“את היחידה שבלבי… חיים שלמים חיכיתי רק לך.. ” ♥ פרק 40!

הילה =] 30/09/2015 927 צפיות 2 תגובות

נקודת מבט של הילה-
קמתי באמצע הלילה כדי לשתות וירדתי לסלון וראיתי את ליאור יושב בספסל נדנדה וחושב, הלכתי למטבח מזגתי לעצמי מים בכוס ויצאתי עם הכוס מים לגינה, "הכל בסדר?" שאלתי אותו ,"כן" אמר כשהסתכל עליי , "שמעתי שדיברתם,הכל בסדר ביניכם?" שאלתי ,"כן,אני חושב" אמר , "אני שמחה בשביל שניכם" אמרתי וחיבקתי אותו , "איזה מטומטם אני" אמר לעצמו ועישן עוד סיגריה , "אתה לא מטומטם" אמרתי , "בטח שאני כן,לא שמתי עליה בכלל ורק כעסתי עליה בלי סיבה" אמר , "בסדר זה קורה,לא הייתם בקשר ולא ידעת שקרה משהו" אמרתי , הוא המשיך לעשן את הסיגריה שלו "חכי שנייה אני בא" אמר ועלה במדרגות לכיון החדר של נועה, שתיתי את כל המים שהיו בכוס ויצאתי מהגינה והנחתי את הכוס בתוך הכיור.
עליתי במדרגות לכיון החדר של ליאור כדי לחזור לישון וראיתי את ליאור ואת שיר יושבים ומדברים עוד, שמחתי בשבילם ונכנסתי לחדר של ליאור בשקט כדי לא להפריע להם.

~למחרת בבוקר~
נקודת מבט של ליאור-
הרגשתי שמישהו נוגע לי בגב ומיד התעוררתי , "מה את עושה?" שאלתי את שיר ,"בודקת לך את התחבושות,היא מלאה בדם" אמרה , "שיט,שכחתי להחליף" אמרתי וקמתי ,לקחתי מהארון שלי חולצה שחורה ומכנס טרנינג בצבע אפור, ונכנסתי למקלחת ,הורדתי את התחבושות שהיו עליי וזרקתי אותן לפח,נכנסתי להתקלח ואחרי שסיימתי ,שמתי תחבושות חדשות ולבשתי את הבגדים שהוצאתי מהארון ,נכנסתי לחדר ולקחתי את האייפון, ראיתי שהשעה 10 ושלחו בקבוצה של הכיתה שהשיעורים להיום התבטלו בגלל שיש ביום שני בגרות האחרונה שלנו והיא בהיסטוריה ויש ביום ראשון הכנה לבגרות , נכנסתי למקלחת שוב וצחצחתי שיניים לאחר מכן ירדתי במדרגות לכיון המטבח ולקחתי לחם והכנתי לעצמי טוסט ,אחרי חמש דקות הוא היה מוכן והתחלתי לאכול אותו, לאחר מכן לקחתי כוס ומזגתי מים, לקחתי את הכדור שאני אמור לקחת כל יום ובלעתי אותו עם המים שמזגתי.
יצאתי לגינה וישבתי על הדשא ועישנתי , "לא תפסיק הא?" שאלה מישהי , הסתובבתי וראיתי שזו הילה, "חיים יפים שלי" אמרתי ונישקתי אותה בראש שהיא ישבה לידי, "בוא נלך היום לסרט ביס פלאנט" אמרה , "קבעתי כבר עם כולם ללכת היום לפורום" אמרתי , "הא נכון,שכחתי מזה" אמרה מבואסת וקמה , "למה את מתבאסת?" שאלתי , "לא מבואסת,באמת שלא" אמרה וחייכה , "בטוחה?אין לי בעיה לבוא איתך" אמרתי ,"לאלאלא תלך איתם,אני לינוי ומעיין נעשה ערב בנות" אמרה והוציאה לי לשון, "כמה פעמים אמרתי לך לא להוציא לי לשון כי חבל על הלשון הזאת שלך" אמרתי וקמתי , "אני לא מקשיבה לך" אמרה והמשיכה להוציא לשון, "חוצפנית" אמרתי והתחלתי לרדוף אחריה לכיוון החדר שלי ,היא נעלה את הדלת , "תפתחי" אמרתי שדפקתי על הדלת, "לא באלי" אמרה ,"הינה אני לא עושה לך כלום" אמרתי , "מבטיח?" שאלה ,"כן" אמרתי ואז היא פתחה את הדלת , "בואי הנה" אמרתי ונישקתי אותה , "הבטחת שלא תעשה כלום" אמרה , "אני מנשק אותך לא עושה לך כלום" אמרתי והמשכתי לנשק אותה מצמיד אותה לקיר ומרים אותה בעדינות ומושיב אותה על שידת המחשב.

נקודת מבט של הילה-
הוא המשיך לנשק אותי אבל הפעם בקטע של נשיקה סוערת ומלאת תשוקה ,לפתע הוא הרים אותי שוב ונפלנו שנינו על המיטה אך ליאור נפל על הגב שלו והוא התחיל לצעוק מכאבים , מצד אחד כאב לי עליו אבל מצד שני שמחתי כי ידעתי לאן זה יוביל בסופו של דבר והכאבים שיש לו מנעו את זה , "אתה בסדר?" שאלתי וקמתי במהירות , "כן, איפה את הולכת?" שאל ,"לא סתם שכחתי לבדוק משהו באייפון וזה חשוב" אמרתי משקרת ,"טוב תחזרי אבל" אמר והלכתי לאייפון ושחזרתי אמרתי לו "אמא שלי אמרה לי לחזור הביתה כי היא חייבת אותי לאיזה משהו" שיקרתי רק כדי לברוח משם, "טוב חכי אני ילווה אותך" אמר ,"לאלאלא ,לא צריך תנוח אני כבר יגיע הביתה" אמרתי והתקדמתי, "רגע חכי" אמר וקם מהמיטה יורד במדרגות ,ואני כבר יצאתי מהבית והתחלתי לרוץ לכיון הבית שלי.
"שאת מגיעה הביתה תתקשרי אליי" כתב לי ליאור בוואטסאפ , "סבבה" כתבתי לו, אחרי עשר דקות הגעתי הביתה ונכנסתי לבית ,"אני בבית" כתבתי לליאור, "ילדה שלי" אמרה אמא ,באה וחיבקה אותי ,"איך היה אצל ליאור?" שאלה , "סבבה" אמרתי וישבתי על הכיסא שבפינת אוכל, "רוצה פיצה שהכנתי אתמול?" שאלה אמא, "כן" אמרתי בחיוך גדול , "רגע אני יחמם לך אותה,בנתיים תלכי להתקלח" אמרה ,"טוביק" אמרתי ,שמתי את האייפון על השולחן ונכנסתי לחדר מוציאה מהארון פיג'מה של סנופי ונכנסתי להתקלח, אחרי עשרים דקות של מקלחת יצאתי מהמקלחת והלכתי למטבח ששם חיכתה לי צלחת עם פיצה ,לקחתי את הצלחת וישבתי בסלון,הדלקתי את הטלוויזיה וראיתי תוכנית שאני אוהבת ,לפתע הייתה לי התראה מהוואטסאפ, נכנסתי וראיתי שליאור שלח לי הודעה "מה ברחת היום?" , "סתם,אמרתי לך שאני חייבת דחוף לבית" כתבתי, ואז אחרי חמש דקות לינוי כתבה בקבוצה שלי שלה ושל מעיין שאנחנו עושות יום כיף של שלושתנו , "סבבה,איפה נלך?" כתבתי, "לפורום" אמרה מעיין , "אויש,בגלל שהבנים שם?" כתבתי , "מה אכפת לי מהם?" כתבה והוסיפה "אז היום בעשר נפגשים בפורום" כתבה, "אויש..מעצבנת" כתבתי, "יאלה עוד שמונה שעות פורום" כתבה לינוי, המשכתי לאכול וליאור התקשר אליי "מה קורה כיעור?" שאל , "אני לא כיעור" אמרתי , "בטח שאת כיעור,אבל את כיעור שלי" אמר , "מצחיק אתה" אמרתי ,"נכון שברחת היום זה בגלל שנלחצת?" שאל, "לא נלחצתי" אמרתי , והמשכנו עוד קצת לדבר, אחרי שעה בערך ניתקנו את השיחה והלכתי לחדר לישון קצת,בסביבות השעה שמונה וחצי קמתי והתחלתי להתארגן, נכנסתי שוב להתקלח ושסיימתי להתקלח נכנסתי לחדר שלי והוצאתי מהארון שורט ג'ינס וחולצת שיפון שחורה עם שרשרת מובנת עליה , נעלתי נעלי עקב ,התאפרתי ואחרי שעה כבר הייתי מוכנה ואז לינוי התקשרה ואמרה שהיא מחכה לי מתחת לבניין,לקחתי כסף ואת האייפון והתחלתי לרדת במדרגות של הבניין, וככל שהתקדמתי במדרגות הרגשתי שמשהו לא טוב יקרה היום,יצאתי מהבניין ונכנסתי למכונית של לינוי.

נקודת מבט של ליאור-
השעה הייתה שמונה וחצי בערב ,נכנסתי להתקלח כשסיימתי להתקלח,שמתי תחבושות חדשות בגב ולבשתי חולצה שחורה וג'ינס בהיר עם קרעים ,שמתי שרשרת ועגיל באוזן נעלתי נעלי מוקסינים של אדידס ,שמתי בושם ,לקחתי אייפון,סיגריות,כסף ומפתחות של האוטו.
נסעתי לכיון הבית של עומר ,עומר עלה לאוטו ונסענו לפורום, אחרי שעתיים של נסיעה הגענו לפורום ואז שיצאנו מהמכונית נכנסו לתוך הפורום עצמו, התקדמתי לכיון הבר והזמנתי לי וודקה עם רדבול ,בנתיים הדלקתי לי סיגריה ואז שהתחלתי לעשן לקחתי את הכוס עם הוודה והרדבול ושתיתי ממנה ולפתע ראיתי את הילה והבנות נכנסות לפורום , היא התקדמה לכיון הבר ,התקדמתי אליה ויצא שאני עומד מול הגב שלה ,נגעתי לה בכתף ,"יש לי חבר" היא אמרה , "אם איך שאת לבושה זה לא נראה ככה" אמרתי , "חוצפן" אמרה והיא הסתובבה והייתה בשוק שהיא ראתה אותי ,"מה חשבת שלבשת את זה?" שאלתי והוספתי ,"עזבי מה חשבת שבאת לפה ?", "לא יודעת,מעיין אמרה שנבוא לפה" אמרה , "ס'עממק את לא מבינה שזה לא מקום בשבילכן?" אמרתי ,"זאת היא אמרה שנבוא לפה" אמרה והוסיפה "בטח שזה לא מקום בשבילנו כי ככה אתם תוכלו לעשות פה מה שבאלכם עם הבנות" , "אז באת כדי לראות אם אני בוגד בך?" אמרתי ,"לא,כי אני יודעת שלא תעשה את זה ואמרתי לך כבר שמעיין הציעה שנבוא לפה" אמרה , "טוב בואי לפה,תהיי צמודה אליי כל הזמן" אמרתי והמשכתי לשתות ,החזקתי את הכוס וחיבקתי את הילה מהבטן , "אתה בא לישון אצלי היום?" שאלה ,"בטח שכן" אמרתי, והמשכנו להיות בפורום עד שעה שלוש לפנות בוקר.
בשלוש לפנות בוקר ,אני ,הילה, נאור ומעיין לאוטו שלי ונסענו לכיון אשדוד בחזרה לבית.
כשהגענו לאשדוד הורדתי את נאור ומעיין בבית של מעיין ונסענו לבית של הילה, כשהגענו לבית של הילה החניתי את האוטו בחנייה הפנויה והילה ירדה מהאוטו ,"אני שונא שאת מגיעה למקומות האלה" אמרתי כשנכנסנו לחדר של הילה,"אבל זאת לא אני אמרתי לך כבר זה היה רעיון של מעיין" אמרה , "ואם היית לבד שם?" שאלתי ,"לא הייתי לבד אתה גם היית שם" אמרה ,"ומה יקרה שתהיי לבד?" שאלתי ,"למה שאני יהיה לבד?" שאלה כלא מבינה , "שאני יהיה בצבא נראה לך שאני יחזור כל הזמן?" שאלתי ,"למה אתה מזכיר את זה עכשיו?" אמרה , "כי את צריכה להבין שאני רוצה להיות כל הזמן ולשמור עלייך אבל יהיה גם זמן שאני לא יוכל לשמור עלייך" אמרתי , "דייי לא רוצה לשמוע" אמרה ,"תתחילי לשמוע כי זה המצב" אמרתי מתקרב אליה ,"זוז ממני,אם זה הכוונה שלך להשמיע לי את זה אתה יכול ללכת" אמרה , "תפסיקי להתחמק מהשיחה הזאת,את יודעת שהיא תתקיים מתישהו" אמרתי, "לא רוצה לקיים את השיחה הזאת טוב?" צעקה, "ס'עממק איתך,פעם אחת תקשיבי לי" אמרתי ,"מי אמר שאני לא מקשיבה לך? ואיך הגענו לשיחה הזאת בכלל?" שאלה ,"את לא מקשיבה לי ,מבין שנינו את רק מזיזה את האצבע שלך ואני מקשיב לך ונמאס לי שזה ככה ,אני רוצה שיום אחד תקשיבי לי ולא תתקרבי למקומות האלה גם אם את הולכת עם חברות שלך" אמרתי , "זה שאתה חבר שלי אתה לא יכול לקבוע עליי" אמרה , "מישהו אמר שאני רוצה לקבוע עלייך?,אני רק רוצה לשמור עלייך כמה שאני יכול" אמרתי ,"אז אל תשמור עליי אני יכולה לבד" אמרה בצעקה , "את?לשמור על עצמך? רק בגללך חטפתי מכות" אמרתי גם בצעקה ,"מה הקשר אליי?" שאלה, "שהייתי אצל לירן ואני ואסף הלכנו מכות,זה היה בגללך" אמרתי בצעקה ,"ידעתי,מה קרה שם?" שאלה וסיפרתי לה כל מה שקרה , "אתה מטומטם לגמרי אתה יודע את זה?" אמרה ,"מטומטם?למה?" שאלתי ,"כי תראה לאיזה מצב זה הביא אותך,לזה שנכנסו לך זכוכיות בגב" אמרה והתחילה לבכות בקטנה , "למה את בוכה?" שאלתי , "כי זה מפחיד מה שקרה לך וגם בגלל ששאלתי אותך ממה זה קרה ,שיקרת לי" אמרה ,"אני לא שיקרתי ,לא רציתי שתדאגי" אמרתי וחיבקתי אותה, היא המשיכה לדבר ואני רק חשבתי איך אני הולך לספר לה שהקדימו לי את הגיוס של גולני לעוד שבועיים? , "אני לא רוצה שתדאגי לי" אמרתי ,"בטח שאני ידאג לך" אמרה ,"אבל אני לא רוצה את לא מבינה?" צעקתי , "אבל למה?" שאלה ,"כי אני לא רוצה וזהו" אמרתי , "תן לי סיבה אחת" אמרה , "כי אני לא רוצה שתבכי שאני לא יחזור" אמרתי וישבתי על הרצפה , "לבכות? על מה?ומאיפה לא תחזור?" שאלה , "את לא מבינה למה אני רוצה שתדאגי לעצמך?" שאלתי ,"לא מה הקשר?" שאלה וישבה מולי , ליטפתי לה את הפנים "אני רוצה להגיד לך משהו ואני לא יודע איך" אמרתי ,"תגיד וזהו" אמרה ,"אני רוצה שניפרד" אמרתי ,היא הסתכלה עליי ,קמה ולא ידעה מה להגיד לי ,"תגידי משהו" אמרתי , "אין לי מה להגיד" אמרה ויצאה מהחדר שלה בריצה ,התחלתי לרוץ כדי לתפוס אותה אבל היא כבר יצאה מהבית , התחלתי לרוץ אחריה ולחפש אותה ,חיפשתי בכל הרחוב שהיא גרה , רצתי לכיון הבית שלי והתחלתי לחפש אותה שם ,התקשרתי אליה והיא לא ענתה לי ,שלחתי לה הודעה "תעני לי,אני דואג" , והמשכתי לחפש אותה ,הגעתי לפארק וראיתי מישהי יושבת על הספסל ,ניגשתי אליה וראיתי שזו הילה ,חיבקתי אותה והיא דחפה אותי ממנה ,"למה באת?" שאלה בבכי, "כי אני דואג לך" אמרתי ,"אם היית דואג לי כמו שאתה אומר לא היית נפרד ממני" אמרה , "את לא מבינה שאני עושה את זה בשבילך?" צעקתי ,"מה בשבילי ?שאתה נפרד ממני זה בשבילי ?" צעקה גם היא, "אני באמת מצטער,את לא מבינה כמה" אמרתי ,"אל תצטער, תסביר לי איך זה בשבילי " אמרה ,"תקשיבי,הקדימו לי את הגיוס לעוד שבועיים ואני לא רוצה שתדאגי לי" אמרתי ,"מה הקשר?" שאלה ,"את לא מבינה הא?" אמרתי ,"לא" אמרה ,"אני לא רוצה שתדאגי לי כי אני הולך לגולני כמו שאת יודעת יש מלחמות ואני לא רוצה שתצטרכי לקטוע את החיים שלך ואם במידה אני לא יחזור מהמלח.." אמרתי והיא כבר הספיקה לקטוע אותי באמצע משפט , "לא רוצה לשמוע,אתה כן תחזור" אמרה וסגרה את האוזניים שלה, "דיי,אל תעשי את זה ליותר קשה" אמרתי והוספתי "אני באמת מצטער,תאמיני לי שאני דואג לך יותר מאשר שאני דואג לעצמי" , והיא המשיכה לבכות ,חיבקתי אותה והיא הפעם לא דחפה אותי אלא היא חיבקה אותי יותר חזק מאשר שאני חיבקתי אותה, "אל תעזוב אותי" אמרה בבכי, "אני לא יעזוב אותך לרגע,אני מבטיח" אמרתי ושנינו קמנו מהספסל והלכנו לכיון הבית של הילה , "אני אוהב אותך המון,אל תשכחי את זה אף פעם" אמרתי בחיוך , "אני שונאת אותך כל כך על מה שעשית עכשיו" אמרה , "אני יודע שזה לא בסדר,אבל אל תשנאי אותי בגלל זה, תמשיכי לאהוב אותי כאילו לא קרה כלום" אמרתי , "אתה לא מבין שאני לא יכולה?" אמרה ,"אני יודע,אני רוצה שתזכרי אותי בתור בנאדם סבבה ולא בתור בנאדם רע" אמרתי והוספתי , "אני באמת מצטער" וקירבתי אותה אליי, "למה אתה עושה את זה?" שאלה בכעס, "אני עושה את זה רק כי אני אוהב אותך" אמרתי וקירבתי את המצח שלי לשלה ,"תגיד בגלל זה רצית משהו מעבר היום בבוקר?" שאלה ,"מה זאת אומרת?" שאלתי כלא מבין, "שנישקת אותי נשיקה סוחפת ולא רגילה" אמרה , "בחיים לא הייתי עושה משהו כזה" אמרתי ,היא חייכה חיוך מאולץ , ושנינו התנשקנו כאילו שזו נשיקת פרידה אבל שנינו בתוכנו ידענו שזו לגמרי לא נשיקת פרידה ואנחנו עוד נחזור להיות ביחד.
"לילה טוב" אמרתי מחבק אותה ומתרחק ממנה לכיון האוטו.

~כעבור שבוע~
נקודת מבט של ליאור-
"אני לא מאמין שאשכרה סיימנו את הבגרויות ועכשיו נשאר לי עוד שבוע לגיוס" אמרתי לעומר, "לא נורא אחי תתנחם בזה שאני גם בא איתך" אמר עומר, "וואי נכון, יצא אש" אמרתי , "סיפרת כבר להילה?"שאל ,"לגבי מה?" שאלתי , "שאתה מתגייס בעוד שבוע?" שאל ,"נפרדתי ממנה" אמרתי ,"אני יודע שנפרדת ממנה,אבל היא יודעת שיש לך עוד שבוע ואז אתה מתגייס?" שאל, "לא יודע,אבל באלי לשרוף את עצמי בגלל שנפרדתי ממנה" אמרתי , "להגיד לך את האמת,אני לא יודע למה נפרדת ממנה,נכון שאנחנו מתגייסם ליחידה קרבית אבל עדיין זה לא סיבה" אמר, "אני יודע,אבל מי הבטיח לה או לכל אחד אחר שאם חס וחלילה תהיה מלחמה אנחנו נחזור?" שאלתי ,"גם צודק" אמר עומר ושנינו ישבנו בשקט ,"מי זורם לים?" שאל נאור בקבוצה בוואטסאפ ,"כולם" כתבתי , "יאלה זזים לים?" אמרתי לעומר ,"זזים" אמר עומר והלכתי למקלחת והחלפתי את הבגדים לבגד ים בצבע כתום זוהר ושמתי חולצה לבנה וכפכפים, שמתי את האייפון בכיס ואני ועומר העלנו כיסאות ים ועוד כל מיני דברים לתוך האוטו שלי ונסענו לים, כשהגענו לים מלא חברים הגיעו לים ,דיברנו ושתינו בירות ואז נכנסתי לים ושחיתי בקטנה ,יצאתי מהים ואז ראיתי את הילה באה עם לינוי ,התקדמתי לכיוונה , "מה קורה?" שאלתי וחייכתי , "בסדר מה איתך?" שאלה ,"ברוך ה' " אמרתי והיא חייכה , "טוב אני ילך לשבת שם" אמרה , "הא בטח" אמרתי והלכתי לשבת ליד עומר , המשכנו עוד קצת לדבר ואז כולם כבר נכנסו לים , ישבתי על החול והסתכלתי על הים , "למה אתה לא נכנס?" שאלה הילה שישבה לידי , "סתם אין לי כוח,אני יכנס אחר כך" אמרתי , "טוב" אמרה והתחילה לשחק עם החול , "תיכנסי לים" אמרתי , "לא,אין לי חשק עכשיו" אמרה ,"סבבה" אמרתי והסתכלתי עליה , "אוי למה אתה מסתכל עליי? ישלי משהו בשיער?" שאלה כשראתה שאני מסתכל עליה הרבה זמן, "לא,את פשוט יפה" אמרתי ,"תודה" אמרה וחייכה ,"אני מתגעגעת" אמרה אחרי כמה דקות של שקט בינינו , "תאמיני לי שגם אני והלוואי ויכלתי לא להתגייס עכשיו לגולני הזה" אמרתי , "ככה או ככה לא הייתי נותנת לך לוותר על זה" אמרה, "למה לא?" שאלתי ,"כי זה תמיד היה החלום שלך,ולא הייתי רוצה שתוותר על החלומות שלך בגללי" אמרה.
"שתדעי שאני ממש מצטער ואם הייתי יכול הייתי נשאר איתך כל החיים שלי" אמרתי ונישקתי אותה בראש.


תגובות (2)

תמשיכע
למה הם נפרדו ליאור למה???????????

01/10/2015 08:22

אני יודעת שנעלמתי מבטיחה להמשיך את הסיפור כמה שיותר מהר

30/01/2017 15:07
24 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך