אני אהיה העיניים שלך -פרק 56-

bl_bar 08/09/2018 753 צפיות אין תגובות

ג'ואי הרגיש את הנשיקות על עורפו, מה שגרם לו לפקוח באיטיות את העיניים ולהרים את ראשו רק בשביל לראות את איאן המחוייך.

"ישנת טוב?" העיוור שאל והצעיר שפשף את עיניו, "כן" הוא מלמל, "מה השעה?" ג'ואי הוסיף, "עשרה לשבע" איאן אמר והצעיר פלט "מממ" מבין בזמן שהתמתח, "אני ולוק ניקח אותך הביתה היום" הבלונדיני אמר, "אוקיי" הצעיר השיב לפני שהתרומם מהכיסא, מחבק את איאן ללא אזהרה והעיוור חייך והחזיר לו חיבוק, נושם עמוק את שיערו של ג'ואי, אוהב את ריחו.

"אני אתגעגע" איאן אמר וג'ואי הנהן, "גם אני" הוא השיב והתרחק מעט רק בשביל לנקר קלות את שפתיו של איאן, "אתה רוצה לבוא אליי מחר?" ג'ואי שאל לפתע, "מחר? אחרי העבודה?" איאן שאל וג'ואי הנהן, "אתה יכול גם לישון אצלי" הצעיר הוסיף והעיוור חשב לכמה רגעים, "אני לא בטוח שאמא שלך תהיה מרוצה מזה" הבלונדיני אמר וג'ואי נאנח, "יהיה בסדר, אני אדבר איתם על זה היום" הצעיר השיב, "אוקיי" איאן אמר לבסוף וג'ואי חייך בשמחה, "אני בטוח שזואי תהיה מאושרת כשהיא תראה אותך" שחור העיניים אמר ברצינות והאחר חייך לפני שחיבק את ג'ואי שוב, "אני אוהב אותך" העיוור אמר ברצינות, "אני אוהב אותך" ג'ואי השיב, מאפשר לאיאן לחבק אותו כמה שהוא רק רוצה עד שהם יצטרכו להיפרד.

ג'ואי היה הראשון להיכנס לרכב, "אתה בטח עייף" לוק אמר וג'ואי הניע את ראשו לשלילה, "איאן נתן לי לישון במקום לעבוד" הוא אמר בחיוך ולוק גיחך, "מצויין" הנהג אמר, רואה שג'ואי מסתכל עליו ארוכות.

"למה אתה לא מעוניין בג'סיקה?" ג'ואי שאל לפתע והנהג נאנח, "היא צעירה מדיי" לוק השיב, "היא לא עד כדי כך צעירה, היא עוד מעט בת 19 והיא נורא בוגרת לגילה" שחור העיניים אמר והנהג כחכח בגרונו, "עדיין…" הוא מלמל, "היא מעוניינת בך" חום השיער אמר ולוק הניע את ראשו לשלילה, "היא ראתה אותי רק פעם אחת וזה גם היה נורא קצר, אני מאמין שזה סתם היה משהו רגעי שלה" הנהג אמר ברצינות וג'ואי צקצק, "אתה כל כך רציני, אתה בחיים לא תשיג חברה ככה" הצעיר מלמל ולוק צחקק, "יכול להיות שאתה צודק" הוא ענה בסמכות וג'ואי נאנח והזיז את עיניו ממנו, לא אוהב את הסמכות העוקצנית הזאת.

איאן נכנס לרכב בחיוך, "לבית של ג'ואי" הוא הודיע, "לא, קודם תיקחו אותי אל ג'סיקה, היא תישן אצלי היום" ג'ואי אמר בהחלטיות, "ג'ואי…" לוק אמר באנחה ואיאן כיווץ את גבותיו בבלבול, "קרה כאן משהו כשלא הייתי?" הוא בירר, "לא" הצעיר אמר בחיוך לפני ששלח לג'סיקה הודעה.

'את ישנה אצלי היום, אני בא עם לוק ואיאן לאסוף אותך :)' ג'ואי חיכה לתשובה, 'באמת? עם לוק?' ג'סיקה שלחה כתגובה, 'כן, תלבשי את הדבר הכי מושך שלך ותגרמי למטומטם הזה לרצות אותך' הוא שלח והיא צחקקה לעצמה, 'אז כדאי שאצא ערומה' היא אמרה בהשתובבות וג'ואי גיחך, 'גם אופציה' הוא ענה בהשתובבות גם כן, 'בעצם תבואי איך שנוח לך, תראי לו את הקסם שלך לא רק מהגוף' הוא שלח בחיוך.
'אין בעיה נסיכי, אני כבר מתארגנת' היא שלחה לבסוף- משום מה היא רצתה להילחם בפעם הראשונה על מישהו שלא מעוניין בה, יותר נכון על מישהו שמשקר שהוא לא מעוניין בה, היא לא טיפשה, היא כבר הבינה מההתחלה שיש סיכוי שלוק גם כן מתעניין בה.

"אז נוסעים לג'סיקה?" ג'ואי שאל בחיוך, "כן בטח" איאן אמר כתשובה, אוחז בידו של ג'ואי המרוצה ששלח ללוק גבה מורמת בהתגרות, "כן" לוק מלמל והתניע את הרכב, נוסע אל ג'סיקה.

ג'סיקה עמדה מחוץ לבית, מנופפת לרכב שהגיע וחנה למולה, וג'ואי חייך כשראה אותה לובשת מכנס טרנינג רופף בצבע אפור ביחד עם גופייה שחורה, שיער הפקאן שלה היה אסוף לכדור זרוק על ראשה ושתי שישיות חלקות היו תלויות מטה, מקשטות את גומותיה המחוייכות.

"נכון שהיא יפה?" ג'ואי שאל בהתגרות את לוק שהביט עליה לכמה רגעים לפני שכחכח בגרונו והביט אל האופק, "זה לא משנה" הנהג אמר וג'ואי נאנח לפני שסימן לג'סיקה לבוא והיא רצה אליהם קלות, נכנסת אל המושב הקדמי, "היי" היא אמרה בחיוך אל ג'ואי ואיאן אחרי שהיא הניחה את התיק מתחת למושב, מתעלמת בכוונה מלוק, אחרי הכל הוא ייבש אותה אתמול.

"היי לך יפה" ג'ואי אמר והתקדם אליה, מחבק אותה ונושק ללחי שלה, "בלי מזמוזים!" איאן אמר כששמע את צליל הנישוק והוא משך את ג'ואי לצידו.

ג'סיקה צחקקה ושלחה את גופה קדימה, צובטת את איאן המופתע בלחיו, "אל תקנא יותר מדי, זה לא בריא" היא אמרה בהתגרות וג'ואי צחק כשראה את פרצופו המבוהל של איאן, "תהיי עדינה" שחור העיניים אמר והיא גיחכה ושחררה את העיוור, חוזרת לשבת כמו שצריך לפני שהיא חגרה את עצמה, מסתכלת לאופק.

"אפשר לנסוע?" לוק בירר, "כן" ג'ואי ענה והוא הנהן והתניע, מתחיל לנסוע בשקט, לפחות עד שג'סיקה הפעילה את המוזיקה ברכב, גורמת לג'ואי לשלוח לה חיוך ערמומי מבעד למראה והיא צחקקה ונשענה מעט הצידה, מניחה את המרפק שלה על המושב של לוק שזרק לה מבט קצר לפני שהוא כחכח בגרונו וחזר להביט על הכביש.

ג'סיקה התחילה לזמזם בשקט את השירים, זורקת מדי פעם מבט אל לוק שהיה נראה יותר מדי סמכותי, "דיברתי היום עם טד, הוא אמר לי שההורים שלך קיבלו אתכם בסוף" ג'סיקה אמרה וג'ואי הנהן, "כן" הוא השיב והיא חייכה, "אני שמחה שהכל הסתדר" היא אמרה בחיוך כן, מביטה ארוכות על ג'ואי בתקווה שהוא יעזור לה והצעיר איכשהו הבין את הרמז.

"את מדברת לא מעט עם טד, את מתכוונת לחזור אליו?" ג'ואי שאל וג'סיקה חייכה, זורקת מבט אל לוק שהמשיך להביט בריכוז על הכביש, טוב, הוא היה נראה כאילו והוא מרוכז, אבל הוא לחלוטין היה קשוב לשיחה.
"מי יודע" היא מלמלה בשקט והניחה, בכאילו מבלי כוונה, את כף ידה על כתפו של לוק, גורמת לו לכווץ את גבותיו בבלבול ולהביט עליה, אבל היא עשתה את עצמה מסתכלת לאופק והוא הניח לעצמו שהיא לא באמת שמה לב למה שהיא עושה, והוא לא התכוון להעיר לה על כך.

"את באמת חושבת על להיות עם טד?" איאן שאל בחוסר הבנה, לא באמת מבין מה הולך כאן, אבל כשג'ואי אחז בידו בחוזקה, הוא פתח את פיו מעט בהבנה, מגחך קלות כשהבין שג'ואי וג'סיקה סתם מדברים בשביל לתפוס את תשומת ליבו של לוק.

"אני לא יודעת, הסקס איתו היה נחמד אז אולי כדאי לי לנסות לקחת את זה לזוגיות במקום יזיזות" היא אמרה ולוק כנראה שלא היה מרוכז בנהיגה כמו שצריך, יותר נכון הוא היה די עצבני ממה ששמע- מה שגרם לו להיות מרוכז רק בג'סיקה, כי בדיוק חתולה רצה לכביש והוא קלט אותה כמעט ברגע האחרון, מה שגרם לו ללחוץ בפתאומית ובחוזקה על הברקס, מעיף קלות את כל יושבי הרכב קדימה, למזלו לא היה רכב מאחור וכולם היו חגורים.

"מה קרה?" איאן שאל בלחץ, נוגע בג'ואי, "אתה בסדר?" הוא בירר בדאגה, נוגע בפניו של הצעיר שהנהן והוא נאנח בהקלה, נושק לפניו של ג'ואי מתוך דאגה.

"איי" ג'סיקה מלמלה, אוחזת בשורש כף היד שלה- שקיבל מכה חזקה מההגה בעקבות התנופה מהעצירה, "את בסדר?" לוק שאל בדאגה, אוחז קלות בכף היד הכואבת של ג'סיקה שהביטה עליו בכאב, "אני בסדר" היא מלמלה בשקט, גבותיה מכווצות והיא הרחיקה את היד מלוק.

"ג'סיקה מה קרה?" ג'ואי שאל בדאגה, מנתק את החגורה שלו רק בשביל להישען קדימה ולראות את היד האדמדמה שלה, "אני מצטער אדוני, אבל נצטרך לנסוע קודם אל בית החולים" הנהג אמר בסמכות ואיאן הנהן, לא מתקן את לוק שלא יקרא לו אדוני, איאן הבין שזה נאמר מתוך סערת רגשות.

"תחגור ג'ואי" הבלונדיני אמר והצעיר הנהן בשקט, מודאג מדי בשביל לדבר והוא חגר את עצמו, עיניו מתחילות לדמוע בדאגה לג'סיקה.

בעלת שיער הפקאן הביטה בשקט על הגבר עם השיער השטני שהיה נראה מודאג והיא חייכה קלות לעצמה, מלטפת את פרק כף היד שלה לפני שהיא הסתכלה בחיוך על ג'ואי שדמע בשקט, "איאן תרגיע אותו" היא אמרה והעיוור לא הבין למה היא מתכוונת, לפחות עד שהוא שמע את משיכת האף של ג'ואי והוא נאנח וחיבק את הצעיר אליו, מנגב את העיניים הלחות של בן זוגו המודאג והמבוהל לפני שהוא טפח על גבו בעדינות, רוצה להרגיע אותו.
—–

"תודה לאל" ג'ואי אמר בהקלה כשהרופא אמר להם שאין צורך לדאוג כי זאת רק מכה יבשה, "אני אחבוש את היד לייתר ביטחון, בלילה תעשי קומפרסים על היד ותוך כמה ימים הכל יהיה כרגיל" הרופא אמר וג'סיקה הנהנה בחיוך, מאפשרת לרופא לחבוש את היד שלה בזמן שהיא הביטה על לוק שהסתכל על החבישה בדאגה, כנראה מאשים את עצמו על שפגע בה.

ג'ואי חיבק את צידה של ג'סיקה כשהם יצאו מחדר הרופא והיא חיבקה אותו בחזרה, "אתה תדאג לי הלילה?" היא שאלה בהשתובבות והוא הנהן בדאגה, מסתכל על היד החבושה שלה, "לוק המטומטם" הוא אמר ברוגז, שולח מבטים כעוסים אל הנהג שהלך מאחוריהם לצידו של איאן, לוק לא באמת היה נראה מפוקס, הוא הביט על היד של ג'סיקה גם כן, מקווה שהיא באמת בסדר.

"הכל בסדר ג'ואי, אין צורך להתרגז על לוק" איאן אמר והצעיר נשף בכבדות לפני שחזר להביט על ג'סיקה המחוייכת, "ממה את כל כך שמחה?" הוא לחש והיא הביטה עליו בערמומיות, "אולי זה יהיה הכרטיס שלי בשביל שלוק יתייחס אליי" היא לחשה והוא צקצק בלשונו בייאוש, "אני כל כך מודאג ועל זה את חושבת?" הוא שאל בחוסר אמונה והיא צחקקה וליטפה את שיערו של הנער, "חמוד שלי" היא מלמלה ונשקה לראשו, "בלי נשיקות!" איאן נשמע מאחור ושני האשמים צחקו בקול, ממלאים את בית החולים בילדותיות משועשעת.
——

ג'סיקה התיישבה במושב האחורי לצידו של ג'ואי אחרי שהצעיר גירש את בן זוגו למושב הקדמי, רוצה להיות לצידה של חברתו.

"כולם חגורים?" לוק בירר, מסתכל על ג'סיקה שנעזרה בג'ואי שחגר בשבילה את חגורת הבטיחות, "כן" ג'ואי אמר אחרי שחגר את עצמו, אוחז קלות בכף היד החבושה של ג'סיקה והיא השעינה את ראשה על כתפו.

"תיסע בזהירות" איאן ביקש, "כן" לוק אמר לפני שהתניע את הרכב, נוסע בזהירות יותר מהרגיל, לא רוצה לטעות שוב ולגרום למישהו להיפצע בגללו.
—-

"תודה" ג'סיקה אמרה בחיוך כשלוק חנה למול הבית של ג'ואי והיא יצאה מהרכב, פותחת את הדלת של המושב הקדמי שבו איאן ישב, "התיק שלי" היא אמרה בחיוך, "איפה הוא?" איאן שאל, "מתחת למושב" היא השיבה והוא הנהן ונשען למטה, ממשש את האזור שמתחת לרגליו והוא אחז בתיק שלה, מגיש לו אותו, "אני אקח" ג'ואי אמר במהירות, לוקח את התיק מידו של איאן.

"תיסעו בזהירות" ג'ואי ביקש, מזהיר את לוק עם עיניו לפני שהוא נישק את שפתיו של איאן המרוצה, "לילה טוב" איאן אמר וג'ואי נשק שוב לשפתיו, "לילה טוב" הוא השיב לפני שהתרחק, סוגר בעדינות את הדלת.

ג'ואי ראה איך שאיאן מוריד את החלון למטה והוא נשען עליו, מחליט לנשק את איאן שוב, הפעם נשיקה ארוכה יותר, וג'סיקה צחקקה קלות, סוטרת לישבנו של ג'ואי שהשתנק לנשיקה והזדקף באחת, "ג'סיקה!" הוא אמר במבוכה ובעלת הגומות צחקה בקול, "מה קרה?" איאן בירר, "סוד" ג'סיקה אמרה לפני שאחזה בידו של ג'ואי, "את המזמוזים שלכם תעשו מחר" היא הוסיפה לפני שלקחה את הצעיר איתה, מושכת אותו אל הבית שלו.

"מה קרה? מה קרה?" איאן שאל בלחץ, לא מרוצה מההשתנקות של ג'ואי, במיוחד לא כשהיא באה אחרי צליל הסטירה, "עדיף שלא תדע" לוק אמר בחיוך, מסתכל על ג'סיקה שטפחה על גבו של ג'ואי לפני שהם נכנסו אל תוך הבית, "אני עכשיו עוד יותר רוצה לדעת!" איאן אמר בעקשנות ילדותית, "היא נתנה לו סטירה לתחת" לוק אמר בעובדתיות ואיאן פער את עיניו, "היא כל כך מרושעת" העיוור מלמל בחוסר אמונה, "כן…" לוק מלמל, איכשהו מסכים עם איאן.

"אוי כל כך דאגתי" מליסה אמרה בחשש כשבנה וג'סיקה נכנסו פנימה, היא כבר שמעה מג'ואי שהוא יגיע קצת מאוחר בגלל שג'סיקה נפצעה, "אני בסדר" הנערה אמרה בחיוך, מאפשרת למליסה לאחוז ביד החבושה שלה, "הכנתי לך עוגה" מליסה אמרה בחיוך וג'סיקה חייכה אליה בתודה.

"איפה זואי?" ג'ואי שאל, "היא ישנה" שחורת העיניים השיבה והוא הנהן בהבנה, "אבא בעבודה" היא הוסיפה וג'ואי נאנח והנהן שוב לפני שהוא עקף את הבנות והלך אל חדרו, מניח את התיקים שלו ושל ג'סיקה בחדר לפני שהוא יצא החוצה, רואה את מליסה חותכת את עוגת הקצפת שהיא הכינה והוא חייך והלך להתיישב לצד חברתו על הסלון.

"תודה" ג'סיקה אמרה בחיוך כשגדולה מכולם הגישה לה ולג'ואי חתיכת עוגה לפני שהיא התיישבה לצידם, "איך היה אצל איאן?" מליסה מלמלה בשאלה וג'ואי כחכח בגרונו, "היה בסדר" הוא השיב והאם הנהנה, לא יודעת באמת מה להגיד.

"הלכנו אל הזוג ג'ונס והתנצלתי" ג'ואי אמר ושחורת השיער הרימה גבה מופתעת, "באמת?" היא שאלה בחיוך מרוצה והוא הנהן בחיוך, "אני גאה בך" היא אמרה בכנות, שולחת את ידה ומבלגנת את שיערו- מה שגרם לה לראות את הסימנים שבצווארו והיא קפאה במקומה, היד שלה עוד נחה על ראשו והוא הזיז את עיניו אליה, מסתכל עליה בשאלה.

ג'סיקה הביטה על מליסה גם כן ולאחר מכן היא הסתכלה על הכיוון שבו האם מסתכלת- על עורפו של ג'ואי ואז גם היא קפאה במקומה לכמה רגעים.

"ג'ואי תסדר את השיער" ג'סיקה לחשה והצעיר הביט עליה בשאלה, רואה שהיא מצביעה על העורף שלה והוא לא הבין מה קורה, עד שנפל לו האסימון והוא פער את עיניו והביט על אימו לפני שהוא הזיז את הראש שלו מידה, מסדר את שיערו במהירות על עורפו.
"ז-זה…" הוא גמגם בשקט ומליסה נשמה עמוק, "אני לא רוצה לדעת, תמשיך לאכול" היא אמרה לבסוף והוא נשך את שפתו התחתונה לפני שהביט על ג'סיקה במבט חושש, "העוגה טעימה!" ג'סיקה קראה בחיוך, רוצה להחליף נושא וג'ואי הנהן, "מאוד" הוא אמר והתחיל לאכול במהירות את העוגה ביחד עם חברתו הפצועה.


מליסה נאנחה קלות והדליקה את הטלוויזיה, מסתכלת מדי פעם על ג'ואי המודאג והיא חייכה קלות, לא רוצה לאבד אותו שוב והיא שלחה את ידה אליו, נוגעת בשיער שכיסה את עורפו והוא קפץ לרגע, מרגיש שהיא מלטפת אותו בחום.

"זה טבעי" היא אמרה בחיוך וג'ואי הסתכל עליה בשקט, "אני בוטחת בך ומאמינה שעשית את הבחירות הנכונות בשבילך" היא אמרה והצעיר חייך והנהן באיטיות, מקבל טפיחות מרגיעות על ירכו מג'סיקה המרוצה לפני שהוא השעין בהיסוס את ראשו על הכתף של אימו, "תודה" הוא לחש ומליסה חייכה, ממשיכה ללטף את שיערו.

מליסה הבינה שכל עוד ג'ואי מאושר אין לה את הזכות למנוע ממנו את מקור האושר, כי אחרי הכל לא כולם הם כמו האבא הביולוגי שלו, ויכול להיות שג'ואי יהיה שמח עם איאן גם בעתיד.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
22 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך