זאת עם המשקפיים P:
מקווה שאהבתם תגיבו ואני אמשיך :))

אקווה סקול -הקדמה :) (בבקשה תגיבו )

מקווה שאהבתם תגיבו ואני אמשיך :))

הקדמה :

הסיפור מספר על בית ספר לצלילה , בית ספר חסר תקציב ומרושש למען האמת . והוא מספר על ארבע נערים שנרשמו לבית הספר , נשלי ,אלכסיס ,מייקה ואולי , שנחושים בדעתם להצליח בתחומים השונים שקשורים לנושא .

דמויות :

נשלי ברט –
לנשלי יש שיער שחור שמגיע לה עד סוף העורף ועניים כחולות, היא רזה והגובה שלה ממוצא . נשלי רוצה לצלול , המקום שהיא מרגישה בו הכי רגוע ובטוחה הוא מתחת למים , היא חברותית ואנרגטית ,קשה לה להיות בשקט ליותר מידי זמן , היא חברותית ואוהבת מוזיקה וחיות .

אלכסיס גרם –
יש לה שיער בלונדיני גולש וערוך שרוב הזמן אסוף בפקעת רופפת ויש לה עיניים סגולות כהות , היא די נמוכה ורזה .אלכסיס מאוד שאפתנית וחולמת להיות חוקרת ים , היא פרפקציוניסטית ולא תעצור עד שתסיג את מה שהיא רוצה , היא תחרותית ולוקח לה קצת זמן להתחבר לאנשים אחרים.

מייקה דל פס –
יש לו שיער חופם בהיר ועיניים ירוקות הוא די שחיף גבוהה וחי בסרט שיש לו קוביות בבטן . מייקה חי בעולם משלו בו הכל מושלם ,הוא אוהב לגלוש ולצלול וכל דבר שקשור לים ,החיה הימית האהובה עליו היא לוויתן בגלל שהיא החי קשוחה , מייקה הוא היפרקטיבי ברמות והוא לא נח לשנייה , הוא יכול להיות נורא רומנטיקן עם הוא רוצה .

אולי קיין –
שיער חום ככה עם פוני שמחסה את רוב פניו , עיניים גדולות ושחורות נמוך מהממוצע עור שחום ורזה . אולי הוא ילד ביישן ומופנם הוא הגיע לבית הספר לצלילה משום שאביו הוא חקר תת ימי והוא מאוד מתעניין בנוסה , אולי לא מדבר הרבה אבל הוא נורא חכם , הוא פוחד כמעט מכל דבר אבל יותר מכל דבר הוא פוחד מדחיה .


תגובות (2)

ציפייייייייייייייייייייייייייייייייי אומייגאד!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
(זאת פלאנדר אם את זוכרת)

11/05/2014 19:36
3 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך