתם.

"בואו נהנה!" רוי אמר בזמן שפשט את חולצתו והוריד את כפכפיו לפני שרץ אל החוף, רגליו נכנסות אל תוך החול החמים ושני האחרים צחקקו ועשו את אותו הדבר, מורידים את חולצתם וכפכפיהם בזמן שהם רצו אל החוף, מחפשים מקום מוצל להניח בו את דבריהם.

הם פרסו את המחצלת על רצפת החול והניחו את החולצות והכפכפים עליה ביחד עם התיק של ג'ואי לפני שהם רצו אל תוך המים, מאפשרים לגוף שלהם להתקרר תחת המים הקרירים שלא התחממו מהשמש החמה.

"לא שמנו קרם הגנה" טד אמר, משפריץ מעט מים על ג'ואי, "נשים אחר כך" ג'ואי אמר, משפריץ על טד גם כן מים.
"ג'ואי הפלסטר" רוי הזכיר וג'ואי פתח מעט את פיו כשנזכר בפלסטר והוא הוציא אותו ממצחו, חושף את הפצע הכמעט מרופא שלו, "זה לא שורף לך?" רוי שאל, "לא ממש" ג'ואי אמר לפני שיצא מהמים, הולך אל הפח הקרוב וזורק את הפלסטר לתוכו לפני שהוא רץ בחזרה אל תוך המים, ממשיך לשחק עם חבריו ולעשות בניהם תחרויות צלילה.
רוי כמובן היה זה שתמיד ניצח וטד היה זה שמתעצבן ואז שניהם היו מתחילים להילחם בניהם במלחמת מים שג'ואי העדיף לא לקחת בה חלק ורק לשחות לעצמו.

הם שחו ושחו, רגליהם מכות את המים, מאפשרות להם לצוף ולשחות כמו שצריך, ידיהם גם פעלו, עוזרות להם לשחות למרחקים ולחזור בחזרה בבטחה.
—-
"אני רעב" טד מלמל אחרי זמן ממושך במים ושני האחרים הנהנו, גם הם היו רעבים, "בואו נצא ונחזור לשחות אחרי שנאכל וננוח קצת" שחור העיניים אמר והתחיל להתקדם, "יאללה" רוי השיב וסירק את שיערו הקצוץ והרטוב עם אצבעותיו, מסתכל על שיערו המעט ארוך של ג'ואי שנדבק אל עורפו ועל גבו הצר והמשורטט של חום השיער.
רוי חייך קלות לפני שרץ מעט אל ג'ואי ובילגן את שיערו, "אתה נראה כמו בחורה מאחורה" רוי אמר וג'ואי צקצק בלשונו לפני שאחז בידו בחוזקה, "תיזהר ממני!" חום השיער אמר כשהסתובב, מבטו נרגז במיוחד ורוי צחקק, "זה היה בצחוק" רוי אמר לפני שהזיז את ידו מהאחיזה של ג'ואי ועטף את עורפו של חברו הטוב, "אבל אתה יפה ג'ואי, אם היית בחורה הייתי יוצא איתך" רוי אמר וג'ואי הביט עליו בגועל לפני שדחף אותו, הולך ממנו.
"תפסיק להציק לו" טד אמר ברוגז, מכה את צלעו של רוי המשועשע, "ג'ואי חמוד כשהוא כועס" רוי אמר בהשתובבות והג'ינג'י הביט עליו בכעס, "אם תמשיך להציק לו, אני כמעט ובטוח שהוא לא יסלח לך יום אחד" חום העיניים אמר ברצינות ורוי גיחך לפני שהוא עטף את עורפו של טד, "אתה לא תיתן לשלושתנו להיפרד" כחול העיניים אמר בכנות, יודע שטד לא אוהב שהם רבים.

ג'ואי הוציא מתיקו את הפירות והכריכים שאימו הביאה להם, הוא הוציא גם מים וכמה חטיפים, משאיר חלק ליותר מאוחר.
"באלי בירה" רוי מלמל בזמן שנגס בכריך, נהנה מכך שהוא ממלא את גופו הרעב, "אנחנו לא הולכים לשתות!" ג'ואי הזהיר וקצוץ השיער נאנח, יודע שאחרי מה שקרה ג'ואי מעדיף לא לשתות, "בסדר בסדר" רוי מלמל ונשען מעט אחורנית, מסתכל לצדדים ובודק אם יש בנות מעניינות באיזור.
—-
"לא" רוי לחש בהלם, גורם לשני האחרים להביט עליו בשאלה, "לא נכון" הוא מלמל, "נו מה?" טד שאל בסקרנות נרגזת, רואה את רוי בוהה למאחוריו והוא הסתובב, פוער את עיניו ומכה את כתפו של ג'ואי במהירות.
"מה יש לכם?" ג'ואי שאל והזיז את עיניו הצידה, מסתכל לאן שהם מסתכלים, ואז הוא נחנק מהכריך שלו, "מה איאן עושה כאן לעזאזל?" טד שאל, מסתכל על הגבר העיוור שהלך לצד גבר מבוגר, נעזר בו ללכת כמו שצריך, "הוא אוהב גם בנים זקנים?" המנומש שאל את עצמו וג'ואי רק הביט בחוסר אמונה על הבלונדיני והגבר שהתיישבו על מחצלת פרוסה כמה מטרים מהם.

"אוו יש לו גוף!" טד אמר בצחקוקו כשאיאן התרומם ופשט את חולצתו, חושף גוף מחוטב ומעוצב בעל שרירים וקוביות שלא יביישו אף אחד, ג'ואי השתעל קלות בזמן שבהה בגוף העליון של איאן, מרגיש איך שליבו פועם במהירות לפתע.
"ג'ואי?" רוי שאל כשראה את חברו בוהה ארוכות לכיוונו של הגבר העיוור שהתיישב לצד האדם המבוגר, "ג'ואי?" טד שאל גם כן כשראה שג'ואי לא מגיב, אבל גם עכשיו ג'ואי לא הגיב ורוי וטד הביטו זה על זה בשאלה.
"ג'ואי!" טד צעק, מקפיץ את ג'ואי ועוד מספר אנשים שהיו לידם, מבניהם גם את איאן והגבר המבוגר, "מ-מה?" ג'ואי צעק בבהלה כשיצא מהבועה שלו, למה הוא נמשך לגוף הזה? לא, אין מצב, זה בטח כי הוא מקנא, זה בטח כי הוא רוצה גוף כזה.
"מה יש לך?" טד שאל והביט בסקרנות על ג'ואי המתנשם, "כלום, פשוט מוזר לי לראות אותו כאן" הוא מלמל, לא באמת משקר.
"למה? אסור לי להיות כאן?" ג'ואי קפא במקומו לפני שהזיז את עיניו מטד והרים את עיניו, פוגש את איאן המחוייך שהחזיק את מקל הנחייה שלו.

ג'ואי השתתק, מסמן לחבריו להיות בשקט ואיאן גיחך כששמע רק שקט והוא התכופף באיטיות, מניח לעצמו שהם ישובים, "ג'ואי כבר אמרתי לך שאני לא אוהב שמשקרים לי" איאן אמר בחיוך, מביט כלפי מטה על רצפת החול, לא יודע בדיוק איפה ג'ואי נמצא והוא לא רוצה להסתכל לכיוון של מישהו אחר כשהוא מדבר אל הנער הבעייתי.
שחור העיניים הביט על הגבר הבלונדיני לפני שעיניו צנחו אל גופו של איאן והוא בלע את רוקו באיטיות לפני שכחכח בגרונו מתוך רפלקס, גורם לאיאן לחייך ולהרים את עיניו אליו כשזיהה את מיקומו, ג'ואי פער את עיניו בחשש בזמן שהביט אל תוך עיניו האפורות של האחראי עליו.

"די אני לא יכול יותר" רוי אמר לבסוף כשהשקט עצבן אותו, "כן ג'ואי כאן, ואני רוי ויש כאן עוד אחד בשם טד, מרוצה?" כחול העיניים אמר לבסוף, גורם לטד להיאנח בהקלה, "פיו" הג'ינג'י מלמל ברוגע, היה לו קשה לשמור על השקט, במיוחד כשהמבטים בין העיוור לבין ג'ואי היו נראים כאילו והם לא הולכים להיפסק.
"עכשיו תורך לדבר" איאן לחש, ממתין שג'ואי ישבר גם הוא, "אנחנו לא תחת מסגרת כרגע, אז אני אבקש ממך לעוף מכאן" ג'ואי אמר לבסוף והבלונדיני צחקק לעצמו, "אוי ג'ואי ג'ואי" איאן מלמל בחיוך כשהצליח לשמוע בטונו של הצעיר ממנו את הלחץ, היה שם גם משהו אחר שהתחבא מאחורי הטון המשונה, אבל איאן לא הצליח לגלות בדיוק מה זה, אולי פחד?
"אולי תלך לחבר שלך ותעזוב אותנו?" שחור העיניים ירק בבוז, מנסה להתחמק מלהביט על גופו של איאן, "חבר?" איאן שאל ואז צחקק כשהבין למי הוא מתכוון, "זה אבא שלי" העיוור אמר וג'ואי השתתק, מביט על טד ורוי שהרימו את כתפיהם בחוסר ידע, לא יודעים מה לעשות.
"נתראה מחר" העיוור אמר לבסוף לפני שהתרומם, מאפשר לגברים לראות את הגוף שלו טוב יותר וג'ואי הזיז במהירות את עיניו ממנו, רוצה שהוא ילך.

"הוא הלך" רוי אמר אחרי כמה שניות וג'ואי נאנח בהקלה לפני שהביט על חבריו, "אני שונא אותו" הוא מלמל ושני האחרים צחקקו, "לפי המבטים שזרקת לו, אני בספק" רוי התגרה בג'ואי, שוב פעם צוחק איתו, אבל ג'ואי סטר לראשו כשלא מצא את הצחוק הזה מצחיק, "תפסיק להגיד דברים מטופשים! אני לא הומו" שחור העיניים אמר בכעס רציני, מפתיע מעט את רוי עם התגובה שלו.

"אמרתי לך לא להציק לו!" המנומש אמר ברוגז ומשך לקצוץ השיער את אוזנו, "איי איי!" כחול העיניים כמעט וצעק, שוכח ממה שקרה ומתחיל להילחם עם טד בעוד שג'ואי הביט על המחצלת וחשב לעצמו, למה הוא ככה?

ג'ואי נאנח לבסוף כשלא הבין והוא התרומם, "אני הולך לשחות" ג'ואי אמר, "אבל לא אכלת כלום" טד אמר בזמן שהוא שכב על הקרקע בעוד שרוי משך באוזניו, "לכמה דקות, לא יותר מזה" ג'ואי מלמל לפני שהוא הלך מהם, רץ קלות אל תוך המים וצולל פנימה, מאפשר לעצמו להיות תחת מעטפת השקט הנוזלית שאפשרה לו להתרכז טוב יותר.
'זה לא הגיוני שאני מגיב ככה' ג'ואי חשב לעצמו לפני שהתרומם מעלה, יוצא מהמים ונושם אוויר, עיניו נפגשות עם הגבר העיוור שצחק ביחד עם אביו על חוף הים, "אני לא הומו" ג'ואי מלמל לעצמו והזיז את עיניו מאיאן, הוא הרגיש כל כך מבולבל, למה הוא לא מצליח להזיז את העיניים שלו מהגוף של האחראי עליו?

ג'ואי נשף ברוגז לפני שיצא במהירות מהמים, הולך אל טד ורוי שנרגעו עם האלימות, "אני אפגוש את ג'סיקה" ג'ואי אמר בהחלטיות ושני חבריו הביטו עליו לכמה רגעים, "מעולה" רוי אמר בחיוך, שמח שג'ואי נרגע.
"אני רעב" שחור העיניים מלמל לפני שהתחיל לאכול את כריכו, יותר נכון לטרוף אותו, רוצה להתרכז בהכל חוץ מהתחושות המשונות שהוא מרגיש.

"רוצים לשתות?" ג'ואי שאל לפתע וטד ורוי הביטו עליו בשאלה, "מים?" רוי שאל, רוצה לברר שהוא לא טועה, "אלכוהול" שחור העיניים מלמל ורוי גיחך כשהבין שג'ואי חזר לעצמו, "אתה בטוח?" טד שאל ברצינות וחום השיער הנהן, "בטוח" הוא אמר לפני שהתרומם, "אני אלך לחפש מישהו שיקנה לנו שתיה מהחנות" ג'ואי אמר כשהוציא את הארנק מתיקו ושני האחרים הנהנו, "אני אבוא איתך" רוי אמר והתרומם, "אני אשאר לשמור על הדברים" הג'ינג'י אמר בהתרגשות, מסתכל על שני החברים שהתרחקו לקנות להם שתייה משכרת.

"הללויה" רוי קרא כשהם מילאו את הכוסות שלהם בוודקה-רד בול, "אווו" הוא אמר בהתלהבות כשג'ואי לגם את הכוס שלו באחת, מכווץ את פרצופו לפני שהוא חייך ומזג לעצמו וודקה נקייה, "רגע ג'ואי" טד ניסה לעצור אותו, אבל זה היה מאוחר מדי, כי ג'ואי לגם את הכוס באחת גם כן, משתעל בחוזקה כשגרונו שרף.
"זהו, אתה לא שותה יותר" טד אמר ברצינות, מרחיק את השתייה מג'ואי שנאנח ונשכב על המחצלת, אומנם הוא לא היה עד כדי כך שיכור, אבל זה נתן לו קצת לאבד את תחושת המציאות, "אני מוזר" הוא מלמל בלחש, "מממ?" רוי שאל בהרמת גבה כשלא הצליח לשמוע את מה שג'ואי אומר, "כלום" שחור העיניים מלמל והניח את זרועו על עיניו, מסתכל אל השמיים, 'אני מוזר' הוא חשב לעצמו, בטוח בכך.

"הוא נרדם" רוי מלמל אחרי כמה דקות שהוא וטד שתו לבד, מסתכל על ג'ואי שישן בשקט על המחצלת, "תשים עליו מגבת שהוא לא ישרף" טד אמר וקצוץ השיער הוציא מגבת מהתיק של ג'ואי, מכסה את חום השיער, אומנם הם ישבו במקום מוצל, אבל הם עדיין לא יכלו שלא לדאוג לחברם.
"אתה לא חושב שג'ואי מתנהג מוזר לאחרונה?" רוי שאל את טד ברצינות, לוגם מעט מהמשקה החריף וטד נאנח והסתכל לכמה שניות על הנער הישן, "אי אפשר להאשים אותו, אני בטוח שגם אנחנו היינו מתנהגים מוזר אם היינו נתפסים כמוהו" הג'ינג'י אמר ברצינות, נותן לרוי להבין כנראה מה הסיבה להתנהגותו המשונה של ג'ואי, "אתה צודק" רוי מלמל לבסוף, מחליט ללטף את שיערו החום של הנער הישן.
"איאן מעצבן אותי" טד מלמל והביט על הגבר העיוור שהיה כבר בתוך המים, "הוא מציק לג'ואי יותר מדי" הג'ינג'י מלמל ברוגז ורוי הנהן, "מה אם הוא ידלק על ג'ואי?" טד שאל בדרמטיות פתאומית ורוי צחקק בייאוש, "אני לא חושב שזה יקרה, גם ג'ואי לא יתן לזה לקרות" רוי אמר, מפסיק ללטף את שיערו של ג'ואי, "שלא לדבר על זה שהאישיות של ג'ואי כלפי איאן היא חרא" רוי הוסיף בצחקוק, "אומנם ג'ואי שלנו יפה, אבל איאן לא יכול לראות את זה, אז הוא יכול לשפוט אותו רק על פי האישיות שלו" כחול העיניים אמר לבסוף וטד בהה בו לכמה רגעים, "ואו, אתה יכול להיות חכם כשאתה רוצה" הג'ינג'י אמר ברצינות והאחר גיחך והרים גבה משועשעת, חוזר לשתות את השתייה החריפה שלו, לא מפריעים לג'ואי להמשיך לנמנם.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
23 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך