באותו ערב החיים שלי אישתנן

30/09/2015 609 צפיות תגובה אחת

רינה אני שוב תקוע בחור הזה ,אינה עוד ערב. תקוע במקום המגעיל הזה נימס מימנו כבר אין פה אנשים כולם פה שנ6ים נימס מהישוב הזה כבר די..!! מה הם לא מבינים הישוב הזה זה לא ביביל בני נוער שפויים אני פשות עבור אל סבא לרוסיה או גם ככה. כול הזמן מבקש שאני יעבור אלב כבר שאני צריך לילמוד במקומות הכי טובים והיקרים וגם שם יש לי חברים …
אז אינה עוד לילה של שעמום בחור הזה. , מוצאת את אצמי שטב יושבת בתחנה ובוכה על המצב שלי ,על זה שאף אחד לא מדבר איתי כי תיראו אני לא בנאדם רגיל יש לי שגיראות כתיב , אני לא הבנאדם הנכון בשבילהם , ואז עבר אוטו חדש בישוב כזה שעוד לא ראיתי בישוב הזה , שנהצר ליד התחנה שישבתי באה ומימנה יצאה ילד ,מאור קורים לו ,
מאור אמר הייי אני מאור .
חייכתי טיפה ואמרתי שלון אני נטלי .
אני חדש פה היום אני עברתי לפה וראיתי שאתה יושבת פה הרבה גם פעם קודמת שאיתי פה בישוב ישבת פה .
קנירה לא סמתי חב אלו פעם קודמת .
כן יוצאת לי לשבת פה הרבה מאוד .
נטלי אני יכול לשבת לידך ?
כן בטח ניגבתי את הדמאות ופיניתי לו מקום על הספסל .
אז מה קורה .הוא שאל ,אני רואה שלא מי יודעה מה למה אתה בוכה ?
סתם עוד יום קשה יעבור.
מאיפה אתה עובר לפה ?
מאיילת.
מה אילת כזה רחוק ואויי אלוי שאני איצי גרה באיילת
לא אני לא חושב שתואבי לגור שם .
אז רוצה להרות לי את הישוב טיפה ?
למרות שכבר 11 בלילה ולא ראים כלום ?
כן למרות זאת .
טוב ילאה באו
אלכנו דיברנו שעות על איך באילת ומה שם סיםרתי לו למה בכיתי והוא סיםר על החברה הקודמת שלו הגועיסתית !או סיפר לי ריזה בית או המשפחה שלו עוברת לגור ןאני סיפרתי לו שאין לי חברים בגלל שישי לי שגיאות כתיב .או ממש יתחזב מיזה לפכות ככה זה נישמה
נהיה לי קר או אםילו לא שאל עם אני רוצה וסם עלי את הגקט שלו ישבנו על הדשה באחד הפרים כבר היה 1 בלילה ואז אלתי אותו תגיד בין כמה אתה ? 17 ואתה ?גם .
אמרתי לו שאני צריך לחזור ולא בלי ליזור הביתה אבל אמא שלי בטחצמחקה שאני יחזור , יסתקלתי אלו אינו קרובים מחוסקים אני לא יודעת למה ,אני מניחה כי היה לי קר .
פיתום נשיקה לא הבנתי מאיפו היא באה היא איתה ממש מדהימה וסוחפת .
נטלי אני יודע שזה מוקדם אבל אולי תבאי לישון אצלי היום ?
אממ לא יודע רק לפני כמה שעות הקרתי אותך והנשיקה הזאת .
אני ישאל את אמא שלי או ליבאה אותי הביתה ואמרתי לו שיכנס אמא ישבה בסלון חיקה לי הקרתי לאמא שלי את מאור וסיפרתי לה אמא שלי איתרשמה מימנו ואז היא באה עם היציאות המוזרות שלה אתם זוג ?
הסתקלתי על מאור , הוא יסתקל עלי ואמר שאו מאוד היה רוצה .
אמא אני אולכת לישון אצל מאור ואלכתי לאבי דברים הוא חיק לי בסלון עם אמא שלי היא עוד לא ענתה כשחזרתי למתה היא אוקיי לכי .
בנו אלו כולם כבר ישנו .
זה בסדר ההורים שלך לא נגד ?
לא לא הם יאהבו אותך ואמרתי לו שאני מאוד עיםה באו נילך לישון אחתרגנו לשנה והיכנסנו למיטה איתנשקנו כמה דקות ומאור אמר לי שהוא מאוהב לא יכולתי להחזיר לו את אותו הדבר לפחות לא עכשיו בגלל מה שהיא באותו ערב בים כשאיתי שיקורה בפחדתי שזה יקרה גם עכשיו ,סיפרתי את זה לאףמרור והוא אמר שאיו לי מימה לישוש הוא מבין ושהוא איתי לאורך כול הדרך נירדמתי לו בין הידים על החזה איתררתי ב 1 בצהריים בגלל צפצופים של מסאית לא רציתי לההיר אותו רז פשות כמתי בשקת ציחצחתי שינים לבשתי חולצה שלו ויצאת להקיר את ההורים שלו ,אמא שלו ישבה בסלון היא אמר אז את החמודה שמאור שלח לי הודעה אתמול בלילה שבאה לישון אצלנו נעים מאוד מירי .
חיכתי נעעיים מאוד נטלי היא ממש חמוד דברנו מלא עלו ועל חים שלו איזה חמודדים הם פשות מדהימים.
אבא שלו באה עברם הוא גם חמוד הקרתי את כול המשפחה שלו. ואז מאור קם ויצאה מהחדר .
וצאק אמא ראית במיקר את נטלי ?
כן היא פה ממש חמוד ועשתה לו עיניים .
או באה נתן לי נשיקה הרים אותי ואיתישב ואושיב אותי אלו .
חמודים אמרה אמא שלו .
אלכנו אלו לחדר מאור איתחיל לדגדג אותי טאני מאוד רגישה לדיגדוגים ,איתחלנו לאיתנשק נישכבנו אל המיטה הורדתי לו את החולצה הוא גם הוריד לי את שלי ,הנשיקה ניימשך ולא ניגמרה,מאור קם נעל את הדלת ,ולכל קונדום זה היה מדהים הככול זרם טברגע שזה הגיע לזה לא יכולתי הזזתי תראש לא אצלחתי ,מאור יסתקל אלי הכול בסדר יפה שלי ?
אני מפחד מאור .
בגלל אותו ערב ?
כן
מאור הרגיע אותי שכבנו שתינו במיטה ופשות שתקנו הוא אמר שנחקה כמה שתרצי הכול היה בסדר .
אחרי שעה אמרתי שאני כן רוצה את זה ואז זה איתכיל זה היה מדהים זה היה כיף , אמרתי לו אחרי זה. שזה הינ מדהים לפע ראשונה בישבלי ,או חיכך שאני שמחה בשבילך מאמי שלי ,
עברו כמה שניים מאור סים את הצבא וגם אני אנחנו עוד ביחד צאור אציה לי נישוהים אני בהרין מימנו אנחנו מאוהבים למרות שעברו כבר כימת 10 שנים יש לנו שלוש ילדים מדהימים והחים שלנו הכיי טובים בעולם אנחנו עדין גרים בחור הזה בנינו שם בית ואנחנו פשות מאושרים מהחיים עם שלושה ילדים


תגובות (1)

יש המון שגיאות

30/09/2015 20:26
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך