אני אהיה העיניים שלך -פרק 13- (18+)

bl_bar 09/08/2018 952 צפיות אין תגובות

ג'ואי פקח את עיניו, מסתכל מעלה על השמיים הבהירים לפני שהוא הרים את ראשו מעט, רואה את טד ורוי יושבים למולו וזוללים חטיפים להנאתם, "נרדמתי?" הוא מלמל בשאלה, תופס את תשומת ליבם של חבריו, "או ג'ואי שלנו התעורר!" טד קרא בהתרגשות לפני שחיבק את ג'ואי, נותן למספר נוכחים לשמוע אותו, בניהם כמובן היה גם איאן שחייך לעצמו על כך שהבין שג'ואי נרדם.
"לשעה" רוי אמר ושחור העיניים שפשף את ראשו הכואב לפני שדחף את טד ממנו, "מצטער שנרדמתי" הוא אמר בחיוך לפני שלקח את בקבוק המים ושתה במהירות, מרטיב את גרונו היבש.

"מה השעה?" ג'ואי שאל, "שלוש" רוי אמר אחרי שהסתכל על הטלפון שלו וג'ואי הנהן לעצמו בהבנה, מסתכל על בקבוקי השתייה ומחייך לעצמו בהקלה שהם עוד היו מלאים, שמח שחבריו לא שתו יותר מדי.
"אנחנו נצטרך להעלים את ריח האלכוהול לפני שנגיע הביתה" ג'ואי אמר, "לחלוטין" רוי הסכים לפני שדחף לפיו כמות גדולה של חטיפים, גורם לחבריו לצחקק ולעשות זאת גם כן עד שכל החטיפים נגמרו והם נשכבו על המחצלת, מפוצצים מכל השטויות שהם הכניסו לגופם.
"אני עוד שנייה מקיא" טד מלמל בדרמטיות כהרגלו וג'ואי גיחך, "גם אני" הוא השיב לפני שהזיז את עיניו והביט אל איאן ואביו, הבלונדיני היה עטוף במגבת בזמן שהוא דיבר עם המבוגר, היה נראה שיש להם קשר עמוק וחיובי וג'ואי הזיז את עיניו ממנו והביט אל השמיים, עדיף שהוא יסתכל למעלה ולא על איאן.

"יש לי פיפי" טד מלמל, "גם לי" רוי השיב, "גם לי" ג'ואי אמר ושלושתם צחקקו, "תלכו אתם, אני אשאר לשמור כאן ואלך אחריכם" ג'ואי אמר והם הנהנו והתרוממו מהמחצלת, הולכים אל השירותים.
—-
"כן אמא, אנחנו בסדר" ג'ואי אמר לטלפון, מסתכל על טד ורוי שחזרו מהשירותים, "מליסה?" טד לחש וגו'אי הנהן, "אנחנו נחזור עוד מעט" הוא מלמל, "כן, מרחנו קרם הגנה" הוא אמר לטלפון ושני הבנים צחקקו לעצמם בשקט, "גם אני אותך, ביי ביי" ג'ואי ענה לפני שניתק, "אני הולך להתפנות" הוא אמר לבנים שהנהנו אליו והוא התרומם והלך אל השירותים, פוזל אל מקום הישיבה של איאן ואביו, איאן לא שם.

ג'ואי נכנס פנימה, פותח תא ריק וסוגר את עצמו בפנים לפני שהטיל את מימיו, נאנח בהקלה כשגופו התרוקן.

הוא יצא מהתא אחרי שסגר את המים, עוצר באחת כשהוא ראה את איאן שוטף את ידיו.
ג'ואי עצר את נשימתו לפני שהלך מהר אל הכיור שהיה ממוקם הכי רחוק מאיאן, שוטף במהירות את ידיו, לא רוצה להשמיע שום צליל שיגרום לו להיתפס על ידי העיוור.
אבל אז האוויר נגמר לו והוא ניסה להחזיק את עצמו כמו שצריך מבלי להיחנק, אבל מתוך רפלקס הוא השתעל ולקח אוויר בחדות לריאותיו, גורם לאיאן להזיז את ראשו הצידה בבלבול לפני שהוא הזיז את פרצופו אליו, "ג'ואי?" העיוור שאל, רוצה לברר שהוא לא טועה.
"היה לי פיפי, אסור שיהיה לי פיפי? זה לא שבאתי בכוונה, ז-זה…אל תפנה אליי" ג'ואי דיבר במהירות, אומר דברים לא ברורים, כנראה בגלל השפעת האלכוהול הקטנה שהתערבבה עם הבלבול הלחוץ שלו, גורם לאיאן לצחקק.
"ממה אתה כל כך לחוץ?" העיוור שאל וסגר את זרם המים לפני שאחז במקל הנחייה שלו והתקדם אל זרם המים הפתוח של הפושע הצעיר, נעצר למול ג'ואי שקפא במקומו בזמן שהביט על גופו החשוף של איאן, לעזאזל למה הוא לא יכול להפסיק להביט על הקוביות המעוצבות שלו?

"אני לא רוצה שתשנא אותי, אנחנו יכולים להיות חברים מחוץ לתחום העבודה" איאן אמר בחיוך כן וג'ואי פלט "פף" מזלזל, "אני לא רוצה להיות חבר שלך" הצעיר אמר ואיאן נאנח, "אז לפחות אל תשנא אותי סתם ככה" אפור העיניים אמר ברצינות נעצבת, מניח לעצמו שג'ואי ירחם עליו, וכשהצעיר לא דיבר הוא הבין שכנראה ג'ואי כן הושפע מדבריו.
כמו תמיד, ג'ואי היה קל לקריאה וזה כנראה מה שגרם לאיאן להתעניין בו עוד יותר, איך הוא יכול להיות כזה תמים?

"שתית, נכון?" איאן שאל כשהריח את האלכוהול נודף מפיו של הצעיר, "מריחים?" ג'ואי שאל בהפתעה, שוכח עד כמה שאיאן קרוב אליו, "אתה ילד טוב ג'ואי" איאן אמר בחיוך, שולח יד ונוגע בכתפו החשופה של הצעיר לפני שהוא הזיז את ידו במהירות ממנו, מבין שהנער ללא חולצה והוא לא רצה לגרום לאחר לאי נעימות, במיוחד כשג'ואי הבין שהוא נמשך לבנים.

"מצטער" איאן אמר, לא יודע עד כמה שג'ואי סמוק מהמגע הפתאומי שגרם לגופו של הצעיר להתבלבל עוד יותר.
"א-אני אלך" ג'ואי אמר, מגמגם מעט ואיאן הצליח להבחין במשהו משונה בטון של ג'ואי והוא במהירות שלח את ידו קדימה וחיפש את ידו של ג'ואי לפני שאחז בה, מרגיש את פעימות ליבו המהירות של האחר, "אתה בסדר?" איאן שאל ברצינות, שולח את ידו אל פניו של ג'ואי, מברר טוב יותר שאין לו חום.
"תעזוב" הצעיר אמר והזיז את ידו אחורנית בעוד שהעיף את ידו של איאן מפניו, "אל תתקרב אליי!" ג'ואי הוסיף ברוגז לפני שהתכוון לדחוף את איאן ממנו, אבל אז הוא הבין שאם הוא ידחוף את איאן ממנו, הוא יגע בגוף שלו, אז ג'ואי פשוט הסתובב והתכוון לזוז מהבלונדיני המבולבל, אבל אז נעל האצבע הבוגדנית של הצעיר החליטה שהפס שמחזיק את רגלו של ג'ואי יתנתק החוצה ויגרום לו לאיבוד שיווי המשקל.
ג'ואי אחז במהירות בדבר שהיה הכי קרוב אליו- זרועו החשופה של איאן, גורם לאחר להבין שהוא כמעט ומועד והעיוור שלח את ידו קדימה, תופס את ג'ואי במותנו ומייצב אותו, מצמיד אותו קרוב אליו, מה שגרם לגוף העליון של שניהם להיצמד זה לזה, וזה לחלוטין לא עשה טוב לג'ואי שפער את עיניו ובהה בפרצופו הקרוב של איאן.
"אתה בסדר?" איאן שאל וגו'אי בלע את רוקו, ליבו התחיל לפעום מהר יותר ואיאן יכל להבחין בזה, מה שגרם לו להדק את האחיזה במותנו של ג'ואי, "מממ~" ג'ואי מלמל בגניחה, מפתיע את עצמו ואת איאן גם כן, "ז-זה האלכוהול" ג'ואי תירץ ודחף את איאן אחורנית ממנו לפני שהתכופף וחלץ את כפכפיו, נשאר יחף בזמן שברח החוצה עם נעלי האצבע בידו, משאיר את איאן לחשוב לעצמו על ההתנהגות המשונה של ג'ואי.
"הוא באמת הטרו?" איאן מלמל לעצמו בשאלה, מוצא את זה מעניין פתאום והוא חייך קלות לעצמו, "יהיה לי קשה לא להתקרב אלייך, במיוחד כשאני סקרן כרגע" איאן מלמל לעצמו לפני שסגר את זרם המים שג'ואי השאיר פתוח.

"בואו נלך" ג'ואי אמר במהירות כשהגיע בחזרה אל המחצלת, "לקח לך זמן, היה לך קקי?" טד שאל בהשתובבות, אבל כשהוא ראה את המבט הלחוץ של ג'ואי הוא הביט עליו בשאלה, "קרה משהו?" טד שאל והתרומם, "בואו פשוט נלך" ג'ואי אמר, מסדר את הנעל שלו וטד הביט עליו לכמה רגעים, "אוקיי" הג'ינג'י אמר לבסוף, "נסדר כאן ונלך" רוי אמר והביט לכמה שניות על ג'ואי שהיה נראה מבוהל.

רוי הרים את עיניו והסתכל על איזור השירותים, רואה שאיאן יוצא משם וגבותיו התכווצו בחוסר הבנה לפני שהוא חזר להביט על ג'ואי שהיה נראה עדיין מבוהל, "היית עם איאן בשירותים?" רוי שאל והתרומם, גורם לג'ואי לפעור את עיניו, "מ-מה?, ג'ואי שאל, "הוא יצא מהשירותים עכשיו" רוי מלמל, "הוא עשה לך משהו?" טד שאל בלחץ דרמטי וג'ואי הניע במהירות את ראשו לשלילה, "לא" הוא מיהר להגיד, "לא פגשתי אותו בפנים, הוא כנראה עוד היה באחד התאים כשיצאתי" ג'ואי שיקר באמינות.
"אוקיי" רוי מלמל לבסוף, "בטח האלכוהול לא עשה לך טוב כי אתה מתנהג מוזר" כחול העיניים אמר וג'ואי חייך באילוץ, "כנראה" הוא השיב והתחיל לעזור לחבריו לסדר את הדברים בחזרה לתוך תיקו.
—–
"השתזפתם!" מליסה אמרה בהתרגשות כשהנערים נכנסו הביתה אחרי שנסעו באוטובוס, "קצת" ג'ואי אמר בחיוך, מחבק את זואי שרצה אליו במהירות, "איך היה לכם? כיף?" מליסה שאלה והנערים הנהנו בחיוך, "יופי" המבוגרת מבניהם אמרה בחיוך, "תכנסו למקלחת, אני אכין לכם משהו לנשנש לפני ארוחת הערב" שחורת העיניים אמרה להם בחיוך והם הנהנו לפני שהלכו לחדר, לוקחים מגבת ובגדים לפני שהם יצאו החוצה, והלכו לסלון.
"אני אלך ראשון" ג'ואי אמר, "אין בעיה" טד אמר והוא ורוי התיישבו בעוד שג'ואי הלך למקלחת, מרגיש שהוא חייב להירגע.
—-
הוא פשט את בגדיו במהירות, מביט על איברו שהיה חצי קשה והוא נאנח לעצמו, 'מהנשיקה עם ג'סיקה לא הרגשתי כלום, אבל מפאקינג נגיעה מגבר אני מקבל זיקפה?' הוא שאל את עצמו במוחו, מזועזע מעצמו, "מה יש לך ג'ואי?" הוא שאל את עצמו, לפני שנכנס אל תוך המקלחת, פותח את זרם המים ומקווה שזה מה שירגיע אותו, אבל זה לא באמת עזר והוא נגס בשפתו התחתונה, מביט על איברו שרק התקשה עוד יותר.
"אין מצב, אתה רואה פורנו של סטרייטים, אתה אוהב בנות, אתה רוצה חברה, אתה בטח מבולבל כי הנשיקה הראשונה לא הייתה טובה, אתה בטח מגיב ככה בגלל שלא אוננת הרבה זמן" ג'ואי דיבר לעצמו, מחייך לעצמו כשהאמין לדבריו, יכול להיות שהוא צודק, הוא ממזמן לא נגע בעצמו והמקרה עם ג'סיקה בלבל אותו, יכול להיות שהוא סתם מודאג ושהכל בסדר איתו.

ג'ואי נאנח בהקלה ושלח את ידו אל איבר מינו, אוחז באיברו ומתחיל להניע את ידו על איברו הקשה, הוא נגס בשפתו התחתונה ועצם את עיניו, נהנה מהמגע הנשכח, מניע את ידו מהר ככל האפשר על איבר מינו הנואש, רוצה שההרגשה המבלבלת תסתיים כמה שיותר מהר.

בעוד שידו של ג'ואי נעה על איברו קדימה ואחורה, הצעיר התחיל לחשוב על דברים שיכולים לגרום לו לגמור מהר יותר, חזה שופע, ישבן עסיסי, קוביות בבטן.
רגע. מה?
ג'ואי ניער את ראשו, מנסה לחשוב על משהו הגיוני, גניחות של בנות, עוד פעם ציצי, שרירי ידיים, קוביות, קול עמוק, איאן.
ג'ואי גמר באחת, פוער את עיניו ומתנשם בכבדות כשהאורגזמה הציפה את גופו, "השתגעתי" הוא מלמל לעצמו, מסתכל מטה על ידו מלאת הזרע שנשטפה עם זרם המים ונעלם.
"השתגעתי" הוא אמר לעצמו שוב, מנער את ראשו ומכה את הקרקפת שלו, "אני השתגעתי" הוא מלמל לעצמו בחוסר אמונה, איך לעזאזל הוא יכול לחשוב על איאן בזמן שהוא מאונן? למה הוא לעזאזל היה צריך לפגוש אותו היום בים? למה לעזאזל הוא ראה את הגוף שלו? רגע, למה הוא מאשים את הגוף של איאן? הוא לא אמור להימשך לגוף של גבר, זה לא אמור להשפיע עליו, זה…זה…משהו לא בסדר איתו, אולי הוא חולה? אולי הוא הולך למות? אולי הוא באמת השתגע והוא צריך טיפול? יכול להיות שג'סיקה כישפה אותו? לא, אין מצב, אין דברים כאלו.
ג'ואי נאנח ועצם את עיניו, ידיו מכסות את פניו המבוישות, "מה לעזאזל קורה לי?" הוא לחש לעצמו בייאוש, לא יודע את התשובה ונשאר בשקט מתחת לזרם המים שלא באמת עזרו לו בכלום.
—-
"אני עכשיו!" טד אמר במהירות והוציא לשון לרוי כשג'ואי יצא מהמקלחת.

"חתכתי פירות, תאכלו לבינתיים" מליסה אמרה והניחה את מגשי הפירות למול שני הנערים שישבו על הסלון, "תודה" רוי אמר בחיוך וג'ואי חייך גם כן לפני שהתחיל לאכול, מאפשר לזואי לשבת על רגליו ולאכול גם כן.
"אני שמחה שמרחתם קרם הגנה" מליסה אמרה בחיוך וג'ואי חייך אליה, הוא לא מתכוון להגיד לה שהם פשוט רוב הזמן ישבו בצל ככה שהם לא נשרפו.

"איפה אבא?" ג'ואי שאל ומליסה נאנחה, "קראו לו לעבוד" היא אמרה, "היום?" ג'ואי שאל בפליאה והיא הנהנה, "הוא עוד מעט יחזור, זה משהו קטן לפי מה שהבנתי" היא אמרה והלכה אליהם, מתיישבת לצידם על הספה, "מחר אתה חוזר לעבודה" מליסה אמרה וג'ואי נאנח בכבדות בזמן שנשען אחורנית על הספה, גורם לזואי לצחקק ולהישען עליו.
"אין לי כוח לזה" ג'ואי מלמל, הוא לא רוצה לפגוש את איאן, במיוחד לא עכשיו כשהוא מבולבל, הוא עדיין לא מבין איך הכל השתבש.
"זה יעבור" רוי אמר וטפח על כתפו של ג'ואי, "אני בטוחה שאתה בסוף תתרגל ותהנה שם" שחורת העיניים אמרה ברצינות וג'ואי גיחך בחוסר תקווה ואמונה, לא מאמין שזה יקרה מתישהו, הוא בטוח שעד סוף המחויבות שלו הוא ירצה לעוף משם כמה שיותר מהר.
"בסוף הכל יהיה טוב, נכון?" זואי שאלה את אימה בחיוך ומליסה חייכה אליה והנהנה, "נכון, בסוף הכל יהיה טוב" האם אמרה, מלטפת את ראשיהם של ילדיה.

"אתה צריך פלסטר" מליסה אמרה כשהרימה את הפוני ממצחו של בנה, "זה כבר נראה הרבה יותר טוב" היא הוסיפה לפני שהתרוממה והלכה להביא את הדברים המתאימים בשביל הפצע שעל מצחו.

"נקי ומאושר!" טד יצא בקריאה מתלהבת וכל היושבים צחקקו עליו, "אני אלך להתקלח" רוי אמר והתרומם, מכה את מצחו של טד המחוייך שמיהר להתיישב בסלון ולהתחיל לאכול את הפירות המתקתקים שעל השולחן.
—-
"היא נרדמה" ג'ואי לחש כשהסתכל על זואי שישנה עליו, "אני אקח אותה לחדר, היא בכתה היום קצת, זה בטח עייף אותה" מליסה אמרה בזמן שהרימה את זואי באיטיות מאחיה, "בכתה? למה?" ג'ואי שאל ואימו חייה אליו, "כי היא הייתה עצובה שהלכתם בלעדיה" מליסה אמרה בצחקוק בזמן שליטפה את זואי ולקחה אותה לחדרה.

"זואי ממש קשורה אלייך" טד אמר, ממשיך למלא את פיו בפירות, "כן…" ג'ואי מלמל בשקט, אחרי הכל זואי רגילה להיות איתו הרבה במהלך היום, עכשיו כשהוא צריך ללכת למחויבות שלו, הוא פחות רואה אותה וזה די מעציב גם אותו.
"אתה מרגיש טוב יותר?" טד שאל וג'ואי הרים גבה בשאלה, "היית נראה די משונה בחוף" טד לחש וג'ואי נאנח, "כן, אני מרגיש טוב יותר עכשיו" המבולבל אמר, לא יודע אם זה באמת נכון.

"או!" טד אמר לפתע במחיאת כף, "אתה רוצה את המספר של ג'סיקה?" הוא שאל ולג'ואי לקח כמה שניות בשביל להיזכר שהוא אמר שהוא רוצה לפגוש אותה שוב, היא לחלוטין נמחקה מזיכרונו, היום הזה היה עמוס כל כך שדבר מזערי כמו להיפגש עם ג'סיקה נמחק ממוחו של ג'ואי לחלוטין.
"כן בטח שאני רוצה" ג'ואי אמר במהירות, נותן לטד את הטלפון שלו ומאפשר לחברו לרשום את המספר של ג'סיקה, מקווה שאם הוא ינשק אותה שוב כמו שצריך אז הכל יהיה בסדר ואולי הם אפילו יהיו זוג, "אבל תדבר איתה רק בעוד כמה ימים, אני אדבר איתה לפני ואברר שהיא בסדר איתך" טד אמר וג'ואי הנהן אליו בהבנה, לא באמת אכפת לו.
—-
"איזה כיף!" רוי אמר בחיוך כשיצא מהמקלחת מלאת האדים, מתיישב על הסלון לצד ג'ואי, עוטף את עורפו של חום השיער, "לא בא לי לחזור בשני ללימודים" רוי אמר ברוגז, משחק עם שיערו הרך של ג'ואי, מתעלם מהסטירות של שחור העיניים שניסה להעיף את ידו ממנו ללא הצלחה, "אתה לפחות חופשי מחר, אני לעומתך צריך ללכת ב3 למחויבות שלי" ג'ואי מלמל בעצב.
"אתה חושב שאיאן ידבר איתך מחר על זה שראית אותו היום?" רוי שאל בסקרנות וג'ואי הרים את כתפיו בחוסר ידע, "אני מקווה שלא" הצעיר מבניהם השיב בכנות, הוא באמת לא רוצה להגיע למצב של ניהול דו שיח עם איאן מחר, או מחרתיים, או לנצח.
"בכל מקרה, תמשיך עם התוכנית המקורית, להתרחק מאיאן כמה שאפשר בשביל שהוא לא ידלק עלייך" טד לחש וג'ואי הנהן קלות, יודע שהוא לא צריך להגיד להם שהוא צריך להתרחק מאיאן כי הוא מפחד שהוא עצמו עוד עלול להידלק על הבלונדיני.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
23 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך