אני אהיה העיניים שלך -פרק 50-

bl_bar 01/09/2018 1016 צפיות 4 תגובות

הם ישבו לאכול, ג'סיקה עטפה את עצמה במגבת בזמן שנשענה קלות על ג'ואי, אוכלת פירות להנאתה.

"איאן?" היא שאלה לפתע, "מממ?" השרירי שאל, ידו השמאלית מונחת על הירך הימנית של ג'ואי, מלטפת אותה קלות.

"ללוק יש חברה?" היא שאלה ישירות, גורמת לרוי ולטד להיחנק ולהביט עליה, "מי זה לוק?" טד שאל בסקרנות, "הנהג של איאן, זה שהביא אותנו" ג'ואי הסביר בגיחוך, "לא, אין לו" איאן אמר וג'סיקה חייכה, "בן כמה הוא?" היא ביררה, "25" הוא השיב והיא נגסה בשפה התחתונה שלה ברצון, גבר גדול זה טוב.

"את מעוניינת בו?" העיוור בירר והיא צחקקה קלות, "אפשר להגיד" היא מלמלה, "אבל אל תגיד לו, אני אעשה את העבודה לבד" בעלת הגומות אמרה בהשתובבות.

"בהצלחה, לוק נורא קשה לפיצוח, הזוגיות האחרונה שלו הייתה לפני שנה בערך, הוא היה איתה יותר משלוש שנים אבל היא בגדה בו בסוף בתירוץ שהוא עסוק יותר מדי בעבודה" איאן אמר באנחה וג'ואי הביט עליו בעצב, "הנפש שלו פצועה" ג'סיקה מלמלה, "אני ארפא אותה" היא הוסיפה בגיחוך והזוג גיחך גם כן.

"אני לא מרוצה" טד אמר לפתע וג'סיקה הרימה גבה, "למה?" היא שאלה, "הוא גדול מדי" הג'ינג'י אמר והיא הרימה את כתפיה בחוסר אכפתיות, "הגדול הזה בטח יודע את העבודה יותר טוב ממך, גם ככה לא היית משהו בסקס" היא אמרה בהתגרות והג'ינג'י פער את פיו בחוסר אמונה.

"רגע…" איאן אמר בחוסר הבנה, "את וטד הייתם זוג?" העיוור שאל בבלבול, "יזיזים" היא תיקנה, "ואת גם רצית לשכב עם ג'ואי?" הוא שאל בזעזוע, "נכון" היא אמרה בצחקוק, הפרצוף המופתע של איאן שעשע אותה, "ואתם עדיין חברים טובים?", "כן" ג'ואי ענה ואיאן נאנח בבלבול, "חתיכת סיפור" הוא מלמל והנערים צחקקו כשמצאו את זה נכון.

"זה כל כך מוזר לראות אתכם ככה" רוי אמר לפתע, מסתכל על איך שאיאן מלטף את הירך של ג'ואי, "אותנו?" איאן בירר, "כן" הקצוץ השיער אמר והעיוור חייך, "אתם אחרי הכל רק לאחרונה גיליתם על הזוגיות שלנו" הוא השיב.

"הלוואי שג'ואי היה מראה לנו את האהבה שהוא מראה לך" טד התבכיין וג'ואי צחק, "זה אפילו לי עדיין מוזר" הצעיר אמר בכנות ואיאן הביט עליו בעיוורון, מחייך אליו בחום והנערים הביטו על העיוור בפליאה, זה באמת היה נראה כאילו והוא רואה את ג'ואי.

"אני מקווה שהכל יהיה בסדר בסוף עם ההורים שלך" ג'סיקה אמרה וג'ואי הנהן בהסכמה, "הם כנראה צריכים עוד זמן" איאן השיב, "אני מאמין שהם בסוף יבינו" טד אמר בביטחון, "גם אני חושב שהם יצליחו להבין אתכם בסוף" כחול העיניים אמר בחיוך והצעיר חייך אליהם כתודה.
"טוב!" ג'ואי אמר לבסוף ונעמד לפתע, "אני חוזר לשחות" הוא אמר, "מי בא?" הוא שאל, "אני נשארת לנוח קצת" ג'סיקה אמרה, "גם אני" איאן אמר בחיוך, "נוטש" ג'ואי מלמל, "אני בא!" טד אמר בחיוך, "גם אני" רוי אמר ושניהם נעמדו, "תיהנו לכם, בוגדים" ג'ואי מלמל ברוגז והנשארים צחקו לפני שהשלישייה רצו לים, חוזרים לשחות.

"ג'ואי באמת אוהב אותך" ג'סיקה אמרה בחיוך בזמן שנשכבה על המחצלת, משתמשת במגבת כשמיכה, "אני יודע" איאן אמר בחיוך, נשען אחורנית עם זרועותיו על המחצלת, "אני אוהב אותו גם" הוא הוסיף והיא הנהנה, "אני יודעת" היא אמרה בגיחוך והוא גיחך קלות, שומע את הצחוק של הנערים שכנראה שיחקו במים.

"למה את מעוניינת בלוק?" איאן שאל, "הוא נראה נחמד, והוא גם לא הסתכל על הגוף שלי אלא על הפנים שלי" היא אמרה ברצינות, "אז אני מבין שנכווית לא מעט מגברים" הוא אמר, "נכון" היא מלמלה חלושות והוא נאנח בשבילה בצער, "אני יודע שלוק הוא גבר טוב" איאן אמר ברצינות, "אבל זה לא נראה כאילו והוא מעוניין בי" בעלת הגומות אמרה בכנות, "אל תתני לדיבור הסמכותי שלו להשפיע עלייך" איאן זרק לה עצה והיא הביטה עליו בחיוך, "אקח את זה לתשומת ליבי" ג'סיקה השיבה.

"אבל, הוא בן 25 ואת בטח בגיל של ג'ואי, לא ככה?" הוא בירר, "אני בקרוב אהיה בת 19" היא השיבה, "וזה עדיין יותר מ6 שנים של הבדל בניכם" הוא אמר, "אני יודעת" היא השיבה, "אבל הכל אפשרי" איאן אמר ברצינות, "נכון" ג'סיקה מלמלה, מסתכלת על שלושת הנערים.
—-

"בואו לשתות מים!" ג'סיקה צעקה לבנים שהיו יותר מדי זמן במים והם נאנחו והלכו אליה, יודעים שלא צריך להתעסק איתה.

"כולך חם" איאן אמר כשנגע בפרצופו של ג'ואי, "בגלל השמש" ג'ואי אמר בחיוך, לוקח את כוס המים מג'סיקה ושותה אותה באחת, "השתזפתם" ג'סיקה אמרה בחיוך לבנים, "אתה בכלל נשרפת" היא צחקה כשהסתכלה על טד ששתה במהירות את המים, צמא.

"תשתו עוד" היא אמרה בדאגה, מוזגת להם מספר פעמים מים, מביאה גם לאיאן ולבסוף היא שתתה גם כן, לא רוצה שמישהו חס וחלילה יתייבש או יקבל מכת חום.

"תישארו לנוח" איאן אמר, ממשיך לגעת בדאגה בפניו החמות של ג'ואי, "אני בסדר" הצעיר מלמל לפני שנשכב על המחצלת, מאפשר לידו של איאן לעקוב אחרי פניו מטה והעיוור נשכב גם כן לצידו, "אני רוצה לראות אותך" איאן לחש והרים מעט את ראשו וג'ואי עצם את עיניו, "תראה" ג'ואי אמר ואיאן חייך, מזיז את ידו בעדינות על פרצופו של ג'ואי.
"הלוואי והייתי יכול לראות אותך באמת" העיוור לחש פתאום בעצב וג'ואי פקח את עיניו, "למה אתה אומר את זה?" הצעיר אמר בכעס עצוב ואיאן חייך, "לא משנה מה, עדיין הייתי רוצה לראות איך אתה נראה" העיוור לחש וג'ואי נאנח.

"אתה יודע מתי אני בעצמי לא צריך לראות?" ג'ואי שאל, "מתי?" איאן שאל בסקרנות, "בזמן נשיקה" ג'ואי אמר בחיוך ואיאן חייך גם כן לפני שרכן מטה, עוצם את עיניו ומנשק את ג'ואי שחיבק את עורפו, מניע את שפתיו גם כן ומאפשר לאיאן לצרפת אותו.

טד ורוי קפאו במקומם עוד מהרגע שאיאן ליטף את פניו של ג'ואי, מביטים על המתנשקים בזעזוע, לא יודעים איך להגיב או מה לעשות, הם עדיין מופתעים מהתנהגותו של ג'ואי, הם מופתעים במיוחד מכך שג'ואי מתנשק בכזאת פתיחות.

"ואו" ג'סיקה מלמלה בחיוך, מרימה מעט את ראשה רק בשביל להסתכל על הנשיקה כמו שצריך.

הג'ינג'י הרכין את ראשו, מתחיל לאכול בפראות את הפירות בשביל להסיח את דעתו- למרות שצלילי הנשיקה הציפו את אוזניו, ככה שהוא לא באמת יכל לברוח מהם.
רוי גירד בעורפו לפני שלקח את בקבוק המים ושתה ממנו באחת, מנסה להרגיע את הבלבול שלו.

"ואו" ג'סיקה המשיכה למלמל בחולמניות, רואה מדי פעם את הלשונות של שני המתנשקים מרקדות ביחד והיא התרגשה לעצמה.

איאן וג'ואי היו בעולם שלהם, הצעיר ניסה לנחם בנשיקה הזאת את איאן כמה שיותר, הוא לא רצה שהעיוורון של איאן יגרום לעיוור להרגיש רע עם עצמו.

"אני אוהב אותך" ג'ואי לחש למגע השפתיים לפני שהרגיש איך שאיאן מעמיק את הנשיקה עוד יותר והוא הידק את זרועותיו על עורפו, מרגיש את ידו של איאן אוחזת קלות במותנו בעוד שהשנייה ליטפה את שיערו ברכות.

"גם אני" איאן לחש אחרי שניתק את הנשיקה, מניח את אגודלו על פיו של ג'ואי, מרגיש את החיוך הקטן של הצעיר והוא חייך גם כן, לא מצליח להתאפק והוא חזר לנשק את ג'ואי.

הצעיר לא התנגד, מאפשר לו לעשות כרצונו, כל עוד איאן מרוצה, גם הוא מרוצה.

"גם אנחנו כאן" טד לחש וג'סיקה זרקה לו מבט נרגז, לא רוצה שהוא יעצור את המזמוז הארוך של איאן וג'ואי, "בא לי גלידה!" רוי אמר לפתע והתרומם, מוציא את הארנק מתיקו, "אני בא איתך" טד אמר ונעמד גם כן, "תיקנו גם לנו" ג'ואי אמר כשניתק את הנשיקה לשנייה, חוזר אליה מיד אחר כך.

"יש משהו ספציפי שאתם רוצים?", "לא משנה לי" ג'סיקה אמרה, "גם לי" ג'ואי שוב ניתק את הנשיקה, "גם לי לא משנה" איאן מלמל וחזר לנשק שוב את ג'ואי.

הנערים נאנחו לעצמם כשראו איך שחברם נאכל ברצון על ידי הטורף הבלונדיני, "אוקיי" טד מלמל בשקט לפני שהניע את ראשו בייאוש, מתחיל ללכת אל החנות הקרובה ורוי בעט קלות ברגלו של איאן לפני שהוא ברח משם, גורם לאיאן לגחך קלות, "מה?" ג'ואי שאל בחוסר הבנה, "כלום, תחזרו לעניינים שלכם" ג'סיקה אמרה בחולמניות והגברים באמת חזרו להתנשק והיא הייתה מרוצה, נהנית מהמופע הסקסי שלפניה.
—-

"יאמי!" ג'ואי דחף את איאן ממנו והתיישב בחזרה כשרוי וטד חזרו עם טילונים, "אז גלידה עדיפה על פני?" איאן שאל והתרומם גם הוא לישיבה, "כן" הצעיר ענה בעוקצנות והבלונדיני צחק.

"קח" טד אמר, מגיש לאיאן את הגלידה, הוא נגע עם הטילון קלות בכף ידו של איאן וככה הוא אפשר לו לקחת אותו, "תודה" איאן אמר בחיוך, "אין על מה" הג'ינג'י אמר, רואה איך שאיאן פותח את הטילון ללא בעיה.

"כמה זמן שלושתכם חברים?" העיוור שאל, נוגס קלות בראש הטילון, "6 שנים, מתחילת התיכון" רוי אמר, "הרבה זמן" אפור העיניים אמר, "כן" ג'ואי מלמל בחיוך, מלקק את הטילון ומסתכל על חבריו המחוייכים גם כן, "איך התחברתם?" ג'סיקה שאלה בסקרנות, היא לא באמת התעניינה בכך עד עכשיו, כשכולם חברים שלה, "זה סיפור מצחיק" רוי אמר בחיוך והנערים צחקקו.

"כולנו הגענו ביום הראשון באיחור, אז נתנו לנו להישאר כמה שעות בתור עונש, אבל ברחנו כולנו דרך הפריצה בגדר, ואז השעו אותנו לשבוע" רוי אמר בחיוך, "ואז התנקמנו" ג'ואי הוסיף בצחקוק ואיאן חייך, מוצא את זה כבר מעניין, "מה עשיתם?" ג'סיקה שאלה בסקרנות, "ג'ואי הביא לכולנו טושים לא מחיקים ובהפסקה, כשאף אחד לא היה בכיתות, עברנו על כמה כיתות וקשקשנו על הלוחות" טד אמר בהתרגשות וג'ואי צחק כשנזכר בזה.

"תפסו אתכם אחר כך?" ג'סיקה שאלה בסקרנות, "כן, והשעו אותנו שוב" קצוץ השיער אמר, "ואז שוב התנקמנו" ג'ואי הוסיף, "כשחזרנו החלטנו לפזר בכל הכיתה נייר טואלט" הוא אמר בחיוך, "המבט ההמום של המורה כשהיא נכנסה!" טד הזכיר בקריאה משועשעת והשלישייה צחקו ביחד.

"ואז השעו אתכם?" איאן שאל, "כן, אבל הפעם קראו להורים שלנו לשיחה ואמרו להם שאם נמשיך ככה אז נאלץ לעבור בית ספר" ג'ואי השיב, "ואז ההורים שלנו החליטו לקחת את שלושתנו למסעדה ושם להסביר לנו שאם נמשיך להתנהג ככה אז הם יזרקו אותנו מהבית ושזאת תהיה הארוחה האחרונה שלנו" רוי אמר, "אז זה היה מפחיד, אבל במחשבה לאחור זה היה רק איום שלא באמת היה מתממש" הוא הוסיף.

"ומאז אנחנו בלתי נפרדים" טד אמר בחיוך, "חברים שלי!" הוא קרא לפני שחיבק את שניהם בחוזקה.

"אבל מעולם לא הפסקתם לעשות שטויות" איאן אמר והנערים צחקקו, "נכון" רוי אמר בחיוך, "זה משהו שבלתי נפרד מאיתנו" ג'ואי השיב בכנות ואיאן בלגן את שיערו, "אני אמור להיזהר?" העיוור שאל, "לחלוטין! יום אחד אתה יכול לקום עם פרצוף מקושקש בטוש לא מחיק ולא לדעת את זה" ג'ואי אמר בחיוך ואיאן צחק ביחד עם האחרים שמצאו את זה משעשע.

"אני אקח את זה לתשומת ליבי" איאן השיב, אצבעותיו מלטפות קלות את עורפו של ג'ואי, גורמות לו לצמרמורת נעימה.

"טעים החרא הזה" טד אמר לפתע, מלקק את הטילון שלו והחבורה צחקו, "הגלידה?" איאן בירר, "כן" הג'ינג'י אמר בחיוך ואיאן חייך והנהן בהבנה, מבחין בתנועת ראשו של ג'ואי, הצעיר מסתכל עליו.

"מממ?" איאן שאל והסתכל על בן זוגו בעיוורון, "מממ?" ג'ואי השיב בחיוך ואיאן צחקק, מזיז את ידו רק בשביל לצבוט את לחיו של ג'ואי.

"יש לך את אותו הטעם בטילון?" איאן שאל, "כן יש לנו את אותו הטעם" הצעיר אמר, "תיתן לי לטעום את שלך" העיוור אמר בחיוך והנערים הביטו עליו בחוסר הבנה, "אוקיי" ג'ואי מלמל וקירב את הטילון שלו לשפתיו של איאן, רואה איך שהעיוור נוגס בו.

"היי!" ג'ואי אמר ברוגז והרחיק את הטילון האכול שלו, "אכלת לי הכל!" הוא התבכיין ואיאן צחק ברשעות, מרים את גבותיו בהתגרות וג'ואי צקצק ברוגז בלשונו לפני שאחז בידו של איאן שהחזיקה את הטילון, מקרב אותה אליו ונוגס בטילון גם כן.

"תחזיר לי!" איאן אמר, "לא רוצה!" ג'ואי אמר בהתגרות, מוצץ את החתיכה שבפיו, "אוקיי" איאן מלמל לפני שמשך את ג'ואי אליו, מנשק את שפתיו של המבוהל לפני שהוא לקח את החתיכה הקרה אל תוך פיו שלו, אבל ג'ואי היתפקס מהר, לוקח בחזרה את החתיכה עם לשונו.

ואז הם נלחמו זה בזה עד שהגלידה נמסה בתוך פיו של ג'ואי, אבל הם לא הפסיקו את מגע השפתיים, הם המשיכו להתנשק.

רוי וטד הביטו עליהם בפה פעור ומזועזע, נוגסים בוופל הטילון בחוזקה בעוד שג'סיקה ליקקה את הטילון בחולמניות, מתלהבת מכל הנשיקות של ג'ואי ואיאן.
—–

"בואו ניכנס למים לפני שאנחנו נלך" רוי אמר אחרי שג'ואי ואיאן ניתקו את הנשיקה המאוד ארוכה שלהם, וכולם הנהנו והתרוממו, הולכים אל תוך המים ושוחים להם בכיף, נהנים מהחיים הצעירים, מהחברות, מהאהבה ומהחופש.
—-

"לוק כבר כאן" איאן אמר כששמע את צפירת המכונית של הנהג שלו, הם כבר התלבשו כולם והיו מוכנים לחזור כל אחד אל ביתו.

"איך אתם חוזרים?" ג'ואי שאל את טד ורוי, "אח שלי בא לקחת אותנו" כחול העיניים אמר וצעיר הנהן בהבנה, מרים את דבריו לפני שכולם צעדו לכיוון היציאה מהחוף.

"אז נדבר" שחור העיניים השיב בחיוך, כשהם עמדו ליד המכונית, מאפשר לחבריו לחבק אותו בחוזקה, "תהנה בעבודה" רוי אמר, "וגם במקלחת~" הוא לחש בהשתובבות וג'ואי בעט בו קלות במבוכה, הוא עדיין לא רגיל לכל הסיטואציה הזאת.

"סקס נעים!" טד אמר בקול, "טד!" ג'ואי אמר ברוגז והג'ינג'י רק הוציא לו לשון, ממשיך לחבק אותו בחוזקה בזמן שראה את החיוך של איאן, "אתה זכית בג'ואי" המנומש אמר ברצינות והצעיר נאנח, "אני יודע" איאן אמר כשהבין שהאמירה הזאת מכוונת אליו וחום השיער חייך בהסמקה, ממשיך לחבק את חבריו רק בגלל שהוא לא רצה שהם יראו עד כמה שהוא מסמיק.

ג'סיקה נכנסה ראשונה לרכב, מתיישבת לצד לוק, "הם חמודים, נכון?" היא שאלה בחיוך בזמן שהסתכלה על החברים המחובקים, "כן" לוק מלמל והיא הזיזה את עיניה מהם, מסתכלת אל האופק, "אני מעוניינת בך" היא אמרה לפתע, מסתכלת על הנהג המופתע, ולוק באמת לא הבין איך היא יכולה להיות כל כך כנה.

"אני מצטער" הוא אמר בסמכות, "אני לא מעוניין" הוא הוסיף והזיז את עיניו ממנה כשג'ואי ואיאן נכנסו בצחקוק יחדיו.

ג'סיקה חייכה קלות בעצב, מזיזה את עיניה מלוק ומסתכלת הצידה אל הנערים שעמדו ונופפו להם והיא חייכה קלות, מנופפת להם בחזרה לפני שלוק התחיל לנסוע, מאפשר לה למחוק את החיוך ולהביט בשקט אל הנוף.


תגובות (4)

פשוט לא מקצועי ולא מדויק, אני ממליץ על סדנת הכתיבה של שז עוז

01/09/2018 19:18

    לא מעוניינת להיות מקצועית ומדויקת, תודה על ההמלצה, אבל אמשיך בשלי :)

    01/09/2018 19:22

מדהים אהבתי לקרוא כל מלה ומלה ממש נהניתי נקווה שההמשך יהיה באותו ניסוח מדהים ♥
ממני בקי ♥

02/09/2018 00:54

    תודה רבה! אני ממש שמחה שאהבת^^ תודה על הקריאה והתמיכה♡♡♡♡

    02/09/2018 10:51
21 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך