מקווה שאהבתן אני הולכת לעלות עוד תכתבו לי מאתן חושבות על זה. אם אתן רוצות שאכתוב על דמייני על עוד סדרות תכתבו לי פה ואולי יעסה... תמשיכו לקורא כי זה רק היה יותר מעניין!!!

דמייני על שלטון המלוכה/ הממלכה פרק 1.

06/12/2018 668 צפיות אין תגובות
מקווה שאהבתן אני הולכת לעלות עוד תכתבו לי מאתן חושבות על זה. אם אתן רוצות שאכתוב על דמייני על עוד סדרות תכתבו לי פה ואולי יעסה... תמשיכו לקורא כי זה רק היה יותר מעניין!!!

טוב אז כמו הרבה אנשים גם אני התמכרתי לסדרה שלטון המלוכה שנגמרה לא מזמן אז בחרתי לעשות משהוא שעוד לא ראיתי שמישהוא עשה על שלטון המלוכה דמייני זה עובד כך שאת מרי מלכת סקוטלנד ואת בכל מיני מסיטואציות.

פרק ראשון: פיקניק קסום.

"מרי!" קרא פרנסיס (הארוס שלך) "חיכית לי הרבה?" הוסיף בחיוך כובש. "לא משש… קצת… טוב הרבה אבל זה לא נורא!" אמרת בקול מובך פרנסיס צחק והיתישב לידך. לא חשבת שבצרפת יוכול להיות יותר יפה! הכל נראה לך כסום הפרחים העצים הטבע פרנסיס… הוא נראה יותר יפה קובש מאי פעם! זה אפשרי בכלל?

"אז מהסיבה שזימנת אותי לכאן, הכל בסדר?" שאל פרנסיס ועניו הכחולות… הם נראו לך… אפילו לא היו לך את המילים לתאר את מראם… "חשבתי שאחרי כל שמקרה נוכל לדבר על החתונה שמתקרבת…" אמרת בקול מובך. "אבא שלי אמר שמבחינה פוליטית החתונה צריכה להתקיים קמה שיותר מהר…" קטעת את פרנסיס ואמרת: "קיוותי שסוף סוף נוכל לדבר עלינו ולא על פוליטיקה!" אמרת בקול נעלב מעט. "להיות רק נערה?" שאל פרנסיס בחיוך. "ורק נער… טוב כמעט גבר!" אמרת ונורא פחדת מתגובתו. "טוב אישה אז אני פרנסיס ולואה הייתי מחריז על עצמי שלך" אמר ושמת לב שגם הוא קצת מובך. "ואני שלך" אמרת בזמן שאת לא מסוגלת לנתק את עיינך ממנו. "ואז בטח הייתי מזמין אותך לפסטיבל מיכאל הקדוש שיערך בעוד יומים." אמר פרנסיס. "ואני בטח הייתי מסכימה." אמרת. "ואז סביר להניח שהייתי מנסה לנשק אותך." אמר פרנסיס והתחיל להתקרב אלייך. "ואני לא הייתי נותנת לך!" אמרת בקול המנסה להיות נורמלי. ושהוא היה משש קרוב הוספת ואמרת:"בהתחלה…" ואז השפתיים שלכם נפגשו והתנשקתם!
לא חשבת שתוכלי להיות מאושרת! לפחות לא מאוהבת! כולן המנזר אמרו שפרנסיס בטוח יואב אותך כי את מדימה! אמרת תמיד שזה לא חשוב אבל לך זה היה חשוב… קח במחשבות הלולו איבדו משמעות ברגע שפרנסיס אמר:"אני אוהב אותך מרי"


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך