אדוארד ברוקס
יאאיי!!! (: סופסוף עשיתי פרק ב' למשהו. חחח דרך אגב, הבנתי שכתיבה קלאסית(כתיבה עם עפרון ודפים) יותר מהירה בשבילי. לא יודע, כאילו יותר קל לי לכתוב ואני פשוט יכול לכתוב ישר. מי שמוצא חן בעיניו שירשום לי. תגובות יתקבלו בשמחה (:

⁦👨‍❤️‍👨⁩אתה כן אוהב אותי! – פרק ב’ (תוכן הומוסקסואלי)

אדוארד ברוקס 17/08/2015 2151 צפיות 7 תגובות
יאאיי!!! (: סופסוף עשיתי פרק ב' למשהו. חחח דרך אגב, הבנתי שכתיבה קלאסית(כתיבה עם עפרון ודפים) יותר מהירה בשבילי. לא יודע, כאילו יותר קל לי לכתוב ואני פשוט יכול לכתוב ישר. מי שמוצא חן בעיניו שירשום לי. תגובות יתקבלו בשמחה (:

השמיים התכסו בעננים, קרני השמש האחרונות האירו בכתום חיוור. ירד גשם, שקיעה.
רפאל ישב באוטו ושתק, סייריל הסיע אותו לביתו. "מה רפאל, למה אתה לא עונה?"
סייריל שאל בכעס עצור, ומדי פעם הגניב מבט אל רפאל שהפנה את ראשו לימין,
מתעלם מסייריל. הם הגיעו לביתו של סייריל,
סייריל החנה את האוטו. רפאל המשיך לשבת
כשראשו מופנה לימין, כמו שהוא ישב כל הנסיעה. סייריל הסתכל עליו וחשב:
~למה רפאל שותק? פעם שעברה הוא רק התחנן שניפגש ואמר שהוא מאוד מתגעגע. אני יודע שהוא מזל דגים וקשה להם לבטא את הרגשות שלהם, אז כפי הנראה מה שרשום באסטרולוגיה זה נכון~
"רפאל" סייריל התקרב אל רפאל. "רפאל תשמע" הוא שם את ידו על הכתף של רפאל
"אתה יכול בבקשה להסביר לי מה הבעיה? כי אני לא מבין. אני מחבב אותך והכל, אבל כשאתה שותק אני לא יודע מה לחשוב. אנחנו צריכים להפתח יותר, לתקשר אחד עם השני. כי ככה, במצב העכשווי הזה שאנחנו נמצאים בו אנחנו פשוט נשאר במבוי סתום".
רפאל הסתובב אל סייריל ולפתע נצמד אליו וחיבק אותו חזק חזק, סייריל חיבק את רפאל כתשובה. "סייריל שתדע שיש לי רגשות מאוד חזקים כלפיך, ואני רוצה רק לחבק אותך ולא לעזוב לעולם. אבל תבין שקשה לי, אני מבית חרדי ואני נמשך לגברים, אליך… ואני לא יודע מה לעשות". רפאל הניח את ראשו על החזה של סייריל, סייריל ליטף את פאותיו היפות של רפאל וענה "אל תדאג, אני מבין אותך. זה יעבור, שתדע שאני כבר התחלתי לאהוב אותך ואני ממש רציני. אני רוצה להכיר אותך יותר, ושתדע שאתה מדהים בעיניי. ואני רוצה רק להקסים אותך ושיהיה לך טוב איתי. אולי נכנס הבייתה? קר פה". "כן" רפאל חייך, לחייו היו סמוקות מהקור. סייריל ורפאל יצאו מהאוטו ועלו לדירה של סייריל.


תגובות (7)

זה ממש יפה! תמשיך ותכתוב פרקים ארוכים יותר פליז! :)

17/08/2015 13:35

    תודה רבה על התגובה! שמח שאהבת (:
    וכן לגבי הפרקים, אני יודע שאני עושה אותם ממש קצרים. פשוט אין לי סבלנות מלפרסם. אני מקווה שקראת גם את הפרק הקודם. אשמח אם תתן את חוות דעתך גם עליו. ותודה (;

    17/08/2015 13:46

כן בהחלט קראתי גם את הפרק הקודם וגם הוא ממש יפה! אני ממש רוצה לראות כבר איך ישתלבו הבנות מתחילת הפרק ואיך יתפתח הקשר של רפאל וסייריל!

17/08/2015 14:13

אל תדאג, הבנות עוד מעט יכנסו לעסק, חחח (:

17/08/2015 14:18

וואו..כתיבה מעולה.
אני לא ממש מתחברת לסיפורים כאלה אבל אתה כותב נורא יפה.
בהצלחה:)

24/09/2015 00:53
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך